Millä oikeudella miehet tulevat baarissa hokemaan "Miks oot noin myrtsi, älä mökötä hei. Miks sä mökötät?"? Ja olettavat, että etsin seuraa.
Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.
Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.
Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.
Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.
N33
Kommentit (511)
Heidän mielestään naisen tulisi olla iloinen, positiivinen, hymyilevä, viihdyttävä ja hakea miehen huomiota. Jätä siis vain idi ootit omaan arvoonsa
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies tekee aina väärin mitä tekeekään. Jos ei lähesty naista, on liian ujo ja epäkiinnostava rassukka, saamaton, joka ei ansaitsekaan naista. Jos lähestyy, on epämiellyttävä ahdistelija, joka ei kunnioita rajoja.
Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".
Ota sit selvää mitä haluatte oikeasti. Mä en jaksa enää edes yrittää.
M35
Anteeksi nyt, mutta minä en ymmärrä mikä tässä on vaikeaa. Lähestyt naista ja menet esimerkiksi kysymään että sopiiko istua seuraan hetkeksi. Jos saat myöntävän vastauksen, istut hänen seuraansa ja jos saat kieltävän vastauksen, hymyilet ystävällisesti ja poistut hänen luotaan.
Kerrotko mulle, mikä tässä tarkalleen ottaen on sinusta vaikeaa? Minusta kun tuo kuvio on hyvin simppeli. Kyllä tarkoittaa kyllä ja ei tarkoittaa ei. Jos nainen tarkoitti kyllä vaikka sanoi ei, niin se on hänen häpeänsä, ei sinun. Miksi se sinua vaivaisi? Mitä sinä siinä menetät, jos joku sinulle tuntematon nainen on typerys?
Pub = Public House (julkinen juottola) ja sinne saa mennä kuka vain, jolla ikä ja käytöstavat riittävät. Ei silti ole velvollisuutta viihdyttää tahtomattaan ketään seuraansatuppaajaa.
Miksi asialliselle ap:lle ehdotetaan kotiin jäämistä eikä oikealle taholle eli niille väkisintuppaajille, jotka eivät osaa käyttäytyä/ymmärrä pakkeja. Mm. tätä varten baareissakin on poket, eivät vaan aina paikalla ja huomaa kaikkea.
Ei voi myöskään sanoa: Pysy nainen kotona, ettei sinua vaan raiskata, koska silloin se on oma syysi, kun mitäs läksit. Raiskata ei saa vaikka mikä olisi, eli tekijä raiskari pysyköön poissa ja uhrien syyllistäminen stop!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ostat oluen kotiisi ja työskentelet siellä rauhassa?
Kuten sinä?
Vierailija kirjoitti:
Näin käy miehillekin jatkuvasti vaikka ei näistä niin vauvapalstalla huudellakaan. Seksinnälkäinen pari drinksua ottanut tätinainen ei ainakaan voi kertakaikkiaan ymmärtää, että kaikki miehet eivät halua häneltä pillua.
Joo, eräänä viikonloppuna olin toisella paikkakunnalla yötä hotellissa ja siinä alkuillasta kävin hotellin viereisessä sporttipubissa katsomassa futismatsia ja samalla ottamaan pari olutta. Ei kauaa mennyt kun sellainen suunnilleen äitini ikäinen tätyliini tuli pöytääni istumaan ja yrittää saada juttua aikaseksi. Keskityin matsin seuraamiseen niin tiiviisti etten jaksanut kuunnella mamman puhetta ja sainkin hänet karkotettua pöydästäni, kun aloin puhumaan tädille jalkapallosta ja muusta urheilusta.
Tädin ehkä kannattaa hakea nuorta miesseuraa muualta kuin sporttipubeista :D
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies tekee aina väärin mitä tekeekään. Jos ei lähesty naista, on liian ujo ja epäkiinnostava rassukka, saamaton, joka ei ansaitsekaan naista. Jos lähestyy, on epämiellyttävä ahdistelija, joka ei kunnioita rajoja.
Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".
M35
No miksi sinun pitää niitä naisia edes lähestyä? Anna jo olla, on kai elämässäsi muutakin sisältöä. Ja tämä on toisen miehen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Miks mä ees jaksan vastata, mut olisko niin, että Kun lähestyt naista, niin jos hää sanoo ettei seura nyt just kiinnosta, niin sit et jää jankkaa vaan uskot, että tällä kertaa nyt just syystä tai toisesta ei kiinnosta.
Luoja miten joku voi olla pihalla koodikielsestä. Naisen ehkä tarkoittaa kyllä ja ei tarkoittaa ehkä. Jos nainen sanoo että ei ole kiinnostunut seurasta, niin ehkä hän silti on kiinnostunut. Nainenhan esittää aina hieman hakalasti lähestyttävää ja jatko riippuu ihan siitä että minkälaiseksi mies paljastuu lyhyen keskustelun jälkeen. Jos mies jatkaa juttua vain niiden kanssa, jotka ovat heti selvästi kiinnostuneita, niin ei tarvi paljon saatille lähteä.
Mitähän helvettiä se tämä selostus oli? Koodikielet ja kaikki :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että syntyvyys laskee laskemistaan, kun iskuyritykset on kiellettyjä ja naisista tullut sisäänpäin kääntyneitä mököttäjiä.
Ne lähipubien työttömät vakiasiakkaat, eli nelivitoset jarit ja jannet ei todellakaan ole siellä minkään tulevan aviovaimon perässä, vaan ihan vaan pildeä vonkaamassa. Monella on samanikäisiä lapsia maailmalla kuin ne tytöt ketä yrittää iskeä. Jonkin verran on tullut kyseisen miestyypin kanssa juteltua kun oon baarissa töissä ollut 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Miks mä ees jaksan vastata, mut olisko niin, että Kun lähestyt naista, niin jos hää sanoo ettei seura nyt just kiinnosta, niin sit et jää jankkaa vaan uskot, että tällä kertaa nyt just syystä tai toisesta ei kiinnosta.
Luoja miten joku voi olla pihalla koodikielsestä. Naisen ehkä tarkoittaa kyllä ja ei tarkoittaa ehkä. Jos nainen sanoo että ei ole kiinnostunut seurasta, niin ehkä hän silti on kiinnostunut. Nainenhan esittää aina hieman hakalasti lähestyttävää ja jatko riippuu ihan siitä että minkälaiseksi mies paljastuu lyhyen keskustelun jälkeen. Jos mies jatkaa juttua vain niiden kanssa, jotka ovat heti selvästi kiinnostuneita, niin ei tarvi paljon saatille lähteä.
No Itsehän sinä päätät millaisen naisen haluat. Jos kerran tykkäät naisista, jotka pelailevat miesten kustannuksella tuolla tavalla, niin itsehän sinä silloin päätät tehdä elämäsi hankalaksi. Sitten vaan kestät seuraukset etkä ala vinkumaan kuinka naiset ovat hankalia ja sanovat toista mitä tarkoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Näin käy miehillekin jatkuvasti vaikka ei näistä niin vauvapalstalla huudellakaan. Seksinnälkäinen pari drinksua ottanut tätinainen ei ainakaan voi kertakaikkiaan ymmärtää, että kaikki miehet eivät halua häneltä pillua.
Joskus ehkä kymmenen vuotta sitten, olin tuolloin noin 25-27-vuotias, olin baarissa ja tuollainen vanhempi rouva alkoi hipelöimään hiuksiani (minulla on pitkät hiukset). Tuli jotenkin vaivautunut olo. Itse osaan kyllä jättää naiset rauhaan, en lähentele ja änkeydy seuraan väkisellä.
Aikanaan kun lopetin alkoholinkäytön, parasta oli päästä juuri tuollaisesta roskaväestä eroon. Siis niistä joista halpa känni tekee idiootin.
Siirry ainakin tasokkaisiin paikkoihin tai plokkaa joku kilpimies vaikka homo, niin voit rauhassa istua.
Vierailija kirjoitti:
Vuosikymmenien kokemuksella voin kollit sanoa että 6/10 yrityksistä tarvitsee vähän väkisinänkeämistä ja naisella vaihtuupi ääni kellossa. Haluavat nähdä että olet tosissasi. Nainen haluaa että mies vie ja kontrolloi.
-hopea kettu-
Oletko vienyt naisen peräkontissa kontrolloitavaksi, vai?
No olis kiva käydä joskus ihmisten ilmoilla! Teen töitä kotona ja olen yksinäinen. Joskus olis kiva vaikka jutellakin baarissa jonkun kanssa, mutta ei kenen tahansa känniääliön! Niitä kun riittää.
Aikanaan kävin baarissa joskus aviomieheni kanssa, esim. elokuvista tullessa tms. Voi että kun siihen änkesi välillä väliimmekin joku känninen vanhempi mies selittämään omiaan, vaikka sanottiin että me ollaan nyt kerrankin kahdestaan! Kerrankin lähdettiin känniääliötä pakoon toiseen paikkaan, no siellä tuli sit seuraava. Ja halusi välttämättä meidän kanssa jatkoille... no toiset voi olla menossa kotiin lapsen luo ja aamulla töihin , kaikki ei ryyppääkään koko yötä.
Aina ei viitsi kännätä kotonakaan, esim. jos siellä on vaikka lapsi ja hoitaja. Voi silti ottaa pari, kolmekin baarissa. no enää ei jaksa mennäkään, onko hyvä nyt? Naiset pois baareista, niin miehet on tyytyväisiä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te jotkut miehet sitä mieltä että naisten tulisi edelleen saada mennä ravintolaankin vain miesseurassa, kuten ennen vanhaan? Sitähän te ehdotatte täällä, että yksin oleva nainen voisi jäädä kotiin, eikä valittaa kohteliaan torjunnankin jälkeen tuppautuvista miehistä.
Ei olla sitä mieltä. Imetellään vaan sitä että voiko joku oikeasti pahoittaa mielensä siitä että menee ihmisten ilmoille ja joutuu ihmisten kanssa tekemisiin. Eikö olsi helpompaa ehkäistä pahaa mieltään sillä että ei mene altistamaan itseään ihmiskontakteille.
Mitä en käy baareissa, koska en viihdy niissä ja yksi syy on juuri tuo että ei huviti pätkään jauhaa paskaa kenekään tuntemattoman kanssa.
Ehkä ap:lla on alkoholiongelma ja hän itse pitää hyväksyttävämpänä juoda baarissa kuin kotona.
Eihän ap niistä miehistä mitään valittanut, jotka tulevat juttelemaan, mutta ymmärtävät poistua, kun ap kieltäytyy seurasta. Ne väkisin seuraan tuppautujathan häntä ärsytti.
Sen kai jokainen aikuinen ihminen ymmärtää, että jos menee baariin, saattaa saada seuraan tarjoutuvia henkilöitä tuttavuutta tekemään. Se ei ole ongelma. Ongelma on se, että kaikki seuraan tarjoutuvat henkilöt eivät ymmärrä selvää kieltäytymistä.
Kaikki mikä ei ole kiellettyä on sallittua. Ihan sillä oikeudella tulevat juttelemaan.
Saatana että vihaan sitä kun naiset lähettelevät tonneitain feromonejaan ja signaalejaan ja ties mitä minun suuntaan baarissa kun yritän olla rauhassa ja sitten kun jöpöttää ja menen ottamaan naisen niin pistävätkin vastaan saakelin NAISET! Cant live with them, cant live with out them!
No musta on vähän turha mennä baariin ja sitten ottaa nokkiinsa jos joku yrittää lähestyä. Mitä muuta siellä voi odottaa kuin humalaisia yrittämässä iskeä, etenkin jos olet siedettävän näköinen nainen ja vielä ihan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Saatana että vihaan sitä kun naiset lähettelevät tonneitain feromonejaan ja signaalejaan ja ties mitä minun suuntaan baarissa kun yritän olla rauhassa ja sitten kun jöpöttää ja menen ottamaan naisen niin pistävätkin vastaan saakelin NAISET! Cant live with them, cant live with out them!
Tähän ongelmaan kannattaisi varmaan käydä lääkärissä kyselemässä jotain droppia.
Käyttäjä10770 kirjoitti:
No musta on vähän turha mennä baariin ja sitten ottaa nokkiinsa jos joku yrittää lähestyä. Mitä muuta siellä voi odottaa kuin humalaisia yrittämässä iskeä, etenkin jos olet siedettävän näköinen nainen ja vielä ihan yksin?
Jos olisit lukenut ihan ajatuksen kanssa, aloitus koskee niitä tapauksia, jotka jäävät jankkaamaan/tuppautuvat seuraan vaikka kuinka kohteliaasti olisi ilmaissut istuvansa iltaa mieluummin yksin.
Mä vetäydyn usein lähipubiin katsomaan lätkän MM-kisojen loppuottelut, ihan vain koska siellä on iso screen ja itsellä ei tv:tä, ainoastaan läppäri, josta katsottuna ne ei ole kovinkaan elämykselliset.
Se harmittaa, että miehet saa samassa pubissa istua ihan rauhassa yksin ja kenellekään puhumatta, mutta naisen luo tuppautuu joku vähän väliä. Joudun tosi usein perustelemaan näille seuraa hakeville vanhemmille miehille (+40) miksi olen baarissa yksin. Samoja perusteluja vaaditaan naisilta näköjään myös tässä ketjussa.
-se aiempi