Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava asiantuntija, mitä ajattelet?

Vierailija
28.03.2018 |

Olen lihava (siis ihan oikeasti, useampi kymmenen kiloa liikaa) ja toimin asiantuntijatehtävissä. Joka kerta kun kohtaan uuden asiakkaan/yhteistyökumppanin tai koulutan, pidän esitelmää ym. Mielessäni pyörii ajatus: ”mitä tuo ajattelee minusta koska olen lihava?”

Pukeudun asiallisesti ja parhaita puoliani korostavalla tavalla, olen muuten huoliteltu ja hiukset ja meikit on ihan nätisti. Mutta painon aiheuttama epävarmuus häiritsee minua paljon. (Ja joo, yritän kyllä pudottaa painoa mutta se on hidasta)

Mitä ajattelet asiantuntijasta joka on selkeästi lihava?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ajattelisin sen mitenkään heikentävän asiantuntijuuttasi.

Vierailija
2/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä alasta, esim. terveydenhuollon asiantuntijana olisit ehkä jonkun mielestä epäuskottava..? Mielestäni kyllä painollasi ei ole tekemistä asiantuntijuutesi kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo terveydenhuolto ehkä on vähän sellainen ala, että voisin ihmetellä suurta ylipainoa, mutta en muuten.

Vierailija
4/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten lihavuus liittyy millään tavalla asiantuntijuuteen? Mitä ihmettä nyt taas?

Vierailija
5/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten lihavuus liittyy millään tavalla asiantuntijuuteen? Mitä ihmettä nyt taas?

Kyllä liittyy. Jos ei pysty hallitsemaan painoaan, niin väkisin herää kysymys hallitseeko niitä oman ammattialansakaan asioita.

Vierailija
6/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen itse 120 kg kiloa painava naispuolinen it-asiantuntija eikä painoni liity mihinkään. Työni kun ei vaadi fyysistä notkeutta tai kestävyyttä vaan lähinnä aivoja.

Vierailija
7/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tietyllä tavalla liittyy, kyllähän se on ihan tutkittua, että hoikat menestyvät ja lihavat ei niinkään. Samoin pitkät vs lyhyet. Tietty on poikkeuksiakin, mut niin ne mielikuvat vaan toimii.

Itsekin olen lihava asiantuntija ja tiedostan, että ollakseni uskottavampi, mun pitäisi tehdä ulkonäölleni jtn. En vaan yksinkertaisesti näytä innostuneelta, tehokkaalta jne. Enkä toimi terveysalalla.

Vierailija
8/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat on lepposia

Vierailija
9/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen lihavista asiantuntijoista aina lähtökohtaisesti positiivisesti, koska syntymähoikilla on usein puutteita elämänymmärryksessä ja empatiassa.

Vierailija
10/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jokin sairaus / lääkitys joka aiheuttaa tuollaisen ylipainon..

Vierailija
11/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen lihavista asiantuntijoista aina lähtökohtaisesti positiivisesti, koska syntymähoikilla on usein puutteita elämänymmärryksessä ja empatiassa.

Harva meistä on lihavana syntynyt. Luuletko olevasi kovinkin empaattinen, kun tölvit ihmisiä ulkomuodon perusteella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän