Millaiset tulot pitää yh:lla olla, että voi ostaa asunnon?
Pääkaupunkiseudulta. Kaksi lasta. Eli kolmio pitäisi vähintään olla.
Kommentit (7)
Lähdet jotenkin väärin päin liikkeelle. Yleensä mietitään, mitkä ne tulot on, pyydetään pankista lainalupaus, ja sitten lähdetään katselemaan, mitä sillä saisi.
Mulla netto 4800 euroa ja neliö Helsingistä.
T: toinen yh
Noh, mun nettotulot on 3900 (sis. palkkatulot, lapsilisät ja Kelan elatustuen kahdesta) ja mulla on neliö Espoossa. Mulla oli lähes 100 000 omarahoitusosuutta.
Vierailija kirjoitti:
Lähdet jotenkin väärin päin liikkeelle. Yleensä mietitään, mitkä ne tulot on, pyydetään pankista lainalupaus, ja sitten lähdetään katselemaan, mitä sillä saisi.
Voi tehdä myös niin päin, että selvittelee, millaisilla tuloilla saisi haluamansa ja sitten pyrkii kohti niitä tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä myös niin päin, että selvittelee, millaisilla tuloilla saisi haluamansa ja sitten pyrkii kohti niitä tuloja.
Toki. Mutta kolmio pk-seudulta voi hinnan puolesta tarkoittaa aika montaa asiaa.
Silloin ymmärrän aloituksen, jos kyseessä on joku täysin tukien varassa elävä.
Jos täältä tosissasi kyselet, niin todennäköisesti paljon suuremmat tulot kuin sinulla.