Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsynyt ja laihtunut Brother Christmas MTV Uutisten lähetyksessä: Lahjoittajat ovat kaikonneet lähes kokonaan

Vierailija
28.03.2018 |

Kiinnostaako ketään? Minua ei. Ja laihtunut..?

Kommentit (632)

Vierailija
161/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPR kokee Brother Cristmasin uhkana ja on todennäköisesti tämän ajojahdin takana.

Eiköhän velipukki ihan itse kirjoittanut nolot juttunsa someen ja tehnyt kirjanpitoa vähän sinnepäin.

MISTÄ TARKALLEEN olet tällaista "tietoa" saanut, erityistilintarkastus on vasta aloitettu, eikä toistaiseksi ole tullut mitään esiin?

-Olet pelkkä aivopesty toripulu, jonka mielipiteet eivät perustu faktoihin, vaan hesarin luomaan mielikuvaan asioista.

Mitään todisteita mistään väärinkäytöksistä ei ole esitetty, tutkinta vasta alkanut.

-Outoa, että SINÄ TIEDÄT jo lopputuloksen, kerrotko vielä miten mahdollista?

Alapeukuttanut, PERUSTELEPPA; KOSKA KAIKKI KIRJOITTAMANI ON FAKTAA.

Perustele, jos pystyt, muuten olet pelkkä trolli.

Kerro nyt tarkalleen, mistäö olet "tietosi" saanut, tilintarkastus vasta aloitettu, eikä toistaiseksi ole mitään tullut vastaan.

On vain Hesarin juttu ja esittämät väitteet, joille ei ole esittää MITÄÄN TODISTEITA.

-Tämä on pelkkä ajojahti, jonka takana muutama henkilö Hesarista ja SPR:stä.

Opettele kirjoittamaan suomea ja lopeta kirkuminen.

Vierailija
162/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nopeasti googlaamalla selviää, että Suomen presidentin palkkio on suurempi kuin SPR:n pääsihteerin palkka - ja lisäksi veroton.

Kannattaako valehdella asioista, jotka ovat selvitettävissä?

16.8.2016 13:57

Hyväntekeväisyysjärjestöjen johtajilla JÄTTIPALKAT!

Suomessa ahneus on ihan omaa luokkaansa!

Sotainvalidien Veljesliiton pääsihteerin Juhani Saaren palkka on 128 346 e 

Unicef Suomi*, Pääsihteeri Pentti Kotoaro /€ 99 651,-/

*Syöpäjärjestöt*,Harri Vertio /€ 98 735,-/

*Suomen Punainen Risti*, Pääsihteeri Kristiina Kumpula /€ 98 228,-/

*Invalidiliitto*, Toimitusjohtaja Raimo Lindberg /€ 97 282,-/

*Mannerheimin Lastensuojeluliitto*, Pääsihteeri Mirjam Kalland /€ 84 414,-/

*Suomen Sotaveteraaniliitto*, Toiminnanjohtaja Markku Seppä/€ 76 698,-/

*Pelastakaa Lapset*, Pääsihteeri Hanna Markkula-Kivisilta /€ 74 625,-/

*Kirkon Ulkomaanapu*, Toiminnanjohtaja Antti Pentikäinen /€ 74 326,-/

*Suomen Lähetysseura*, Johtaja Seppo Rissanen/€ 72 079,-/

*Plan Suomi Säätiö*, Pääsihteeri Riitta Weiste /€ 61 548,-/

*Suomen World Vision*, Toiminnanjohtaja Aki Temisevä /€ 57 508,-/

*Suomen Luonnonsuojeluliitto*, Toiminnanjohtaja Eero Yrjö-Koskinen/€ 56 917,-/

*Amnesty International*, Toiminnanjohtaja Frank Johansson/€ 50 337,-/

*Suomen Pakolaisapu*, Toiminnanjohtaja Kim Remitz /€ 45 452,-/

Se hyväntekeväisyysjärjestöjen hyveellisyydestä, mitä itse olen epäillyt jo kauan mutta en ihan näin mittavaa härskiyttä...

http://annaleena.puheenvuoro.uusisuomi.fi/48741-hyvantekevaisyysjarjest…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ole varaa syödä enää kun rahahanat ehtyneet?

Vierailija
164/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPR kokee Brother Cristmasin uhkana ja on todennäköisesti tämän ajojahdin takana.

Eiköhän velipukki ihan itse kirjoittanut nolot juttunsa someen ja tehnyt kirjanpitoa vähän sinnepäin.

MISTÄ TARKALLEEN olet tällaista "tietoa" saanut, erityistilintarkastus on vasta aloitettu, eikä toistaiseksi ole tullut mitään esiin?

-Olet pelkkä aivopesty toripulu, jonka mielipiteet eivät perustu faktoihin, vaan hesarin luomaan mielikuvaan asioista.

Mitään todisteita mistään väärinkäytöksistä ei ole esitetty, tutkinta vasta alkanut.

-Outoa, että SINÄ TIEDÄT jo lopputuloksen, kerrotko vielä miten mahdollista?

Alapeukuttanut, PERUSTELEPPA; KOSKA KAIKKI KIRJOITTAMANI ON FAKTAA.

Perustele, jos pystyt, muuten olet pelkkä trolli.

Kerro nyt tarkalleen, mistäö olet "tietosi" saanut, tilintarkastus vasta aloitettu, eikä toistaiseksi ole mitään tullut vastaan.

On vain Hesarin juttu ja esittämät väitteet, joille ei ole esittää MITÄÄN TODISTEITA.

-Tämä on pelkkä ajojahti, jonka takana muutama henkilö Hesarista ja SPR:stä.

tan tan tan, sua alapeukutan, tan tan tan. :) Repeääkö verisuoni päästä?

Onpa tasokkaan, älykkään vastaus!

-Kysyttiin FAKTOJA. -Et pystynyt esittämään ensimmäistäkään.

Olet todella tasokas ja älykäs keskustelija.

Oo hei ylpee itsestäsi!

Isoja kirjaimia ja ahdistunutta aggressiota. Taattua Faktamiestä manian pauloissa.

Et ole vieläkään kyennyt ESITTÄMÄÄN AINUTTAKAAN FAKTAA VÄITTEIDESI TUEKSI, OLET PELKKÄ TROLLI.

Todista väittämäsi tai vaikene.

Todista sinä omasi.

Vierailija
165/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nyt tyytyväisiä? Hyväntekijän työt loppuvat aivan käsittämättömän herjauskampanjan takia. On kyllä mennyt ihmeelliseksi tämä Suomen touhu. Ihan hävettää.

Työt loppuivat, koska herra oli ihan itse kirjoitellut törkeyksiä.

Vierailija
166/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nopeasti googlaamalla selviää, että Suomen presidentin palkkio on suurempi kuin SPR:n pääsihteerin palkka - ja lisäksi veroton.

Kannattaako valehdella asioista, jotka ovat selvitettävissä?

16.8.2016 13:57

Hyväntekeväisyysjärjestöjen johtajilla JÄTTIPALKAT!

Suomessa ahneus on ihan omaa luokkaansa!

Sotainvalidien Veljesliiton pääsihteerin Juhani Saaren palkka on 128 346 e 

Unicef Suomi*, Pääsihteeri Pentti Kotoaro /€ 99 651,-/

*Syöpäjärjestöt*,Harri Vertio /€ 98 735,-/

*Suomen Punainen Risti*, Pääsihteeri Kristiina Kumpula /€ 98 228,-/

*Invalidiliitto*, Toimitusjohtaja Raimo Lindberg /€ 97 282,-/

*Mannerheimin Lastensuojeluliitto*, Pääsihteeri Mirjam Kalland /€ 84 414,-/

*Suomen Sotaveteraaniliitto*, Toiminnanjohtaja Markku Seppä/€ 76 698,-/

*Pelastakaa Lapset*, Pääsihteeri Hanna Markkula-Kivisilta /€ 74 625,-/

*Kirkon Ulkomaanapu*, Toiminnanjohtaja Antti Pentikäinen /€ 74 326,-/

*Suomen Lähetysseura*, Johtaja Seppo Rissanen/€ 72 079,-/

*Plan Suomi Säätiö*, Pääsihteeri Riitta Weiste /€ 61 548,-/

*Suomen World Vision*, Toiminnanjohtaja Aki Temisevä /€ 57 508,-/

*Suomen Luonnonsuojeluliitto*, Toiminnanjohtaja Eero Yrjö-Koskinen/€ 56 917,-/

*Amnesty International*, Toiminnanjohtaja Frank Johansson/€ 50 337,-/

*Suomen Pakolaisapu*, Toiminnanjohtaja Kim Remitz /€ 45 452,-/

Se hyväntekeväisyysjärjestöjen hyveellisyydestä, mitä itse olen epäillyt jo kauan mutta en ihan näin mittavaa härskiyttä...

http://annaleena.puheenvuoro.uusisuomi.fi/48741-hyvantekevaisyysjarjest…

Aivan järkyttävää. Onneksi BS jäi kuitenkin kiinni, eikä pääse jatkamaan toimintaansa.

Vierailija
167/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä häikäilemättömän oloinen, sellainen kova ja tunteeton. Hyhh, ihan selkäpiitä karmii. Haastatteluissa ei tule haastattelijaa missään vaiheessa vastaan, äänensävy ei pehmene eikä sellaista ns. inimillisyyttä tietyllä tavalla välity..

..veikkaan, että paljastumassa on ISO kupru.

Kotipsykologina et ole kovinkaan vakuuttava.

Sinusta suomalaisia kuolemansairaita lapsia auttava henkilö on "häikäilemätön, kova ja tunteeton"?

-Kuinka mielisairas ja ohjelmoitu mielesi on? -Kuka on ohjaksissasi? -Totuus ja faktat kun eivät korreloi väittämasi kanssa.

Lisäksi olet muodostanut kuvasi television välityksellä tilanteessa, jossa miehellä on lähes koko naaman peittävä parta.

Oletko kenties SPR:llä töissä?

Ai että, önisijällä on hyvät SPR psykoosit tulilla...

Vierailija
168/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt tiedä, onko 50 tai 60 tonnia vuodessa niin jättipalkka ammattitaitoiselle johtajalle, joka osaa pitää omat ja firman rahat erillään.

Siitä kun maksetaan verotkin yleisen hyvän nimissä.

Vierailija
169/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT kylläpä onkin muuten ärsyttävä tapa lihavoida palstan kirjoituksia. Viestit eivät muutenkaan anna hirveän tasapainoista kuvaa kirjoittajasta, mutta nuo lihavoinnit vain huonontavat tilannetta.

Vierailija
170/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä häikäilemättömän oloinen, sellainen kova ja tunteeton. Hyhh, ihan selkäpiitä karmii. Haastatteluissa ei tule haastattelijaa missään vaiheessa vastaan, äänensävy ei pehmene eikä sellaista ns. inimillisyyttä tietyllä tavalla välity..

Sinusta suomalaisia kuolemansairaita lapsia auttava henkilö on "häikäilemätön, kova ja tunteeton"?

-Kuinka mielisairas ja ohjelmoitu mielesi on? -Kuka on ohjaksissasi? -Totuus ja faktat kun eivät korreloi väittämasi kanssa.

Lisäksi olet muodostanut kuvasi television välityksellä tilanteessa, jossa miehellä on lähes koko naaman peittävä parta.

Ei, vaan olen muodostanyt kuvan miehestä tv:n välityksellä tilanteissa, joissa hän toistuvasti esiintyy naamiaisasuun pukeutuneena ja antaa puheenvuoroja, joista minkäänlainen empatia mihinkään suuntaan ei välity.

Psykopaatti voi aivan hyvin toimia hyväntekeväisyydessä, se itse asiassa nimenomaan edesauttaa hänen häikäilemättömiä tavoitteitaan. Sairaat lapsipotilaat ovat väline, joilla hän tavoitteisiinsa pyrkii. Tässä tapauksessa varmaankin pyrkimyksenä rahavarojen kerääminen itselle ja jonkinlaisen valta-aseman saavuttaminen yhteiskunnassa.

Todistat vain harhaisuuttasi, nyt väität jopa tietäväsi Brother Cristmasin motiivit rahankeräykselle:

-Väität ilman mitään faktaa, että Brother Cristmas pyrkii "valta-asemaan yhteiskunnassa".

Näetkö edes itse, kuinka sairas ja aivopesty olet?

-Mitään todisteita ei ole kukaan esittänyt, koska niitä ei ole olemassakaan.

Erityistilintarkastus on vasta aloitettu, ei ole mitään näyttöä mistään.

Silti: SINÄ TIEDÄT.

Toisinsanoen: -Olet mieleltäsi triggeröitynyt ja olet Brother Cristmasia vastaan, koska et kykene omaan ajatteluun. On vain Hesarin esittämiä väitteitä, joille ei ole mitään todisteita, kuinka harhainen oikein olet?

Vain täysin naiivi idiootti luottaa sokeasti johonkin Hesarin (valemedia) julkaisuun, jossa EI ESITETTY MITÄÄN TODISTEITA, koska niitä ei ole.

On vain muutaman ihmisen esittämät väittämät ja itse olen melko varma, että ajojahdin takana on tietty taho, joka kokee tämän suomalaisten auttamisen olevan pois heidän omasta bisneksestään.

Miksi hoet noita harhaisia valheitasi? Oletko antanut rahaa BC:n vedätykseen ja nyt harmittaa?

Vierailija
171/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan olen muodostanyt kuvan miehestä tv:n välityksellä tilanteissa, joissa hän toistuvasti esiintyy naamiaisasuun pukeutuneena ja antaa puheenvuoroja, joista minkäänlainen empatia mihinkään suuntaan ei välity.

Psykopaatti voi aivan hyvin toimia hyväntekeväisyydessä, se itse asiassa nimenomaan edesauttaa hänen häikäilemättömiä tavoitteitaan. Sairaat lapsipotilaat ovat väline, joilla hän tavoitteisiinsa pyrkii. Tässä tapauksessa varmaankin pyrkimyksenä rahavarojen kerääminen itselle ja jonkinlaisen valta-aseman saavuttaminen yhteiskunnassa.

Todistat vain harhaisuuttasi, nyt väität jopa tietäväsi Brother Cristmasin motiivit rahankeräykselle:

-Väität ilman mitään faktaa, että Brother Cristmas pyrkii "valta-asemaan yhteiskunnassa".

Toisinsanoen: -Olet mieleltäsi triggeröitynyt ja olet Brother Cristmasia vastaan, koska et kykene omaan ajatteluun. On vain Hesarin esittämiä väitteitä, joille ei ole mitään todisteita, kuinka harhainen oikein olet?

Vain täysin naiivi idiootti luottaa sokeasti johonkin Hesarin (valemedia) julkaisuun, jossa EI ESITETTY MITÄÄN TODISTEITA, koska niitä ei ole.

On vain muutaman ihmisen esittämät väittämät ja itse olen melko varma, että ajojahdin takana on tietty taho, joka kokee tämän suomalaisten auttamisen olevan pois heidän omasta bisneksestään.

Miksi hoet noita harhaisia valheitasi? Oletko antanut rahaa BC:n vedätykseen ja nyt harmittaa?

Onko luetun ymmärtämisessä vaikeaa?

-En ole esittänyt ainuttakaan väittämää, vaan olen vaatinut väittämiä esittäneet, kuten sinä, todistamaan väittämänsä, vaikka keskustelua on käyty nyt 12 sivua.

Todista väittämäsi, kenenkään ei tartte jankata. 

Todistat vaan väittämäsi, ei pitäisi olla vaikeaa, jos väittämä perustuu faktaan.

Vierailija
172/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, ettei 12:sta sivuun ole mitään todisteita BC:tä vastaan esitetty, mutta jankataan ja jankataan samaa mantraa, edelleenkään ei mitään todisteita ole esittää.

Minä väitän tässä nyt sinun varastaneen joskus jostakin, nyt todista syyttömyytesi. -Aivan vastaava tilanne.

Vierailija
173/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo vuosi- vai kuukausipalkkoja? Kuukausipalkoiksi liikaa, vuosipalkoiksi huomattavasti pienempiä kuin yksityissektorilla. Nuo on kuitenkin isoja liittoja, eikä hommaa ihan vapaaehtoistöillä hoideta. Tosin itse avustan vain yhdistyksiä, joissa ei ole palkallisia johtajia.

Vierailija
174/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, ettei 12:sta sivuun ole mitään todisteita BC:tä vastaan esitetty, mutta jankataan ja jankataan samaa mantraa, edelleenkään ei mitään todisteita ole esittää.

Minä väitän tässä nyt sinun varastaneen joskus jostakin, nyt todista syyttömyytesi. -Aivan vastaava tilanne.

Kumma, ettet jankkaaja tajua, että tämä jankkaaminen on turhaa. Tutkinta etenee ja sitten kun tulokset julkaistaan, voidaan katsoa tilannetta uudestaan. Mikä hirveä tarve sinulla on JUURI NYT vaahdota täällä tästä asiasta?

Vierailija
175/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu. Psykopaatti ei tunne olevansa sairas, siksi varmaan riehut noiden horinoittesi kanssa tässäkin. Vaikuttaisi siltä kuin BC:n arvostelu olisi sinulle vakava narsistinen loukkaus. Reaktiosi sekopäisyyden huomioon ottaen erikoista, jos jonkun toisen ihmisen puolesta olet valmis noin syviin vesiin, joten veikkaankin, että olet tämä psyko-BC itse. Moi!

ESITÄ NYT NE TODISTEET BC:N VÄÄRINKÄYTÖKSISTÄ, JOITA VÄITÄT OLEVAN?

-AIVAN, SULLA EI VIELÄKÄÄN OLE MITÄÄN ESITTÄÄ VÄITTEIDESI TUEKSI, OLET PELKKÄ TROLLI JA SUOMALAISTEN KUOLEMANSAIRAIDEN LASTEN VIHAAJA.

Eikös se erityistilintarkastus valmistu ensi viikolla.

Ps. hoidan työkseni kuolemansairaita lapsia.

Ai, nyt myönnätkin itsekin, että mitään todisteita sulla ei koko aikana ole ollut, vaikka tuomitsit täällä jo BC:n?

-Hyvä, että ymmärsit asian todellisen laidan viimein.

Varmaan ensi viikolla tulet pyytämään BC:ltä anteeksi, kun paljastuu, ettei mitään ollutkaan?

-Ja Hesari laittaa etusivulleen uutisen tästä?

PS Et todellakaan ole mikään kuolemansairaiden lasten hoitaja, muuten olisit käyttäytynyt aikuismaisesti, etkä levitellyt perusteetonta paskaasi täällä ilman todisteita.

-Olet suomalaisten vihaaja, et todellakaan hoitoalalla.

PS2 MILTÄ TUNTUU MYÖNTÄÄ PARIN TUNNIN RAIVOAMISESI JÄLKEEN, ETTÄ OLEN OLLUT KOKOAJAN OIKEASSA?

PS3 Olet pelkkä trolli! -Trolli, joka joutui myöntämään olevansa väärässä ja pelle!

-Teit itsestäsi pellen.

Mitä sekoilet? Sinä tässä raivoat, en minä. BC:n toiminnan epäselvyydet tulevat paljastumaan, eikä minulla ole siihen osaa ja arpaa. Se, uskotko tai et minun todella hoitavan työkseni kuolemansairaita lapsia, ei vaikuta elämääni millään tavalla. Kuolemansairaiden lasten elämään puolestaan BC ei tule vaikuttamaan enää millään tavalla (jos on koskaan kunnolla vaikuttanutkaan).

Ai sekosit uudestaan, nyt taas väität, että BC:n "toiminnan epäselvyydet tulevat paljastumaan", VAIKKA SINULLA EI VIELÄKÄÄN OLE ESITTÄÄ MITÄÄN TODISTEITA VÄITTEELLESI, VAAN OLET LUKENUT HESARIN JUTUN, JOKA ON ILMAN FAKTOJA, LINKKEJÄ TAI MITÄÄN TODISTEITA (VALEMEDIA) ON SYYTTÄNYT HYVÄNTEKIJÄÄ.

Sekosit siis taas.

Ymmärrätkö edes itse, kuinka pellelle trollille näytät ja mikä oletkin, pelkkä SPR:n trolli.

ESITÄ NYT NE TODISTEESI BC:TÄ VASTAAN!

-Ne, joiden perusteella sinä, aikuinen, älykäs ihminen pohjaat mielipiteesi? -Hahaahaa, et perusta faktoihin, vaan mielikuvitukseesi, joka on sairas, olet kuolemansairaita suomalaisia lapsia vastaan oleva trolli.

Hävisit taas keskustelun. :D

Vierailija
176/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmien kohdilta oli selvästi väsyneen näköinen. Painoa en osaa kommentoida.

En ymmärrä tätä ajojahtimeininkiä Suomessa. Onko nyt hyvä, että apua tarvitsevat jäävät ilman BC:n antamaa apua? Sehän tässä perimmäinen seuraus on.

Ongelma ei ole se, että joku auttaa toisia, vaan se, mitä rahoilla tekee. Jos niitä pistää omaan taskuunsa, niin lahjoittajat eivät ole selkeästi olleet tyytyväisiä. (Eivät enää anna apua).

Siis onko se erityistilintarkastus jo tehty ja onko hän saanut tuomion oikeudessa? Jos ei, niin sitten en ymmärrä näitä syytöksiä.

Sillanpääkään ei ole saanut tuomiota. En ymmärrä näitä syytöksiä.

Onhan saanut. Ja yli 20 000 euron sakot.

Vierailija
177/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi BC:n arvostelijoilla ei ole mitään faktaa esittää väitteidensä tueksi?

-Ohis

Koska väittämät perustuvat pelkästään Hesrin kirjoitukseen. Mitään faktoja ei ole tarkastettu, eikä mitään näyttöä väärinkäytöksistä ole, tilintarkastuskin vasta aloitettu.

BC:tä vastaan ei ole tällä hetkellä mitään.

Aika harhaisia ovat, jotka sokeasti tuomitsee BC:n.

Voi vain miettiä, kuka on ajojahdin takana?

SPR?

Miksi huijarin paljastaminen on mielestäsi ajojahtia?

Vierailija
178/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmien kohdilta oli selvästi väsyneen näköinen. Painoa en osaa kommentoida.

En ymmärrä tätä ajojahtimeininkiä Suomessa. Onko nyt hyvä, että apua tarvitsevat jäävät ilman BC:n antamaa apua? Sehän tässä perimmäinen seuraus on.

Ongelma ei ole se, että joku auttaa toisia, vaan se, mitä rahoilla tekee. Jos niitä pistää omaan taskuunsa, niin lahjoittajat eivät ole selkeästi olleet tyytyväisiä. (Eivät enää anna apua).

Siis onko se erityistilintarkastus jo tehty ja onko hän saanut tuomion oikeudessa? Jos ei, niin sitten en ymmärrä näitä syytöksiä.

Ei, vaan tämä on epäselvää, eikä Koponen voinut antaa asiaa hälventäviä todisteita Hesarille. Mietipä kumpaan luotan enemmän, Koposeen vai Hesariin? Kellä olisi motiivi saada BC:stä hyötyä? Hesarilla vai Koposella?

Hesari ei ole se taho, jolle pitää todisteet esittää. Ihan fiksua minusta, että ei kommentoi keskeneräistä tutkimusta.

Vierailija
179/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, mutta joku Amnestyn toiminnanjohtajan 50 000 vuodessa ei todellakaan ole mikään jättipalkka.

Vierailija
180/632 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu. Psykopaatti ei tunne olevansa sairas, siksi varmaan riehut noiden horinoittesi kanssa tässäkin. Vaikuttaisi siltä kuin BC:n arvostelu olisi sinulle vakava narsistinen loukkaus. Reaktiosi sekopäisyyden huomioon ottaen erikoista, jos jonkun toisen ihmisen puolesta olet valmis noin syviin vesiin, joten veikkaankin, että olet tämä psyko-BC itse. Moi!

ESITÄ NYT NE TODISTEET BC:N VÄÄRINKÄYTÖKSISTÄ, JOITA VÄITÄT OLEVAN?

-AIVAN, SULLA EI VIELÄKÄÄN OLE MITÄÄN ESITTÄÄ VÄITTEIDESI TUEKSI, OLET PELKKÄ TROLLI JA SUOMALAISTEN KUOLEMANSAIRAIDEN LASTEN VIHAAJA.

Eikös se erityistilintarkastus valmistu ensi viikolla.

Ps. hoidan työkseni kuolemansairaita lapsia.

Ai, nyt myönnätkin itsekin, että mitään todisteita sulla ei koko aikana ole ollut, vaikka tuomitsit täällä jo BC:n?

-Hyvä, että ymmärsit asian todellisen laidan viimein.

Varmaan ensi viikolla tulet pyytämään BC:ltä anteeksi, kun paljastuu, ettei mitään ollutkaan?

-Ja Hesari laittaa etusivulleen uutisen tästä?

PS Et todellakaan ole mikään kuolemansairaiden lasten hoitaja, muuten olisit käyttäytynyt aikuismaisesti, etkä levitellyt perusteetonta paskaasi täällä ilman todisteita.

-Olet suomalaisten vihaaja, et todellakaan hoitoalalla.

PS2 MILTÄ TUNTUU MYÖNTÄÄ PARIN TUNNIN RAIVOAMISESI JÄLKEEN, ETTÄ OLEN OLLUT KOKOAJAN OIKEASSA?

PS3 Olet pelkkä trolli! -Trolli, joka joutui myöntämään olevansa väärässä ja pelle!

-Teit itsestäsi pellen.

Mitä sekoilet? Sinä tässä raivoat, en minä. BC:n toiminnan epäselvyydet tulevat paljastumaan, eikä minulla ole siihen osaa ja arpaa. Se, uskotko tai et minun todella hoitavan työkseni kuolemansairaita lapsia, ei vaikuta elämääni millään tavalla. Kuolemansairaiden lasten elämään puolestaan BC ei tule vaikuttamaan enää millään tavalla (jos on koskaan kunnolla vaikuttanutkaan).

Ai sekosit uudestaan, nyt taas väität, että BC:n "toiminnan epäselvyydet tulevat paljastumaan", VAIKKA SINULLA EI VIELÄKÄÄN OLE ESITTÄÄ MITÄÄN TODISTEITA VÄITTEELLESI, VAAN OLET LUKENUT HESARIN JUTUN, JOKA ON ILMAN FAKTOJA, LINKKEJÄ TAI MITÄÄN TODISTEITA (VALEMEDIA) ON SYYTTÄNYT HYVÄNTEKIJÄÄ.

Sekosit siis taas.

Ymmärrätkö edes itse, kuinka pellelle trollille näytät ja mikä oletkin, pelkkä SPR:n trolli.

ESITÄ NYT NE TODISTEESI BC:TÄ VASTAAN!

-Ne, joiden perusteella sinä, aikuinen, älykäs ihminen pohjaat mielipiteesi? -Hahaahaa, et perusta faktoihin, vaan mielikuvitukseesi, joka on sairas, olet kuolemansairaita suomalaisia lapsia vastaan oleva trolli.

Hävisit taas keskustelun. :D

Vain sinun harhaisessa mielessäsi, me muut odotamme vielä, että ESITÄT TODISTEET VÄITTEILLESI, se on ainoa tapa, jolla voit voittaa tämän keskustelun.

-Ja niitä todisteita sulla ei ole, kuten ei kenelläkään muullakaan, siksi olet pelkkä trolli.

Aikuinen ihminen pystyy perustelemaan väitteensä ja todistamaan ne.

Sinä olet todistanut vain olevasi idioottimainen jankkaaja.

Nähdään taas tunnin päästä, tulen katsomaan, joko on todisteita esittää.