Ärsyttää kun muut naiset valittavat isoista rinnoistaan
Teillä sentään on naisellinen kroppa toisin kuin mulla. Olen a-kuppinen lauta eikä paino millään keräänny rintoihin. Vartaloni on epäsopusuhtainen kun alakroppa on läski ja yläkroppa lauta. Kukaan poika ei tule ikinä haluamaan mua.
Kommentit (113)
Ala syömään ehkäisypillereitä ja laihduta. Vaikkakin joitakin pillerit lihottaa ja sen vuoksi rinnat kasvavat. Mutta älä sekoita omaan skitsoiluusi isorintaisia ja kerro meille mistä saamme valittaa ja mistä emme. Et voi millään tietää millaista on kun ei voi edes juoksulenkillä käydä ja se huomio, mitä luulet että rinnoilla saa, on aina ihan metoo meininkiä ja halventavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ala syömään ehkäisypillereitä ja laihduta. Vaikkakin joitakin pillerit lihottaa ja sen vuoksi rinnat kasvavat. Mutta älä sekoita omaan skitsoiluusi isorintaisia ja kerro meille mistä saamme valittaa ja mistä emme. Et voi millään tietää millaista on kun ei voi edes juoksulenkillä käydä ja se huomio, mitä luulet että rinnoilla saa, on aina ihan metoo meininkiä ja halventavaa.
Ei mitään järkeä syödä e-pillereitä turhaan, vaikka rinnat kasvaisivat. Ja laihdutan, mutta aika paljon saan laihduttaa että vartalo on sopusuhtainen ja hyvä. Okei, mutta älä sinäkään sitten tule kertomaan etten saa valittaa pienistä rinnoistani.
-ap
Vierailija kirjoitti:
kyllä supermalleilla on vaikeaa kun kukaan poika ei tule koskaan tykkäämään.
No supermalleilla on kauniit kasvot ja sopusuhtainen kroppa.
Mene suurennuttamaan. Minä en pidä isoista rinnoistani jotka ovat sukuvika. Jos laihtuu niin rasva lähtee sieltä viimoiseksi. Selkä- ja niskasäryt, ei voi nukkua mahallaan (no joo ei mikään maailman isoin ongelma) ja vaikka olisi kuinka hyvät urheiluliivit ni kaikenlainen pomppiminen ärsyttävää, vaatteet eivät istu kun vielä kapea vyötärö... itse koitan säästää rahaa että pääsen pienennykseen. Ymmärrän kyllä että joitakin ärsyttää pienirintaisuus mutta tuossa muutama syy miksi nämäkään ei kivat ole.
Vaihdetaanko??? Voisin vihdoin alkaa pitämään trendivaatteita kun rinnat eivät ole tiellä.
terv. 80F (luomu)
Vierailija kirjoitti:
Mene suurennuttamaan. Minä en pidä isoista rinnoistani jotka ovat sukuvika. Jos laihtuu niin rasva lähtee sieltä viimoiseksi. Selkä- ja niskasäryt, ei voi nukkua mahallaan (no joo ei mikään maailman isoin ongelma) ja vaikka olisi kuinka hyvät urheiluliivit ni kaikenlainen pomppiminen ärsyttävää, vaatteet eivät istu kun vielä kapea vyötärö... itse koitan säästää rahaa että pääsen pienennykseen. Ymmärrän kyllä että joitakin ärsyttää pienirintaisuus mutta tuossa muutama syy miksi nämäkään ei kivat ole.
Mahdollisesti menenkin joskus.
-ap
Muijalla on kiinteät pystyt A-cupit ja ihan tyytyväinen olen ollut niihin,eivät roiku vaikka ikää jo 40v.
Ap auttaa jos laihdutat läskit pois.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaanko??? Voisin vihdoin alkaa pitämään trendivaatteita kun rinnat eivät ole tiellä.
terv. 80F (luomu)
Nyt kuva jakoon niistä.
Minä taas en ymmärrä, että valitetaan pienistä rinnoista. Niitten kohalla haitta on vaan sun pään sisällä. Isoista rinnoista on oikeesti fyysistä haittaa (huono ryhti, hankaloittaa montaa liikuntalajia)
T. Pienrintanen ja erittäin tyytyväinen ja haluttu nainen
Nämä hinkit ovat kuin lehmällä joten ap, pää pystyyn ja ole ylpeä sirosta olemuksestasi! Varsinkin näin täti- ihmisenä ( ikää 40 v) suuret rinnat vanhentavat. Ja ei, laihdutus ei auta kun ovat pääosin sidekudosta ja koko ollut sama +20 kg kuin nyt kevyempänä.
T: 70 j
M kirjoitti:
Muijalla on kiinteät pystyt A-cupit ja ihan tyytyväinen olen ollut niihin,eivät roiku vaikka ikää jo 40v.
Ap auttaa jos laihdutat läskit pois.
Laihdutan mutta reisistä ei oikeen meinaa lähteä.
kyllä supermalleilla on vaikeaa kun kukaan poika ei tule koskaan tykkäämään.