Ärsyttää kun muut naiset valittavat isoista rinnoistaan
Teillä sentään on naisellinen kroppa toisin kuin mulla. Olen a-kuppinen lauta eikä paino millään keräänny rintoihin. Vartaloni on epäsopusuhtainen kun alakroppa on läski ja yläkroppa lauta. Kukaan poika ei tule ikinä haluamaan mua.
Kommentit (113)
En minä ainakaan tai tuskin kukaan muukaan haluaa sellaista miestä jolle joku tissien koko on dealbreaker..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida itsetuntosi kuntoon ja ala arvostaa itseäsi niin ei tarvi miettiä mitään silikoneja.
Ja miten se hoidetaan kuntoon? Heti jos joku kiinnostuisi musta, olisi parempi olo.
-ap
Nimenomaan tää on sun ongelmasi. Sä määrittelet sun koko arvon naisena sen perusteella, että miellytätkö tarpeeksi miehiä. Miksi ihmeessä? Elä elämää itsellesi. Roikut liikaa siinä, että mitä muut susta ajattelee.
Koska haluan poikaystävän
-ap
Sun on pakko olla 14.
Eli se että haluan läheisyyttä tekee musta 14-vuotiaan? Asia selvä.
-ap
Ap haluaisitko mieluummin olla se iso tissinen ruma naamainen panopuu, jonka miehet ottaa valomerkin jälkeen mukaan baarista, panee, eikä halua nähdä enää koskaan?
Oikeasti isot rinnat kiinnittää vain vääränlaista huomiota, varsinkin, jos olet muuten ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ärsyttää se ainainen vänkääminen että pitäisi olla onnellinen pienistä tisseistä. Sitten vielä syyllistetään siitä jos ei ole onnellinen.
Nimenomaan. Olisipa edes b tai c kuppi. Lauta kroppa yhdistettynä vielä rumaan naamaan niin ei varmasti saa ketään.
-ap
Olisko se ruma naama se suurempi ongelma? Itsellä melko täydellinen tiimalasivartalo (mittasuhteiltaan siis), mutta miesmäinen naama, ei tarvitse sohia poikia kauemmas. Saa olla aika rauhassa.
Mieluummin sohisin poikia kauemmas kuin olisin yksin ilman läheisyyttä.
-ap
Negatiivinen luonne karkottaa kyllä nopeasti kosijat.
T g-kuppi ja paskaluonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida itsetuntosi kuntoon ja ala arvostaa itseäsi niin ei tarvi miettiä mitään silikoneja.
Ja miten se hoidetaan kuntoon? Heti jos joku kiinnostuisi musta, olisi parempi olo.
-ap
Nimenomaan tää on sun ongelmasi. Sä määrittelet sun koko arvon naisena sen perusteella, että miellytätkö tarpeeksi miehiä. Miksi ihmeessä? Elä elämää itsellesi. Roikut liikaa siinä, että mitä muut susta ajattelee.
-ap
Silloin kannattaa varmaan yrittää jutella pojille. Pojat/miehet eivät ole edes ensimmäisenä olettamassa, että pyrit heidän pöksyhinsä, kuten naiset (ihan syystä keskimäärin tosin :))
Ei moni ujohko poika uskalla lähestyä mitenkään tuntematonta naista vaikka haluaisi. Osoittamalla olevasi hyvää seuraa voi jopa rohkaistua, tai kysyt itse sitten. Ollaan jo modernissa maailmassa.
M29
Ps. Moni todella ylipainoinenkin nainen on löytänyt hyvän kumppanin, vaikka sitä kohtaan antipatiat ovat vielä suuremmat kuin pienirintaisuutta.
Olet kamalan aggressiivinen, etkä ole yhtään vastaanottavainen muiden kommenteille. Miksi edes teit keskustelun, kun jankkaat vaan kaikille positiivisille kommenteille vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Silloin kannattaa varmaan yrittää jutella pojille. Pojat/miehet eivät ole edes ensimmäisenä olettamassa, että pyrit heidän pöksyhinsä, kuten naiset (ihan syystä keskimäärin tosin :))
Ei moni ujohko poika uskalla lähestyä mitenkään tuntematonta naista vaikka haluaisi. Osoittamalla olevasi hyvää seuraa voi jopa rohkaistua, tai kysyt itse sitten. Ollaan jo modernissa maailmassa.
M29
Ps. Moni todella ylipainoinenkin nainen on löytänyt hyvän kumppanin, vaikka sitä kohtaan antipatiat ovat vielä suuremmat kuin pienirintaisuutta.
Ylipainoinen=isot tissit, laiha=pienet tissit. Kumpihan saa miehen? SE ISOTISSINEN. T: Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Olet kamalan aggressiivinen, etkä ole yhtään vastaanottavainen muiden kommenteille. Miksi edes teit keskustelun, kun jankkaat vaan kaikille positiivisille kommenteille vastaan?
Palstalta hyvin tuttua. Hän on uli joka haluaa vain rypeä itsesäälissä ja uskoa että yksinäisyys johtuu jostain mihin hän ei voi vaikuttaa.
Ei niitä miehiä välttämättä ne tissit kiinnosta. Itselläni 80-H ja satuin löytämään miehen joka on enemmän peppumiehiä, ja tissit on kuulema ok oli ne minkä kokoiset tahansa. Hänet tapasin vasta 24-vuotiaana ja hän antaa minun olla täysin sellainen kun olen eikä voisi paremmalta tuntua. Älä kiirehdi noin nuorena.
Voin myös sanoa, että minun meikkaamattomalla, AA-kupin omistavalla kaverillani on aina ollut huomattavasti enemmän vientiä kuin minulla. Hän on rohkeasti oma itsensä ja se tekee hänestä aivan järjettömän kauniin vaikka omistaakin todella ”poikamaisen” kropan.
Älä ainakaan miesten takia suurennuta, mutta jos isommat rinnat tekee sinut onnelliseksi, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi että tein. Olen kyllästynyt olemaan ruma ja ällöttävä lauta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
M29
Ps. Moni todella ylipainoinenkin nainen on löytänyt hyvän kumppanin, vaikka sitä kohtaan antipatiat ovat vielä suuremmat kuin pienirintaisuutta.Ylipainoinen=isot tissit, laiha=pienet tissit. Kumpihan saa miehen? SE ISOTISSINEN. T: Katkera aa-kuppinen lauta
Kyllä niitä rinnattomia bmi35+ naisiakin on ja todella lihavilla rinnat näyttävät suhteessa pienemmiltä, ellei rasva kerry pääasiassa rintoihin. On peppumiehiä, joille ryntäät ovat yhdentekevät ja jotkut tykkää jopa luurankomaisista.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi että tein. Olen kyllästynyt olemaan ruma ja ällöttävä lauta.
-ap
Tuskin nyt kuitenkaan olet mikään ällöttävä ja ruma ulkomuodoltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalta hyvin tuttua. Hän on uli joka haluaa vain rypeä itsesäälissä ja uskoa että yksinäisyys johtuu jostain mihin hän ei voi vaikuttaa.
Mitä mun sitten pitäis tehdä? En ole ensimmäisenä sanomassa että vihaan ulkonäköäni kun tutustun ihmisiin. Olen yrittänyt tutustua muutamaan poikaan ja osoittanut kiinnostusta, mutta he ovat tehneet selväksi että heitä ei kiinnosta. Jos olisin kaunis ja omaisin naisellisen kropan, tilanne olisi mahdollisesti toinen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun sitten pitäis tehdä? En ole ensimmäisenä sanomassa että vihaan ulkonäköäni kun tutustun ihmisiin. Olen yrittänyt tutustua muutamaan poikaan ja osoittanut kiinnostusta, mutta he ovat tehneet selväksi että heitä ei kiinnosta. Jos olisin kaunis ja omaisin naisellisen kropan, tilanne olisi mahdollisesti toinen.
-ap
Sanottu jo moneen kertaan. Salille ja hankkimaan lihasmassaa ja kiinteyttä kroppaan, varsinkin kankkuihin.
Sen jälkeen on poikia ja miehiä jonoksi saakka.
Minkäs teet kun sinä ohitat kaikki vastaavat kommentit huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Missä tutustut ihmisiin? Aloita joku garrastus, jossa on poikia. Ei ihmisiä tarvitse heti olla iskemässä, voi tutustua ihan neutraalisti vaikka jonkun harrastuksen tai opiskelun kautta. Jos opiskelet, niin mene mukaan vaikka ainejärjestöjen toimintaan ja muihin opiskelijatapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Missä tutustut ihmisiin? Aloita joku garrastus, jossa on poikia. Ei ihmisiä tarvitse heti olla iskemässä, voi tutustua ihan neutraalisti vaikka jonkun harrastuksen tai opiskelun kautta. Jos opiskelet, niin mene mukaan vaikka ainejärjestöjen toimintaan ja muihin opiskelijatapahtumiin.
Koulussa. Nyt kun lukio loppuu pitää yrittää päästä yliopistoon ja siellä lähestyä jotakuta. Sitten voin taas särkeä sydämeni kun hän sanoo ei.
-ap
Mistä asioista olet kiinnostunut/mitä harrastat? Eikö löytyisi poikia, joilla on samoja kiinnostuksen kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sanottu jo moneen kertaan. Salille ja hankkimaan lihasmassaa ja kiinteyttä kroppaan, varsinkin kankkuihin.
Sen jälkeen on poikia ja miehiä jonoksi saakka.
Minkäs teet kun sinä ohitat kaikki vastaavat kommentit huomiotta.
Salilla käyminen ei ole mun juttuni. Teen mieluummin lihaskuntoa kotona, kunhan toivon ylioppilaskirjoitusten aiheuttamasta stressistä.
-ap
Mä olin täysin lauta 23-vuotiaaksi asti. Siis kuppikoko oli max. 70aa. Hävetti valtavasti ja se söi voimavaroja, koin olevani jälkeenjäänyt ja viallinen.
Kouluaikoina tytöt haukkuivat mun olematonta rintavarustusta.
Otin silikonit. Nyt on 70DD. Olen tyytyväinen. En mieti tissejä enää. Onhan noi kivat, mutten käytä tissitoppeja tms, mitkä tuo esille rinnat. Tai postaa tissikuviani mihinkään, en mä sillä tavalla hae huomiota. Vaikka on ymmärrettävää miksi joku tekee niin.
Olen miettinyt että miksi menin leikkaukseen. Halu olla normaali lienee suurin syy. Teininä oli kova paikka, sillä tunsin olevani porukan rumin, pojat eivät kiinnostuneet minusta. Enkä mä silloin vielä tajunnut että kauneimpiakin naisia petetään.
Mun elämä ei ole muilta osin ulkoisesti muuttunut mitenkään. Mulla on edelleen sama tosi köyhä (ja välillä tosi vittumainen) mies kuin ennen rintaleikkausta.
Mä itsekin olen rahallisesti köyhä, ja mun perhe oli köyhä, myös henkisesti, kun olin lapsi.
Mulla on paljon ideoita, muttei ole varaa toteuttaa niitä, sillä täytyy käydä töissä, jotta voin maksaa pakolliset kulut. En uskalla hypätä pois oravanpyörästä. Eli tosi tylsä tavallinen elämä. Haluan olla taiteilija, mutta sillä alalla on paljon kilpailua, ja todennäköisesti pienet tulot.
Yhteiskunta antaa ymmärtää että kaikki on mahdollista kaikille, Suomessa syntyperä ei välttämättä määrää tulevaisuuden asemaa. Mutta kaikki eivät voi menestyä. Onko tämä kirjoittamaton tosiasia? Sitä ei voida sanoa ääneen, sillä se voi horjuttaa yhteiskuntajärjestystä! Miettikää jos mainosten sijaan valotauluilla lukisi miten turhaa ponnistelu voi olla, vain harva menestyy, te muut olette orjia, yheiskunnan aivopesemää sakkia. Samasta syystä huumeita ei laillisteta? Jos porukkaa ei kiinnosta enää (tuottavan) työn tekeminen, vaan mieluummin kelluvat pää pilvessä, yhteiskunta vaarantuu.
Menestys tarkoittaisi minulle vakaita ja riittäviä tuloja, se on epävarmuuden vastakohta, varmuutta pärjäämisestä. Kaikille ei voida taata vakaita tuloja.
Sotaa meillä ei ole, mutta leipäjono pitkä. Kenen vika se on?
Mä olin ap:n ikäisenä tosi epävarma itsestäni. En mä osaa antaa ratkaisevaa neuvoa.
Omalla kohdallani olen miettinyt paljon vaille jäämisen tunnetta itsessäni.
Jos et saa todennäköisemmin syy on katkerassa ja kateellisessa luonteesta.