Ärsyttää kun muut naiset valittavat isoista rinnoistaan
Teillä sentään on naisellinen kroppa toisin kuin mulla. Olen a-kuppinen lauta eikä paino millään keräänny rintoihin. Vartaloni on epäsopusuhtainen kun alakroppa on läski ja yläkroppa lauta. Kukaan poika ei tule ikinä haluamaan mua.
Kommentit (113)
M50+ kirjoitti:
Itsekin miehenä tykkään alavartalopainotteisista naisista: tuhdeista reisistä, leveästä lantiosta ja isosta pepusta. Aloittajalla on juuri oikeanlainen vartalo minun makuuni.
Kiitos isä-pappa, mutta tämä kommenttisi saa minut oksentamaan, voisitko lopettaa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pitäisi olla kiitollinen pahoista niska-hartia-kivuista, ihan vaan sen takia kun ap:lla on itsetunto-ongelma. Ärsyttää, kun ihmiset valittavat vaikka ovat terveitä.
Miksi olisin kiitollinen siitä että olen lauta jota kukaan ei halua?
-ap
Kyllä osa nuoristakin tykkää muhkeista takamuksista. Mulla ainakin ollu niin kauan kuin naisia olen siinä mielessä katsellut. Isoperäinen on vielä huomattavan naisellinen verraten vaikka omppuvartaloiseen naiseen.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pitäisi olla kiitollinen pahoista niska-hartia-kivuista, ihan vaan sen takia kun ap:lla on itsetunto-ongelma. Ärsyttää, kun ihmiset valittavat vaikka ovat terveitä.
-ap
Aloittaja, osaat näemmä kirjoittaa, mutta osaatko lukea? Jos osaat, lue, mitä sinulle on tässä keskustelussa vastattu sen sijaan, että jankutat tuota. 18-vuotias ei ole enää uhmaikäinen, eikä kyllä murrosikäinenkään. Sinun ei siis tarvitse käyttäytyä murrosikäisen tavalla.
Etkö yhtään ajattele niitä isojen rintojen haittoja? Sitä paitsi a-kuppi on ihan normaali ja hyvä koko.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tollaset ap:n tapaiset daijut jotka märisevät tyhjästä. Suuret rinnat ovat vain haitta. Ei niistä ole mitään hyötyä.
Ei ole mulla tyhjää olla ruma
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tollaset ap:n tapaiset daijut jotka märisevät tyhjästä. Suuret rinnat ovat vain haitta. Ei niistä ole mitään hyötyä.
Ei ole mulla tyhjää olla ruma
-ap
Ehkä tämä aloittaja on Ammattivalittajan adoptioon antama lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ärsyttää se ainainen vänkääminen että pitäisi olla onnellinen pienistä tisseistä. Sitten vielä syyllistetään siitä jos ei ole onnellinen.
Tää on just se kommentti, mitä itse kuulen isoista rinnoistani. En ikinä ole pitänyt tissikeskustelua erityisen mielenkiintoisena, mutta jostain syystä jotkut ihmiset olettavat, että mun tisseistä saa heittää ihan mitä vaan läppää. Nää on siis tietyt pienirintaiset naiset.
Jos joku väkisin haluu mun tisseistäni puhua, niin kyllä mä saan sanoa, että ärsyttää kun aina vaan tuijotetaan tissejä. Tai ärsyttää, että 11-vuotiaana sedät tuijottaa pienen tytön tissejä.
Tai, että kun olin teini, enkä osannut vielä pukeutua muuttuneen kropan kanssa ja joskus joku paita oli avonaisempi kuin kotona ajattelin, niin kaverit ja tädit saa haukkua huoravaksi.
Itseäni ei ole muiden tissit kiinnostaneet, enkä niitä viitsi kommentoida. Näköjään on kuitenkin jotain patoutumaa aiheesta.
Puolensa molemmissa. Isot rinnat painavat, paljon! Ne ovat monessa kohtaa aika epämukavat, ja urheillessa pitää olla sellaiset helvetilliset panssariliivit, ettei rintojen liike vie tajua. Kauniita ja seksikkäitä rintsikoita on vaikea löytää. Tuo nyt on sivuseikka - eihän kukaan kai rintsikkasillaan hillu. Kivut ja hankala olo ovat ne pahin riesa. Mulla ja tyttärelläni ei edes laihtuminen vaikuta rintojen kokoon. Saisi sen verran kerättyä rahaa, että menis pienennysleikkaukseen. Ehkä jonakin päivänä.
Eipä kai kenenkään kannattaisi toistansa kadehtia - ehkä pienet rinnat on jollekulle paha juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ärsyttää se ainainen vänkääminen että pitäisi olla onnellinen pienistä tisseistä. Sitten vielä syyllistetään siitä jos ei ole onnellinen.
Nimenomaan. Olisipa edes b tai c kuppi. Lauta kroppa yhdistettynä vielä rumaan naamaan niin ei varmasti saa ketään.
-ap
Olisko se ruma naama se suurempi ongelma? Itsellä melko täydellinen tiimalasivartalo (mittasuhteiltaan siis), mutta miesmäinen naama, ei tarvitse sohia poikia kauemmas. Saa olla aika rauhassa.
Mieluummin sohisin poikia kauemmas kuin olisin yksin ilman läheisyyttä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Veikkaan, että flaksi ei käy negatiivisuutesi ja kakaramaisten juttujesi takia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäselkäisillä on pyöreä lantio.
Pitkäjalkaisilla on suora lantio ja rinnat.
Valitusoikeutta ei ole.
Rinnan ja lantion suhde/ ympärysmitta on samat, eli rinnat on suhteessa muuhun ruumiinrakenteeseen.
Tuossa iässä sitä ei vielä osaa nauttia siitä mitä on, vaan keskittyy siihen mitä puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Aloittaja, osaat näemmä kirjoittaa, mutta osaatko lukea? Jos osaat, lue, mitä sinulle on tässä keskustelussa vastattu sen sijaan, että jankutat tuota. 18-vuotias ei ole enää uhmaikäinen, eikä kyllä murrosikäinenkään. Sinun ei siis tarvitse käyttäytyä murrosikäisen tavalla.
Osaan kyllä lukea. Mutta jos et ole pienirintainen, et voi tietää miltä tämä tuntuu.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pitäis olla muka onnellinen ja tyytyväinen isoihin rintoihin, mutta niistä on vain haittaa.
Ovat kipeät ja painavat, huonontavat ryhtiä ja aiheuttavat selkävaivoja. Rinnat hyllyy ja löllyy liikkuessa (auts!), vaikka olisi hyvätkin urheiluliivit. Ja kaiken lisäksi hikoilevat julmetusti. Eikö nuo mitenkään esteettiset ole isoine nännipihoineen ja läpikuultavine verisuonineen, puhumattakaan siitä, että kosketus ei tunnu miltään, koska jättitissien tuntoherkkyys on surkea.
Pitäiskö tässä kuitenkin olla kiitollinen näistä maanvaivoista? Pienennysleikkauskin tekisi niistä vaan rumemmat ja entistä arpisemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on just se kommentti, mitä itse kuulen isoista rinnoistani. En ikinä ole pitänyt tissikeskustelua erityisen mielenkiintoisena, mutta jostain syystä jotkut ihmiset olettavat, että mun tisseistä saa heittää ihan mitä vaan läppää. Nää on siis tietyt pienirintaiset naiset.
Jos joku väkisin haluu mun tisseistäni puhua, niin kyllä mä saan sanoa, että ärsyttää kun aina vaan tuijotetaan tissejä. Tai ärsyttää, että 11-vuotiaana sedät tuijottaa pienen tytön tissejä.
Tai, että kun olin teini, enkä osannut vielä pukeutua muuttuneen kropan kanssa ja joskus joku paita oli avonaisempi kuin kotona ajattelin, niin kaverit ja tädit saa haukkua huoravaksi.
Itseäni ei ole muiden tissit kiinnostaneet, enkä niitä viitsi kommentoida. Näköjään on kuitenkin jotain patoutumaa aiheesta.
Huoraksi haukkuminen ei ole ok ja olen pahoillani että olet sen kokenut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
M50+ kirjoitti:
Itsekin miehenä tykkään alavartalopainotteisista naisista: tuhdeista reisistä, leveästä lantiosta ja isosta pepusta. Aloittajalla on juuri oikeanlainen vartalo minun makuuni.
Kiitos isä-pappa, mutta tämä kommenttisi saa minut oksentamaan, voisitko lopettaa. Kiitos.
Ei täällä kenenkään yhden ihmisen oksentelun takia tarvitse lopettaa kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Veikkaan, että flaksi ei käy negatiivisuutesi ja kakaramaisten juttujesi takia.
Miten voit yhden aloituksen perusteella sanoa että kaikki juttuni ovat negatiivisia ja kakaramaisia? Jos vihaan ulkonäköäni (jota ilmeisesti pojatkin inhoavat), se ei tarkoita että aina valittaisiin kaikesta.
Ja mikä tästä edes tekee kakaramaisen?
-ap