Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun muut naiset valittavat isoista rinnoistaan

N18
27.03.2018 |

Teillä sentään on naisellinen kroppa toisin kuin mulla. Olen a-kuppinen lauta eikä paino millään keräänny rintoihin. Vartaloni on epäsopusuhtainen kun alakroppa on läski ja yläkroppa lauta. Kukaan poika ei tule ikinä haluamaan mua.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että joillain näköjään jatkuu uhmaikä vielä 18-vuotiainakin 😨

Vierailija
42/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. No ehkä tämä "uhmaikä" loppuu sitten kun saan hankittua silikonit.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, joillain se kestää koko iän.

Vierailija
44/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten voi elämä pyöriä tissien ympärillä? Varsinkin kun moni mieskin vielä pitää a-kupin rinnoista.

Vierailija
45/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mullakin on pienet tissit. 17-19 vuotiaana olin epävarma niistä, todella epävarma. Ja kateellinen niille, joilla oli isommat.

Sitten tajusin, ettei mun naiseus ole kiinni rinnoista. Eikä ole kenenkään muunkaan. Oli isot tissit tai ei, se ei määritä sun naisellisuutta.

Sitäpaitsi, pienet tissit näyttää mun mielestä tosi hyvältä. Ihan samalla tavalla kuin isommatkin tissit.

Saahan sitä rahalla ostettua itselleen isommat, jos haluaa. Mun kohdalla se ei olisi koskaan toiminut, koska kyse oli omasta epävarmuudesta ja ajatusmallista. Mun tissit ei kaivannut korjausta, vaan nimenomaan se epävarmuus. Ja onneksi onnistuinkin siinä.

Nyt olen 23v ja erittäin tyytyväinen mun rintoihin. Ja tulen olemaan jatkossakin. En haluaisi kuulostaa liikaa joltain positiivisuuden lähettiläältä, mutta toivottavasti sinäkin tulet vielä tajuamaan saman omalla kohdallasi, sulla ei ole mitään syytä olla kateellinen muille.

Vierailija
46/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itsetuntosi kuntoon ja ala arvostaa itseäsi niin ei tarvi miettiä mitään silikoneja.

Vierailija
47/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten voi elämä pyöriä tissien ympärillä? Varsinkin kun moni mieskin vielä pitää a-kupin rinnoista.

Vaikea uskoa

-ap

Vierailija
48/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida itsetuntosi kuntoon ja ala arvostaa itseäsi niin ei tarvi miettiä mitään silikoneja.

Ja miten se hoidetaan kuntoon? Heti jos joku kiinnostuisi musta, olisi parempi olo.

-ap

Vierailija
49/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. En ikinä ottaisi miestä, jolle mun tissien koko olisi niin tärkeä asia ja jolta pienet tissit vie kokonaan halut. Hyi. Maailmasta löytyy paljon miehiä, jotka pitää pieniä rintoja tosi seksikkäänä ja joille tissien koko ei ole supertärkeä asia kumppanin valitsemisessa. Kuulostaa pinnalliselta, jos tissit menee esim. loistavan persoonan yli.

T. numero 44

Vierailija
50/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitäisi olla kiitollinen pahoista niska-hartia-kivuista, ihan vaan sen takia kun ap:lla on itsetunto-ongelma. Ärsyttää, kun ihmiset valittavat vaikka ovat terveitä.

Miksi olisin kiitollinen siitä että olen lauta jota kukaan ei halua?

-ap

Veikkaan, että flaksi ei käy negatiivisuutesi ja kakaramaisten juttujesi takia.

Miten voit yhden aloituksen perusteella sanoa että kaikki juttuni ovat negatiivisia ja kakaramaisia? Jos vihaan ulkonäköäni (jota ilmeisesti pojatkin inhoavat), se ei tarkoita että aina valittaisiin kaikesta.

Ja mikä tästä edes tekee kakaramaisen?

-ap

Tuskin inhoavat ja negatiivisuus omaa ulkonäköä kohtaan voi olla suurempi haitta. Huomiota ulkonäöllään herättävät vain poikkeuksellisen kauniit (tai rumat). Ei pääosa pojistakaan saa huomiota. Yritä vain tutustua johonkin mukavan oloiseen perusjamppaan. Suosikkikomistuksilla on paljon vientiä ja monesti pissakin siksi noussut päähän.

Vierailija
51/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 18-vuotiaana a-kuppi ja olin ihan tyytyväinen. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin on c-kuppi. Ehkä painon myötä tai sitten ovat vaan kasvaneet. 18-vuotiaana painion 45kg ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin 55kg.

Vierailija
52/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsyttää se ainainen vänkääminen että pitäisi olla onnellinen pienistä tisseistä. Sitten vielä syyllistetään siitä jos ei ole onnellinen.

Tää on just se kommentti, mitä itse kuulen isoista rinnoistani. En ikinä ole pitänyt tissikeskustelua erityisen mielenkiintoisena, mutta jostain syystä jotkut ihmiset olettavat, että mun tisseistä saa heittää ihan mitä vaan läppää. Nää on siis tietyt pienirintaiset naiset.

Jos joku väkisin haluu mun tisseistäni puhua, niin kyllä mä saan sanoa, että ärsyttää kun aina vaan tuijotetaan tissejä. Tai ärsyttää, että 11-vuotiaana sedät tuijottaa pienen tytön tissejä.

Tai, että kun olin teini, enkä osannut vielä pukeutua muuttuneen kropan kanssa ja joskus joku paita oli avonaisempi kuin kotona ajattelin, niin kaverit ja tädit saa haukkua huoravaksi.

Itseäni ei ole muiden tissit kiinnostaneet, enkä niitä viitsi kommentoida. Näköjään on kuitenkin jotain patoutumaa aiheesta.

Huoraksi haukkuminen ei ole ok ja olen pahoillani että olet sen kokenut.

-ap

Kiitos, menipä tämä aihe kummasti nyt tunteisiin näin 30+ ikäisenä ja lapsetkin jo hankkineena.

Ap, täällä on monet miehetkin sanoneet, että ei pienissä tisseissä mitään vikaa ole. Ole ylpeä siitä, mitä sulla on, ja opettele pukeutumaan sen mukaan.

Itselläni tuo huorahtavaksi haukkuminen johtui siitä väärinkäsityksestä, että ihmiset luulivat minun tahallaan korostavan rintojani. En vain osannut pukeutua oikein. Harmittaa se, että annoin muiden mielipiteiden vaikuttaa itseeni niin monta vuotta.

Vierailija
53/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten se hoidetaan kuntoon? Heti jos joku kiinnostuisi musta, olisi parempi olo.

-ap

Nimenomaan tää on sun ongelmasi. Sä määrittelet sun koko arvon naisena sen perusteella, että miellytätkö tarpeeksi miehiä. Miksi ihmeessä? Elä elämää itsellesi. Roikut liikaa siinä, että mitä muut susta ajattelee.

Vierailija
54/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohta 30 v aa-kupin omaava nainen. Koskaan en ole miestä saanut eikä koskaan ole miehet kehuneet, päin vastoin haukkuja ja "lauta" / "kasvata tissit"-kommentteja olen kyllä kuullut.

Vierailija
55/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsyttää se ainainen vänkääminen että pitäisi olla onnellinen pienistä tisseistä. Sitten vielä syyllistetään siitä jos ei ole onnellinen.

Sama. Pitäis olla muka onnellinen ja tyytyväinen isoihin rintoihin, mutta niistä on vain haittaa.

Ovat kipeät ja painavat, huonontavat ryhtiä ja aiheuttavat selkävaivoja. Rinnat hyllyy ja löllyy liikkuessa (auts!), vaikka olisi hyvätkin urheiluliivit. Ja kaiken lisäksi hikoilevat julmetusti. Eikö nuo mitenkään esteettiset ole isoine nännipihoineen ja läpikuultavine verisuonineen, puhumattakaan siitä, että kosketus ei tunnu miltään, koska jättitissien tuntoherkkyys on surkea.

Pitäiskö tässä kuitenkin olla kiitollinen näistä maanvaivoista? Pienennysleikkauskin tekisi niistä vaan rumemmat ja entistä arpisemmat.

Jokaisella on ongelmansa ja aina ne omat ongelmat tuntuu pahoilta, oli se sitten kivi, joka hiertää kengässä tai puuttuva käsi.

Mutta ihmisenä, jolla on ollut A-kuppi, B-kuppi, C-kuppi, D-kuppi, E-kuppi, F-kuppi ja G-kuppi sanon, että elämä oli helpompaa ja mukavampaa pieni rintaisena. Ei ollut kipuja tai ongelmia rintoihin liittyen ja olivat ne kauniin näköisetkin. Optimaali toki olisi kiinteä B- tai C-kuppi, mutta, jos olisi pakko valita A vai G, niin ottaisin milloin vaan A:n.

Vierailija
56/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sait jo vinkin ekalla sivulla. Salille ja kroppa timmiin kuntoon.

- Look good

- Feel good

- Do good

Siihen vaaditaan kuitenkin itsekuria ja kovaa reeniä, eikä ruikuttamista ja voivottelua.

Vierailija
57/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Nimenomaan tää on sun ongelmasi. Sä määrittelet sun koko arvon naisena sen perusteella, että miellytätkö tarpeeksi miehiä. Miksi ihmeessä? Elä elämää itsellesi. Roikut liikaa siinä, että mitä muut susta ajattelee.

Koska haluan poikaystävän

-ap

Vierailija
58/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kohta 30 v aa-kupin omaava nainen. Koskaan en ole miestä saanut eikä koskaan ole miehet kehuneet, päin vastoin haukkuja ja "lauta" / "kasvata tissit"-kommentteja olen kyllä kuullut.

Pelottaa lukea näitä tällaisia kommentteja kun en halua itse kokea samaa

-ap

Vierailija
59/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kyllä jatkuvat säryt ja se ettei oikean kokoisia alusvaatteita saa mistään onkin sen arvoista että jotkut miehet haluavat minua tissien takia.

Vierailija
60/113 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Koska haluan poikaystävän

-ap

Sun on pakko olla 14.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi