Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako ultra erehtynyt vauvan sukupuolesta?

20.04.2006 |

Eli onko teille sanottu että selvästi tyttö tulossa mutta tulija onkin ollut sitten poika... Tai poikana nähty syntynytkin tyttönä? Mielenkiinnosta kyselen koska mulla nyt sanottu olevan tyttö ja poika enkä kuitenkaan odota kaksosia. =o) Samalla viikolla (muistaakseni viikot oli 35-36) kaksi eri lääkäriä joista toinen sanoi varmaa tyttöä ja toinen varmaa poikaa... Mun ultraajien saldolla on veikattu 2 kertaa tyttöä ja kerta poikaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nähtiin rakenneultrassa ihan selvästi, että poika tulossa...mutta itsellä jotenkin niin tyttöolo. Mulla siis ennestään tyttö ja poikia, nyt on koko raskaus mennyt samalla tavalla kuin tyttöä odotellessa. En viitsi enää kysellä lääkäreiltä, onpahan sitten yllätys!

Ras-mam rv26+3

Vierailija
2/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuolla viimisimmän tarkistuksen mukaan kolme tyttöä tuhisee!

Eli esikoisesta ja kakkosesta sanottiin rakenneultrassa, että poika tulossa. Kolmas meni kohilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyselyistä huolimatta saabut vastausta,että kumpi on tulossa. Voi kuulemma mennä veikkaus niin pieleen.

Miehen veljen vaimolle sanottiin vielä synnytykseen mennessä, että ihan selvä poika sieltä tulee maailmaan. No synnytys meni ja tyttö tuli. Hän kysyi sitten että mistäs tälläinen virhe voi johtua niin lääkäri oli vaan vastannu,että hvyin voi olla että ne on sekottanut pojan vehkeet napanuoraan. Kuulostaa mun korvaan kyllä vähän hupsulta selitykseltä,mutta kait niin voi sitten käydä kun kiireessä ultrataan.

Me ollaan ainakin lopetettu kysymästä,että kumpi on tulossa. Näkeehän sen sitten toisaalta kun se päätää syntyä.

Lilli81 34+0

Vierailija
4/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kysyin edelliskerralla, että vieläkö näyttää samalta kuin viimeksi ja lääkäri sanoi, et ei... Parempi näin kuin että olisi odottanut vaan sitä ensin mainittua ja tavallaan pettynyt. Vaatteitakin ehdin jo shopata ekan arvauksen mukaan...

Vierailija
5/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosista toinen lääkäri näki selvän tytön, muttei nähnyt toisesta merkkiä. Toinen lääkäri sitten taas näki selvän pojan, mutta ei ollut varma toisesta (veikkasi tytöksi). Poika ja tyttö sitten tuli.

Vierailija
6/6 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri keretoi ultrassa raskausviikolla 22-24 (en muista enää tarkkaa aikaa, pitäisi tarkistaa nlakortista) että aivan selvästi tyttö tulossa. Lapsi oli kuitenkin poika ja aika ylläri synnytyksessä, vaikka koko ajan tiesin ettei ultraan ole 100%:sesti luottaminen...

Nyt kolmannesta en edes aio kysyä rakenneultrassa sukupuolta (eivät välttämättä kertoisikaan) sen epäluotettavuuden takia, mutta mahdollisesti 4D ultrassa utelen sukupuolta, siihen luotan jo enemmän.

Mayella 17+3