Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten nopasti uutta yrittämään?

Vierailija
29.10.2009 |

Sain kuulla suureksi yllätyksekseni olevani raskaana, n. kaksi kuukautta sitten. Ilo oli alkuhämmennyksen minun ja avomieheni kohdalla suuri, ja olimme niin onnellisia. Sitten tapahtui se mitä pelkäsin niin. Yllättäen ja yhtkkiä alkoi kovat kivut ja verta alkoi tulvia. Keskenmeno.

pari viikkoa meni itkiessä ja itsesliä ja -syytöstä potiessa. kävin gynellä, ja siellä sain kuulla kaiken olevan kropassani loistavasti, ja kuulema olen valmis fyysisesti uuteen rskauteen.

onko kellään teistä kokemusta tästä? voiko uudestaan näin nopeasti edes haaveksia uudesta raskaudesta? onko turvallista?

- ei kai niin käy uudestan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kavi samalla lailla. Monenlaisten kokeiden jalkeen laakari totesi myos etta olen fyysisesti todella hyvassa kunnossa ja kaikki ok. Eli eikun yrittamaan taas. Laakarini sanoi etta koska raskaus meni itsestaan kesken, ei ole tarvetta odottaa sen enempaa vaan etta seuraavalla kierrolla voi jo yrittaa. Itsellani ongelmana oli epasaannollinen kuukautiskierto ja vahainen progesteronitaso. Sen vuoksi olen nyt kuurilla ja se jatkuu myos silloin jos tulen raskaaksi.

Piristy ja yrita pohtia kivoja asioita! Kylla se siita onnistuu! Positiivisuus auttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla