Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain työsähköpostiin uhkauksen työkaverin vaimolta!

Vierailija
26.03.2018 |

Olen siis työkaverin kanssa löhetellyt työhön liittyvissä asioissa viestiä ja välillä toki jotakin ”käydäänkö lounaalla klo xx” tai samalla kun käyt hakemassa itsellesi tuotko mullekkin salaatin tms..

Nyt vaimo tosiaan avautui mulle että mun pitää lopettaa hänen miehensä pyytely kahville ja ettei heillä ole varaa kustantaa lounaita työkavereille.
Lisäksi enää on kuulemma turha odottaa kyytiä hänen mieheltään plavereihin yms..
Muija on siis lukenut koko miehensä ja mun välisen sähköposti ketjun ja kehtaa vielä lähettää mulle tuollaista!

Miten pitäisi ottaa puheeksi työkaverin kanssa? Naiselle en ajatellut vastata mitään..

Kommentit (275)

Vierailija
101/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap[/quote]

Tuo oli joku yksittäinen viesti viime vuodelta! En edes muista, ilemisesti mies on laittanut mulle että lähtee käymään jossain lounaalla tms. En muista!

Mitään vokottelua tai ihmeellistä meidän viesteissä ei ole, sähköpostiin on pääsy myös esimiehellä.

Ap[/quote]

Esimiehellä oääsy sähköposteihin! No ei ole tietosuoja-asiat kunnossa tässä muelikuvitusfirmassa. Samalla kun ilmoitat työparistasi poliisille, niin voit ilmoittaa esimiehestäsi ja firman laittomista käytönnöistä.

Vierailija
102/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelen ensin miehen kanssa mutta mun on varmaan pakko kertoa asiasta esimiehelle.. onneksi vasta pääsiäisen jälkeen..

Mies on yleensä jämti työasioissa ja tekee kaikki huolellisesti, en tajua miten näin on päässyt käymään..

Ap

Sun on pakko olla trolli. Ei kukaan, siis KUKAAN menisi tuossa tilanteessa kertomaan esimiehelle!! Miten mulk*u pitää naisen olla? 

Tottakai kertoo esimiehellle!!! Yrityksen tietoturvassa havaitusta aukosta on velvollisuus kertoa esimiehelle. Ei kyse ole mistään haluaako kertoa vai ei halua vaan on pakko kertoa tai voi joutua itse vaikeuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mä laittaisin ne viestit esimiehelle, mutta toki kertoisin miehelle myös itse viestistä. Tapelkoon vaimonsa kanssa kotona, ei ole sun päänsärky.

Olen varmaan aika sekaisin, mutta olen rakastunut Kaffepullaan. Ajatuksenjuoksu käy niin yksiin omani kanssa:)

Vierailija
104/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää odottaa pääsiäisen jälkeen? Kerro vaan esimiehelle heti.

Vierailija
105/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai heti menette kertomaan esimiehelle puhumatta ensin miehen kanssa? Minä antaisin miehelle mahdollisuuden kertoa itse asiasta. Homma hoituis siististi. Ja onhan mies voinut itse kertoa nuo asiat eikä vaimo ole mitään viestejä lukenut.

Vierailija
106/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelen ensin miehen kanssa mutta mun on varmaan pakko kertoa asiasta esimiehelle.. onneksi vasta pääsiäisen jälkeen..

Mies on yleensä jämti työasioissa ja tekee kaikki huolellisesti, en tajua miten näin on päässyt käymään..

Ap

Sun on pakko olla trolli. Ei kukaan, siis KUKAAN menisi tuossa tilanteessa kertomaan esimiehelle!! Miten mulk*u pitää naisen olla? 

Mies saa nyt kyllä syyttää vaimoaan. Minä en riskeeraa omaa työpaikkaani sen takia että joku mustasukkanen vaimo tekee rikoksen.

Ap

Mies saa syyttää vain itseään ja lähteä kävelemään.

Perusav: vaimo tekee rikoksen - mies saa syyttää itseään.

Miten vaimo on päässyt miehen työsähköpostiin? Joko mies on jättänyt sen auki, näyttänyt sen vaimolle tai kertonut salasanan. Mies on rikollinen ja rikkonut firman sääntöjä, ei vaimo.

Väärin. Mietipä nyt vähän itse. Jos yrityksen ovi on auki eikä henkilökuntaa näy missään, saako ohikulkija silloin hakea yrityksen tiloista itselleen jotain ilman, että hän syyllistyisi rikokseen? 

Vierailija
107/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille miehelle niin kaikki on tyytyväisiä ja vaimokaan ei syytä turhaan.

Vierailija
108/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai heti menette kertomaan esimiehelle puhumatta ensin miehen kanssa? Minä antaisin miehelle mahdollisuuden kertoa itse asiasta. Homma hoituis siististi. Ja onhan mies voinut itse kertoa nuo asiat eikä vaimo ole mitään viestejä lukenut.

Tässä on hyvä pointti. Onhan sekin mahdollista, että mies on ihan itse kertonut asiasta vaimolleen eikä vaimo olekaan päässyt käsiksi yrityksen sähköpostiin.

Vierailija
109/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kait jos itselle on tullut tuon sisällöllistä sähköpostia, niin kuin ap. tapauksessa on, niin siitä on kerrottava esimiehelle, jo tietoturvallisuuden vuoksi.

Ainakin meillä töissä jos salaisi tuon kaltaisen asian, se johtaisi luottamuuspulaan ja seuraukset olisi sen mukaiset ja olisi osasyyllinen tapahtumaan.

Vierailija
110/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kait jos itselle on tullut tuon sisällöllistä sähköpostia, niin kuin ap. tapauksessa on, niin siitä on kerrottava esimiehelle, jo tietoturvallisuuden vuoksi.

Ainakin meillä töissä jos salaisi tuon kaltaisen asian, se johtaisi luottamuuspulaan ja seuraukset olisi sen mukaiset ja olisi osasyyllinen tapahtumaan.

Mutta et anna työkaverillesi mahdollisuutta itse kertoa asiasta esimiehelle? Minä antaisin.

Vierailija
111/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis työkaverin kanssa löhetellyt työhön liittyvissä asioissa viestiä ja välillä toki jotakin ”käydäänkö lounaalla klo xx” tai samalla kun käyt hakemassa itsellesi tuotko mullekkin salaatin tms..

Nyt vaimo tosiaan avautui mulle että mun pitää lopettaa hänen miehensä pyytely kahville ja ettei heillä ole varaa kustantaa lounaita työkavereille.

Lisäksi enää on kuulemma turha odottaa kyytiä hänen mieheltään plavereihin yms..

Muija on siis lukenut koko miehensä ja mun välisen sähköposti ketjun ja kehtaa vielä lähettää mulle tuollaista!

Miten pitäisi ottaa puheeksi työkaverin kanssa? Naiselle en ajatellut vastata mitään..

Mistä tiedät, että työkaverin vaimo on lukenut miehensä sähköpostit? Todennäköisintä on, että mies on kertonut kotona asiat ja sanonut olevansa kiusaantunut käytöksestäsi. Toinen mahdollisuus on, että mies on maksanut ostoksia omalla kortillaan ja vaimo hoitaa yhteisen tilin seurantaa ja ihmetellyt, miksi on kaksi lounasta samalle päivälle.

Vierailija
112/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies saa nyt kyllä syyttää vaimoaan. Minä en riskeeraa omaa työpaikkaani sen takia että joku mustasukkanen vaimo tekee rikoksen.

Ap

Miten vaimo on päässyt miehen työsähköpostiin? Joko mies on jättänyt sen auki, näyttänyt sen vaimolle tai kertonut salasanan. Mies on rikollinen ja rikkonut firman sääntöjä, ei vaimo.

Väärin. Mietipä nyt vähän itse. Jos yrityksen ovi on auki eikä henkilökuntaa näy missään, saako ohikulkija silloin hakea yrityksen tiloista itselleen jotain ilman, että hän syyllistyisi rikokseen? 

Kyllä. On firman omaa huolimattomuutta jättää liike yksin ja ovet auki.

Vierailija
113/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten on tiennyt ap:n nimen ja sähköpostin jos ei ole lukenut viestejä?Tai sitten on mies tosi tarkkaa kertonut.

Vierailija
114/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään miksi naiset tippuu pois päätöksenteosta ja muusta. Kun ne eivät voi käydä lounaalla työkaveriensa kanssa joissa jutellaan työasioista ja alustetaan päätöksiä.

Työpaikalla sukupuoli ei merkkaa työkaverien suhteen.

Näinpä. Ja jos naiset vielä suhtautuvat yrityksen tietoturvaan yhtä löperösti kuin moni ketjuun vastanneista vaikuttaa suhtautuvan, niin ei oikein voi pitää tällaista henkilöä kovin luotettavanakaan.

Vierailija
115/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Eli sun mielestä jos vahingossa unohdat vaikka kodin ulko-oven auki, niin minä ohikävellessä voin käydä viemässä kaiken omaisuutesi enkä syyllisty mihinkään rikokseen koska itsehän olit oven huolimattomuuttasi auki jättänyt?

Eikö tuossa ole mielestäsi mitään ongelmaa?

Vierailija
116/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Onpas erikoinen ajattelutapa. On lupa varastaa, jos joku unohtaa ovet auki.

Vierailija
117/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään miksi naiset tippuu pois päätöksenteosta ja muusta. Kun ne eivät voi käydä lounaalla työkaveriensa kanssa joissa jutellaan työasioista ja alustetaan päätöksiä.

Työpaikalla sukupuoli ei merkkaa työkaverien suhteen.

Näinpä. Ja jos naiset vielä suhtautuvat yrityksen tietoturvaan yhtä löperösti kuin moni ketjuun vastanneista vaikuttaa suhtautuvan, niin ei oikein voi pitää tällaista henkilöä kovin luotettavanakaan.

Mieshän tässä on löperösti tietoturvaan suhtautunut, mutku on niin kiva aina syyttää naisia.

Vierailija
118/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Et voi olla tosissasi? Siis jos menen tohon meidän lähikauppaan ja myyjä on jossain hyllyn takana toisen asiakkaan kanssa, et usko olevan rikos, jos kerään hyllyistä tavaroita laukkuuni ja kävelen maksamatta niitä ulos? Syy on sun mielestä myyjän, joka oli palvelemassa toista asiakasta ja minä en syyllistyisi mihinkään rikokseen?

Vierailija
119/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Eleanor Oliphant?

Vierailija
120/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Eli sun mielestä jos vahingossa unohdat vaikka kodin ulko-oven auki, niin minä ohikävellessä voin käydä viemässä kaiken omaisuutesi enkä syyllisty mihinkään rikokseen koska itsehän olit oven huolimattomuuttasi auki jättänyt?

Eikö tuossa ole mielestäsi mitään ongelmaa?

Kyllä. Ei vakuutuskaan korvaa mulle mitään vahinkoja/korvauksia, jos olen jättänyt ovet auki ja kukaan ei ole kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän