Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole menetellyt vilpillisin keinoin

Vierailija
26.03.2018 |

Miten kelalle todistetaan ettei ole menetellyt vilpillisin keinoin?

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kohtat ilmoitat olleesi trolli, AP, niin ei näitä viestejä sinulle kirjoitettu vaan opetukseksi muille Kelan etuuksia, mm. opinotukea, saaville.

Vierailija
142/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää itse opiskelemaan ja kokeilkaa miten helposti Kelalta tulee kirjeitä milloin mistäkin liikasuorituksesta. Yllätytte vielä.

Ei niitä kovin helposti tule. Ap:llekin tuli vasta nyt ilmoitus, vaikka omien sanojensa mukaan asia on sata vuotta vanha.

Tuskin hänen tarvitsee mitään selvitystä tehdä. Menee vain Kelan toimistoon ja aurinkoisella asenteellaan hurmaa virkailijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku jaksaisi?

Vierailija
144/146 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää itse opiskelemaan ja kokeilkaa miten helposti Kelalta tulee kirjeitä milloin mistäkin liikasuorituksesta. Yllätytte vielä.

Ei niitä kovin helposti tule. Ap:llekin tuli vasta nyt ilmoitus, vaikka omien sanojensa mukaan asia on sata vuotta vanha.

Tuskin hänen tarvitsee mitään selvitystä tehdä. Menee vain Kelan toimistoon ja aurinkoisella asenteellaan hurmaa virkailijat.

:"D nuohan olivat ap:n sanoja kaikki.

Ap

Vierailija
145/146 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sä olet itse vastuussa siitä, että sun pitää ilmoittaa kaikki muutokset Kelaan. Sä olet mokannut > Kela perii liikaa maksetut tuet takaisin > sä maksat kiltisti. Se vilpillisyys-lauseke siinä Kelan kirjeessä tarkoittaa tilanteita, joissa esim. Kela on tehnyt virheen ja maksanut asiakkaalle kuulumattomia tukia, joita asiakas ei ole itse tajunnut ihmetellä.

Ei ole mitään v*tun muutoksia :DDD ap

Ai se ei ole muutos, että opiskelusi on päättynyt? :D

:"D Minä en halunnut lopettaa, minulle ei annettu vaihtoehtoja :"D Olin muutenkin pitkään kirjoilla koulussa vaikka tilanne oli monimutkainen silloin aikoinaan.

Vierailija
146/146 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalta ei kyllä saa armoa edes hyvillä syillä. Mä sain aikanaan kotihoidon tukeen sitä tulosidonnaista lisäosaa varmaan vuoden verran. Maksoivat liikaa ja perivät sen takaisin, vaikka elelin pelkästään kotihoidontuella ja miehen pienillä tuloilla. Just ja just tulot meni sen yli etteivät maksaneet lisäosaa enää. Mutta armoa ei tullut, kaikki oli maksettava. Vaikka tosiaan pystyin todistamaan, etten tietoisesti huijannut ja että meillä oikeesti on pienet tulot. Sen jälkeen en enää hakenut sitä lisäosaa ollenkaan. Miehen tulot vaihteli ja sen takia oli vaikea arvioida saadaanko sitä vai ei. Helpommalla pääsi kun ei hakenutkaan. Eipä ainakaan tarvi maksella takaisin mitään.