Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole menetellyt vilpillisin keinoin

Vierailija
26.03.2018 |

Miten kelalle todistetaan ettei ole menetellyt vilpillisin keinoin?

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan samantekevää, olitko vilpillinen vai et ollut vilpillinen. Joka tapauksessa sinulta peritään takaisin se liikaa maksettu summa. Ei se siitä mihinkään muutu.

Vierailija
22/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta ette voi olla noin ääliöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole herännyt siinäkään vaiheessa kun Kela on perinyt takaisin opintotukiasi vai miksi he epäilevät sinua rikolliseksi?

Voi v*ttu olette turhauttavan tyhmiä. :DD OLEN TOIMITTANUT UUDELLEENKÄSITTELYPYYNNÖN, KELA TODENNUT ETTÄ SAMALLA LINJALLA JATKETAAN. Kukaan epäile minua rikolliseksi :"D Jos haluan saada perittävää velkaa pienemmäksi on pystyttävä todistamaan etten ole ollut vilpillinen. Ap

Millä sinä lapsi kulta luulet sen todistavasi jos Kelalla on kaikki faktat, että liika maksua on tapahtunut? Tyhmyydestä yleensä sakotetaan.

Vierailija
24/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä summaa pienemmäksi saa riippumatta siitä oletko ollut vilpillinen vai et. Jos on maksettu liikaa, se peritään takaisin.

Vierailija
25/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet mokannut ja muut on ääliöitä?

Vierailija
26/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Takaisinperinnästä voidaan luopua joko kokonaan tai osittain, jos tämä katsotaan kohtuulliseksi eikä aiheeton maksaminen ole johtunut etuuden saajan tai hänen edustajansa vilipillisestä menettelystä tai jos aiheettomasti maksettu määrä on vähäinen."

Enkö minä jo jumalauta sanonut että MINULLA on se kirje ja TIEDÄN mistä kirjoitan. Saako täältä normaaleja vastauksia vai ei?

Vierailija
27/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopioi kaikki dokumentit tähän. Muuten ei voida perustellusti ottaa kantaa. Jos vielä halutasn tuon haukkumisen päälle...

Vierailija
28/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette niin ääliöitä, jatkuvia syytöksiä vaikka ette tajua mistään mitään :DD Olen sanonut kymmenen kertaa että tiedän mistä kirjoitan. Ei mene jakeluun ei :D

Vierailija
29/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mokannut, kerrot vaan että sinua syytetään toimineen vilpillisesti. Et kerro mitään tarkempaa tietoa, ainoastaan sen, että sinulla on kirje, ei muilla, ja muut ovat ääliöitä.

Lähtökohtaisesti kela ei syytä viattomia, vaan kyllä sinulla jokin siellä taustalla on, miksi liikaa tukia olet nostanut. Toivottavasti asiasi ratkaistaan oikeudessa ja joudut maksamaan kaiken takaisin korkojen kera.

Vierailija
30/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINULLA ON TUO PAKSU KIRJE, EI TEILLÄ. Enköhän tiedä mistä kirjoitan. Voi jessus sentään. ap

No mutta jos kerran SINULLA ON TUO PAKSU KIRJE, EI MEILLÄ, niin mitäs täältä sitten kyselet, jos me ei kerran voida asiasta mitään tietää? Lue sitä kirjettäsi. 

Vierailija
31/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette niin ääliöitä, jatkuvia syytöksiä vaikka ette tajua mistään mitään :DD Olen sanonut kymmenen kertaa että tiedän mistä kirjoitan. Ei mene jakeluun ei :D

Miksi sitten teit tämän aloituksen, jos tiedät mistä kirjoitat? Lue siitä kirjeestäsi, toimi ohjeiden mukaan ja lopeta trollaaminen.

Vierailija
32/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINULLA ON TUO PAKSU KIRJE, EI TEILLÄ. Enköhän tiedä mistä kirjoitan. Voi jessus sentään. ap

No mutta jos kerran SINULLA ON TUO PAKSU KIRJE, EI MEILLÄ, niin mitäs täältä sitten kyselet, jos me ei kerran voida asiasta mitään tietää? Lue sitä kirjettäsi. 

Ehkäpä siinä h*lvetin kirjeessä ei kerrota miten vilpittömyyden voi todistaa. Käyttäkää nyt järkeänne joskus. Ap

Vierailija
33/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Takaisinperinnästä voidaan luopua joko kokonaan tai osittain, jos tämä katsotaan kohtuulliseksi eikä aiheeton maksaminen ole johtunut etuuden saajan tai hänen edustajansa vilipillisestä menettelystä tai jos aiheettomasti maksettu määrä on vähäinen."

Enkö minä jo jumalauta sanonut että MINULLA on se kirje ja TIEDÄN mistä kirjoitan. Saako täältä normaaleja vastauksia vai ei?

Pointti on siinä, että takaisinperinnästä luopumista ei tulla katsomaan kohtuulliseksi. Siksi noilla jälkimmäisilläkään ehdoilla ei ole väliä.

ja kun sulla kerran on siellä se kirje ja tiedät kaiken niin mitäs täällä kyselet?

Vierailija
34/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi nyt vaan on niitä korulauseita, jotka ei tarkoita yhtään mitään.

Kohtuulliseksi katsotaan sinun tapauksessasi että maksat liikaa maksetut takaisin.

Jos urputat voidaan perintä tehdä kaksinkertaisena.

Näin se vaan nyt on.

Vierailija
35/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä siinä h*lvetin kirjeessä ei kerrota miten vilpittömyyden voi todistaa. Käyttäkää nyt järkeänne joskus. Ap

Jokaisessa kelan kirjeessä tulee mukana oikaisuohjeet.

Vierailija
36/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on että SINULLA ON SE KIRJE. Meillä ei ole joten aika hakuammuntaa nää vastaukset on kun emme tiedä mitä Kela on sinulle kirjoittanut. Eikä sitä paljonko olet saanut liikaa opintotukea ja miltä ajalta ja paljonko tulot on mennyt yli rajojen. Käy siellä oikeusaputoimistossa niin saat asiantuntevaa neuvontaa, sitä varten sekin lafka on keksitty.

Vierailija
37/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mokannut, kerrot vaan että sinua syytetään toimineen vilpillisesti. Et kerro mitään tarkempaa tietoa, ainoastaan sen, että sinulla on kirje, ei muilla, ja muut ovat ääliöitä.

Lähtökohtaisesti kela ei syytä viattomia, vaan kyllä sinulla jokin siellä taustalla on, miksi liikaa tukia olet nostanut. Toivottavasti asiasi ratkaistaan oikeudessa ja joudut maksamaan kaiken takaisin korkojen kera.

:"D eihän tämä voi olla todellista enää? Joko minä maksan itse tai raha peritään asumistuesta. Ei sen dramaattisempaa :"D

OLEN SANONUT JO ETTÄ KYLLÄ LIIKAA ON PERITTY. OLEN SANONUT MYÖS ETTÄ EN OLE TARKOITUKSELLA. VILPILLISESTI. TAHALLAAN. TIETOISESTI. KÄYTTÄNYT TUKIA JOIHIN EI OLE OLLUT OIKEUTTA.

NYT YRITÄN KYSYÄ ETTÄ MITEN TODISTAN KELALLE ETTÄ EN OLE VILPILLINEN. NÄIN VOIN SAADA SUMMAA PIENEMMÄKSI.

Vierailija
38/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normiasioiden ymmärtäminen voi olla noin vaikeaa. Teette kamalaa draamaa asiasta jossa ei ole tippaakaan draamaa :"D Olette viemässä minua oikeuteenkin jostain liikaa maksetusta opintotuesta, joka peritään asumistuesta tai sitten maksetaan ihan normaalisti takaisin kelalle :"D

Vierailija
39/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:"D eihän tämä voi olla todellista enää? Joko minä maksan itse tai raha peritään asumistuesta. Ei sen dramaattisempaa :"D

OLEN SANONUT JO ETTÄ KYLLÄ LIIKAA ON PERITTY. OLEN SANONUT MYÖS ETTÄ EN OLE TARKOITUKSELLA. VILPILLISESTI. TAHALLAAN. TIETOISESTI. KÄYTTÄNYT TUKIA JOIHIN EI OLE OLLUT OIKEUTTA.

NYT YRITÄN KYSYÄ ETTÄ MITEN TODISTAN KELALLE ETTÄ EN OLE VILPILLINEN. NÄIN VOIN SAADA SUMMAA PIENEMMÄKSI.

Siinä kirjeessä on mukana oikaisuvaatimusohjeet. Lue siitä, mene kelaan joko paikan päälle tai kela.fi ja täytä oikaisuvaatimus ja vastaa kysymyksiin.

Suosittelen laittamaan tämän linkin lomakkeeseen mukaan, jotta virkailija näkee, että yrität keksiä päteviä syitä vilppiin. :)

Vierailija
40/146 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa kelan kirjeessä tulee mukana oikaisuohjeet.

No millä v*tulla voin todistaa että en ole haalinut tukia tietoisesti väärin? En näe sellaista kohtaa jossa neuvotaan millä sanamuodoilla asia on uskottavan kuuloinen :DD