Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siltsu suoraan lentokentältä putkaan - taas huumekäry!

Kommentit (472)

Vierailija
161/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillanpää on ihmeen tukeva narkkariksi. Olen aina luullut narkkareita luihuiksi lommoposkiksi.

Tunnetko monta vai valheellisen valistuksen ja elokuvien varassako laskettelet mielikuvinesi?

Vierailija
162/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Ihan sairasta toi asenne, että huumeiden käyttö on ok, jos joku julkkis niitä käyttää.

EIköhän se ole jokaisen oma asia mitä ne käyttää tai ei käydä. Sillä ei ole merkitystä, että joku ahdasmielinen moralisti ei pysty hyväksymään sitä, että kaikkia ei kiinnosta elää sen ahdasmielisen vaatimalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Ihan sairasta toi asenne, että huumeiden käyttö on ok, jos joku julkkis niitä käyttää.

EIköhän se ole jokaisen oma asia mitä ne käyttää tai ei käydä. Sillä ei ole merkitystä, että joku ahdasmielinen moralisti ei pysty hyväksymään sitä, että kaikkia ei kiinnosta elää sen ahdasmielisen moralistin vaatimalla tavalla.

164/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

EIköhän se ole jokaisen oma asia mitä ne käyttää tai ei käydä. Sillä ei ole merkitystä, että joku ahdasmielinen moralisti ei pysty hyväksymään sitä, että kaikkia ei kiinnosta elää sen ahdasmielisen vaatimalla tavalla.

Harvemmin noi ovat vain omia asioita, vaan huumeiden käyttö vaikuttaa myös läheisiin. Narkit vaan eivät osaa ajatella pidemmälle, miten he tuhoavat ihmissuhteita ja aiheuttavat jatkuvaa huolta ja pelkoa.

Vierailija
165/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkööt niin paljon piriä ku pumppu kestää, kunhan ei autoile jne.

Vierailija
166/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsun fanit antoivat ehkä kerran anteeksi, mutta sitä en tiedä, miten monta kertaa jaksavat. Sitä paitsi Siltsun fanit lienevät aika yksiselitteisesti huumeiden käyttöä vastaan, kun ovat vanhempaa ja konservatiivisempaa porukkaa. Eivät he tietenkään Siltsun tekemisiä määrää, mutta kyllä nuo asiat voivat näkyä suosiossa.

Vierailija
167/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mitään salakuljetellut, vaan miehellä oli haku päällä ja rajaviranomaiset ovat toimittaneet miehen tutkintavankilaan. Voi olla että syytteitä ei nosteta vaan 72h kiinnioton pointtina on painostaa Sillanpää todistajaksi huumekauppakuvioihin liittyvään oikeudenkäyntiin.

Vierailija
168/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vai oikein Thaimaassa pirituristi linnaan. Joka kiskassahan sitä siellä myydään ja linnaan laitetaan näön vuoksi pari höynintä jotka ei älyä kärytessään lahjoa poliiseja. Ne tietysti pääsevät jotka yrittävät kaupata jo sovittujen reviirien ulkopuolella. Siis paikalliset pikkurikolliset ja pari "nokkelaa" turistia. Maahan elää juuri tuollaisesta huume-, seksi- ja keskikaljaturismista. Mitä mainosta siinä nyt olisi laittaa Siltsu Bangkok Hiltoniin lusimaan. Muutenkin tuo meta on siellä ihan kansanhuvia.

Vierailija
169/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon ja heti! Jos on vähänkin järkikultaa tallella. Miehellä on varaa vaikka minkälaiseen yksityisklinikkaan.

Vierailija
170/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltsun fanit antoivat ehkä kerran anteeksi, mutta sitä en tiedä, miten monta kertaa jaksavat. Sitä paitsi Siltsun fanit lienevät aika yksiselitteisesti huumeiden käyttöä vastaan, kun ovat vanhempaa ja konservatiivisempaa porukkaa. Eivät he tietenkään Siltsun tekemisiä määrää, mutta kyllä nuo asiat voivat näkyä suosiossa.

No jos meni homous läpi, niin menee kyllä metamfetamiinikin. Sillä ne sodat ja jälleenrakennuksrtkin hoitui. Päihde konservatiivisimmasta päästä ja Tangomarkkinoilla eniten huumekäryjä muutenkin festivaaleista. Kaikki nuorison "huumejuhlat" mukaan lukien.

Vierailija
171/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätä se käyttää, ei piriä. Ja amfetamiinit eivät kai ole niin kovin raskaita sydämelle, mutta neurotoksisia kylläkin. Aivot siinä enemmän tuhoutuu kuin pumppu.

Vierailija
172/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri vei Jaria, piriveijaria

Vierailija
173/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mää4 kirjoitti:

Toivottavasti ei joudu lusimaan.

Toivottavasti joutuu, niin saa jotain tolkkua tekemisiinsä - jos saa.

Juu. Kaikki omaisuus takavariikoon! Munista hirteen julkiselle paikalle oukeuden ajaksi! Orjatyöhön kymmeneksi vuodeksi! Kerran viikossa julkinen kivitys!

On kyllä jälleen hyvin helppoa asettua jälleen Sillanpään puolelle tässä asiassa. Some on muuten hyvä juttu, mutta valitettavasti se antaa kaikille mielenvikaisille avohoitopotilaille mahdollisuuden purkaa anonyymisti omia mielenvikaisia patoutumia.

Minä niin vertaiseni takia mieleni pahoitin.

Vierailija
174/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäätä se käyttää, ei piriä. Ja amfetamiinit eivät kai ole niin kovin raskaita sydämelle, mutta neurotoksisia kylläkin. Aivot siinä enemmän tuhoutuu kuin pumppu.

Piri on yleisnimitys kaikille piiskoille viropiristä levoamfetamiinin kautta metukkaan. Kyllä se vaan on, pumppu hakkaa, sydänlihas liika kasvaa ja leikkaa kiinni. Övereistä nyt puhumattakaan. Aivot menee siinä samalla kyllä ja reseptorit tuhoutuvat fyysisesti palautumatta enää ennalleen se pitää paikkansa. T. Ex-Pirijyrä

Vierailija
175/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lycka till kirjoitti:

No, joku päivä tulee yliannostus tai epäpuhdasta kamaa, niin se on sitten siinä!

Juuri tämä tekee koko paatoksesta niin huvittavaa. Pakonomainen tarve tuomita ja syytellä jollain omakeksityllä moralistisella oikeutuksella ja siihen päälle tietämys on aiheesta on niin peruskoulutasoa, että se tekee argumenteista kaikessa tahattomuudessaan koomisen huonoja. Muistuttaa kaiken kaikkiaan hyvin paljon kiihkouskovaista hihhulointia.

Metamfetaaminilla - ja amfetamiineilla yleensäkin - on muuten hyvin muuten vaikeaa vetää OD:t. Yliannostustapauksissa on kyse melkein aina opiaattien käytöstä tai sitten rauhoittavien ja opiaattien sekakäytöstä tai kolmentena vaihtoehtona rauhoittavien ja viinan sekakäytöstä. Bentsoja löydetään about 96%:lla yliannostustapauksista verestä ja ne ovat ihan yleisesti määrättyä apteekkikamaa.

Ja metamfetamiini on yleensä aika puhdasta, koska käyttäjät haluavat nimenomaan ostaa sitä kristallina. Sen takia, että kristallimaisia kiteitä on huomattavasti vaikeampi jatkaa kuin jauhoja ja niistä huomaa helpommin, jos niitä on jatkettu moneen kertaan. Sillänpäällä on lisäksi varaa maksaa hiukan ylimääräistä, että saa varmasti puhdasta jäätä.

Länkyti länkyti. Huume mikä huume.

Vierailija
176/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoon ja heti! Jos on vähänkin järkikultaa tallella. Miehellä on varaa vaikka minkälaiseen yksityisklinikkaan.

Juurihan oli 3kk terveyslomalla Thaimaassa ja kohta alkaa kiertue. Terve mies mitään hoitoja kaipaa.

Vierailija
177/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Harvemmin noi ovat vain omia asioita, vaan huumeiden käyttö vaikuttaa myös läheisiin. Narkit vaan eivät osaa ajatella pidemmälle, miten he tuhoavat ihmissuhteita ja aiheuttavat jatkuvaa huolta ja pelkoa.

Mä komppaan tätä. Toki en ala yleistää, tää on mun kokemus. Mä oon entinen viihdekäyttäjä. Käytin noin 2 vuotta, oikeestaan joka kerta kun lähti baariin tai muuten juhlimaan. Pienet on piirit, juorut kulki ja sit ne hommat pääty vanhempien korviin. Sit siskot sai tietää. Ne oli täysin murtuneita. Siis täysin. Oon nähny niitten surevan läheisen kuolemaa, tää oli niille kovempi juttu. Siitä hetkestä mä tajusin ja lopetin. Luottamusta en varmasti vielä pitkään aikaan täysin kuntoon. Toki bilettäminen on muutenkin jäänyt vähemmälle. Toki ei mun vanhemmat nähnyt mitään mun sekoiluja. Niille riitti se tieto, ja se että myönsin käyttäneeni. Sekin jo pelkästään sai ne murtumaan. Sillon kun näin itkeväni kyyryssä sitä, että mitä hän on tehnyt väärin että mä oon joutunut sekaantumaan aineisiin. Ne hetket pisti miettii ja kasvatti. Mulla on maailman parhaat vanhemmat, enkä aijo tuottaa niille enään mitään paskaa.

Vierailija
178/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lycka till kirjoitti:

No, joku päivä tulee yliannostus tai epäpuhdasta kamaa, niin se on sitten siinä!

Juuri tämä tekee koko paatoksesta niin huvittavaa. Pakonomainen tarve tuomita ja syytellä jollain omakeksityllä moralistisella oikeutuksella ja siihen päälle tietämys on aiheesta on niin peruskoulutasoa, että se tekee argumenteista kaikessa tahattomuudessaan koomisen huonoja. Muistuttaa kaiken kaikkiaan hyvin paljon kiihkouskovaista hihhulointia.

Metamfetaaminilla - ja amfetamiineilla yleensäkin - on muuten hyvin muuten vaikeaa vetää OD:t. Yliannostustapauksissa on kyse melkein aina opiaattien käytöstä tai sitten rauhoittavien ja opiaattien sekakäytöstä tai kolmentena vaihtoehtona rauhoittavien ja viinan sekakäytöstä. Bentsoja löydetään about 96%:lla yliannostustapauksista verestä ja ne ovat ihan yleisesti määrättyä apteekkikamaa.

Ja metamfetamiini on yleensä aika puhdasta, koska käyttäjät haluavat nimenomaan ostaa sitä kristallina. Sen takia, että kristallimaisia kiteitä on huomattavasti vaikeampi jatkaa kuin jauhoja ja niistä huomaa helpommin, jos niitä on jatkettu moneen kertaan. Sillänpäällä on lisäksi varaa maksaa hiukan ylimääräistä, että saa varmasti puhdasta jäätä.

Länkyti länkyti. Huume mikä huume.

Juuri näin! Se yksi ja ainoa hUUme! Muita ei ole, eikä tule kuin tuo huume kuin huume mikä huume!

Vierailija
179/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piri on yleisnimitys kaikille piiskoille viropiristä levoamfetamiinin kautta metukkaan. Kyllä se vaan on, pumppu hakkaa, sydänlihas liika kasvaa ja leikkaa kiinni. Övereistä nyt puhumattakaan. Aivot menee siinä samalla kyllä ja reseptorit tuhoutuvat fyysisesti palautumatta enää ennalleen se pitää paikkansa. T. Ex-Pirijyrä

Ei se kyllä ole yleistysnimitys jäälle. Epämääräisille jauhoille se on yleisnimitys, mutta ei kristallimuotoiselle metamfetamiinille. Eikä ainakaaa sille metamfetamiinille, mitä Sillanpää käyttää. Sillanpää ei vedä mitään perusjäätä, vaan aika paljon sitä laadukkaampaa ja puhtaampaa kamaa. Se tuli ilmi tutkimuksissa.

Vierailija
180/472 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Mä komppaan tätä. Toki en ala yleistää, tää on mun kokemus. Mä oon entinen viihdekäyttäjä. Käytin noin 2 vuotta, oikeestaan joka kerta kun lähti baariin tai muuten juhlimaan. Pienet on piirit, juorut kulki ja sit ne hommat pääty vanhempien korviin. Sit siskot sai tietää. Ne oli täysin murtuneita. Siis täysin. Oon nähny niitten surevan läheisen kuolemaa, tää oli niille kovempi juttu. Siitä hetkestä mä tajusin ja lopetin. Luottamusta en varmasti vielä pitkään aikaan täysin kuntoon. Toki bilettäminen on muutenkin jäänyt vähemmälle. Toki ei mun vanhemmat nähnyt mitään mun sekoiluja. Niille riitti se tieto, ja se että myönsin käyttäneeni. Sekin jo pelkästään sai ne murtumaan. Sillon kun näin itkeväni kyyryssä sitä, että mitä hän on tehnyt väärin että mä oon joutunut sekaantumaan aineisiin. Ne hetket pisti miettii ja kasvatti. Mulla on maailman parhaat vanhemmat, enkä aijo tuottaa niille enään mitään paskaa.

Edit.  Sillon kun näin äitini itkeväni kyyryssä sitä