Kelpaako naisille köyhä mies?
Kommentit (102)
Köyhälle kelpaa köyhä - varakkaalle varakas.
pop98 kirjoitti:
No entäs,
kelpaako semmoinen mies joka on mukava ja fiksu, ja hakee töitä ja kouluttautuu, on aktiivinen ja ajan hermolla, mutta ei silti koskaan pääse töihin.
Pitkäaikaistyötön, joko jo pelkästään iän vuoksi, tai asuu massatyhöttömyyspaikkakunnalla, tai saanut potkut esim IT-alalta YT-neuvotteluissa alalla ei yli 45 vuotiasta palkkaa kukaan koskaan,
ei ole oikealla tavalla sosiaalinen ekstrovertti että jää työhaastattelussa aina rannalle kun supliikit ja vastavalmistuneet osaa myydä paremmin itsensä. yms. yms.
On tarveharkintaisella työmarkkinatulla 550e/kk, josta aktiivimalli vielä leikka 50eur pois.
On parisuhteessa hyvä keskustelija ja tekee kotityöt, seksi sujuu, hyvä itsetunto, hoitaa lasten läksyt lääkärissäkäynnit, osaa mitä vaan ja tekee taitavasti rempta itse halvalla, hoitaa tarvittaessa vaikka kaikki että nainen voi keskittyä niin halutessaan täysillä uraansa.
Ei käytä alkoa, kuntoilee ja pitää itsestään huolta ja ei siis yhtään mitään muuta vika, väliinputoaja joka ei vaan koskaan pääse töihin vaikka lähettää satoja työhakemuksia.
Eli naisen pääosin elätettävä koska työmarkkinatuki ei riitä omaan osuuteen perheen menoista.
Siis itsestä riippumattomasta syystä, erittäin pienituloinen pitkäaikaistyötön ?
Kelpaako tuommoinen mies puolisoksi?
- Miksi hän kouluttautuu aloille, joille ei työllisty?
- Jos hän asuu massatyöttömyysalueella eikä ole valmis muuttamaan, emme joka tapauksessa voisi koskaan asua yhdessä, koska en itse muuttaisi sellaiselle alueelle. Jos hän olisi valmis muuttamaan pääkaupunkiseudulle, niin miksi hän ei tekisi sitä jo nyt?
- kyvyttömyys "myydä itsensä" olisi luultavasti este myös kiinnostukseni heräämiselle, koska pidän sanavalmiista, avoimista, hauskoista, puheliaista ihmisistä
- absolutismi olisi minulle ehdottomasti turnoff
- miten hän suhtautuisi siihen, että minulla työpäivät joskus venyvät, työmatkoja on jonkin verran (myös ulkomaille) ja töiden jälkeen harrastuksia, eli hänen päivänsä olisivat melko yksinäisiä (lapsia en edes tässä kuvitteellisessa tapauksessa enää hankkisi)?
- miten hän suhtautuisi siihen, että haluan lomilla matkustella, mutta minulla ei ole varaa maksaa kahden aikuisen matkoja vaan jatkaisin harrastustani yksin. Kesälomastani noin puolet olisin ulkomailla ja kaiken kaikkiaan vuoden mittaan olisin 4-6 pidennettyä viikonloppua kaupunkilomalla jossain päin Eurooppaa?
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin opiskelijamiehetkään rahassa kylpevät ja hyvin naisille kelpaavat.
TaI sitten geelillä pystyyn laitettu musta tukka joka on sivuilta lyhyeksi ajeltu.
Tottakai PA heput on tosi jees ja muutkin siipiveikot ( se ensimmäinen vaihtoehto) :D
Tykkään matkustella paljon, joten mieluummin sellainen, jolla myös varaa ja kiinnostusta reissata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäni nyksälle kelpaa rahaton mies, jolla on pahoinpitelytuomioita, potkii eläimiä, on avoimesti rasisti.
Tosin nainenkin on parhainpansa päivänsä nähnyt.
Ja jotenkin tästä kaksikosta tulee mieleen Tarkki ja Laamanen. Niin narsua että fiksumpia oksettaa.
Tiina ja Veik
Rikkaalle naiselle kelpaa koska rahalla ei väliä. Köyhä joutuu etsimään varakkaampaa miestä. Keskituloisesta en tiedä kumman valitsee, riippuu kai tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
pop98 kirjoitti:
No entäs,
kelpaako semmoinen mies joka on mukava ja fiksu, ja hakee töitä ja kouluttautuu, on aktiivinen ja ajan hermolla, mutta ei silti koskaan pääse töihin.
Pitkäaikaistyötön, joko jo pelkästään iän vuoksi, tai asuu massatyhöttömyyspaikkakunnalla, tai saanut potkut esim IT-alalta YT-neuvotteluissa alalla ei yli 45 vuotiasta palkkaa kukaan koskaan,
ei ole oikealla tavalla sosiaalinen ekstrovertti että jää työhaastattelussa aina rannalle kun supliikit ja vastavalmistuneet osaa myydä paremmin itsensä. yms. yms.
On tarveharkintaisella työmarkkinatulla 550e/kk, josta aktiivimalli vielä leikka 50eur pois.
On parisuhteessa hyvä keskustelija ja tekee kotityöt, seksi sujuu, hyvä itsetunto, hoitaa lasten läksyt lääkärissäkäynnit, osaa mitä vaan ja tekee taitavasti rempta itse halvalla, hoitaa tarvittaessa vaikka kaikki että nainen voi keskittyä niin halutessaan täysillä uraansa.
Ei käytä alkoa, kuntoilee ja pitää itsestään huolta ja ei siis yhtään mitään muuta vika, väliinputoaja joka ei vaan koskaan pääse töihin vaikka lähettää satoja työhakemuksia.
Eli naisen pääosin elätettävä koska työmarkkinatuki ei riitä omaan osuuteen perheen menoista.
Siis itsestä riippumattomasta syystä, erittäin pienituloinen pitkäaikaistyötön ?
Kelpaako tuommoinen mies puolisoksi?
- Miksi hän kouluttautuu aloille, joille ei työllisty?
- Jos hän asuu massatyöttömyysalueella eikä ole valmis muuttamaan, emme joka tapauksessa voisi koskaan asua yhdessä, koska en itse muuttaisi sellaiselle alueelle. Jos hän olisi valmis muuttamaan pääkaupunkiseudulle, niin miksi hän ei tekisi sitä jo nyt?
- kyvyttömyys "myydä itsensä" olisi luultavasti este myös kiinnostukseni heräämiselle, koska pidän sanavalmiista, avoimista, hauskoista, puheliaista ihmisistä
- absolutismi olisi minulle ehdottomasti turnoff
- miten hän suhtautuisi siihen, että minulla työpäivät joskus venyvät, työmatkoja on jonkin verran (myös ulkomaille) ja töiden jälkeen harrastuksia, eli hänen päivänsä olisivat melko yksinäisiä (lapsia en edes tässä kuvitteellisessa tapauksessa enää hankkisi)?
- miten hän suhtautuisi siihen, että haluan lomilla matkustella, mutta minulla ei ole varaa maksaa kahden aikuisen matkoja vaan jatkaisin harrastustani yksin. Kesälomastani noin puolet olisin ulkomailla ja kaiken kaikkiaan vuoden mittaan olisin 4-6 pidennettyä viikonloppua kaupunkilomalla jossain päin Eurooppaa?
Mikä ala muka työllistää 100% varmuudella kenet vaan?
Korkeintaan lääkärin ammatti.
Kaikilla aloilla on työttömyyttä ja osa valmistuneista jää ilman töitä, vaikka olisi hyvät paperit ja fiksu&asiallinen.
Jos puuttuu suhteet ja hyvä kokemus, niin eipä siitä kouluttautumisesta ole aina hyötyä, osa jää AINA työttä.
Sekä eksä että nykyinen tienaavat vähemmän kuin minä. Maksan ihan mielelläni vähän enemmän yhteisistä menoista, jos toisella on vähemmän rahaa käytössä. Elämänhallintaongelmat ja päihderiippuvuus olisivat syitä tyypin skippaamiseen, rahattomuus ei todellakaan.
Miksi ei kelpaisi? Mulle ainakin kelpaa!
Kyllä kelpaa! Olen itse niin hyväpalkkainen että miehen ei tarvitse olla sitä. Enkä muutenkaan nyt niin eahan perään. Jos on kunnon mies niin köyhyys ei haittaa mitään. Mut voi tulla hakemaan treffeille polkupyörällä jos autoa ei ole.
Kelpaa, mutta sitten täytyy olla muuten todella hyvä mies.
Voin sanoa kokemuksesta, että pitkäaikaistyötön ei kelpaa. Toki mulla on muitakin ei niin mahtavia ominaisuuksia, enkä ole mikään kedon komein kolli, mutta kyllä se on tuo työttömyys, joka käytännössä aina torppaa naissuhteet. Ei se flaksi varmaan pätkätyöläisenäkään kovin hyvä olisi, mutta olisi edes mahdollisuus.
Miksipä ei, kunhan ei ole laiska ja vätys.
Oman kokemukseni mukaan voi kelvata ainakin aluksi, jos on elämänhallinta kunnossa, suht hyvännäköinen, älykäs ja koulutettu.
Sitten alkaakin se nurina, jos töitä ei etsinnästä huolimatta ala löytyä. Koska perheeseen tietysti täytyy tuoda oma rahallinen panoksensa - varsinkin jos on korkeasti koulutettu mies, jonka työssäkäynti on vahva kulttuurinen oletus.
Koulutettu nainen voi kyllä jäädä kotirouvaksikin, jos mies tienaa hyvin. Miehen kohdalla sellainen ratkaisu nostattaa paljon enemmän kulmakarvoja. Edes ilmaistöihin pääsy ei riitä osoitukseksi "miehuudesta", vaan pitäisi olla palkkatyötä.
Näin meillä. Vuosi aika löytää palkkatöitä tai tulee ero, uhkasi vaimo.
Mieheni on köyhä duunari, mutta kelpaa koska lähtoajatuksena on elättää kuitenkin itse itsensä. Mies jolla ajatuksena on vain elää yhteiskunnan elättinä ei kelpaa kyllä, toki voihan se olla viisauttakin hyödyntää olemassa olevat edut mutta asenneongelmaiset vätykset ei kelpaa köyhänä eikä rikkaanakaan.
Riippuu miehestä, samat säännöt kuin keskituloisissakin. Renttumainen persaukinen siipeilijä kelpaa hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kunhan ei ole työtön.
MItä kaikkea tekemistä ja ajankäyttöä pidät ei-työttömyytenä?
Jaa niin, minkä ikäinen olet? Kuvauksesi mukainen yli 45-vuotias? Täytän vasta 36, mutta viisikymppinen mies menisi vielä. Siitä ylöspäin alkaa olla jo vähän liikaa.