Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako naisille köyhä mies?

Vierailija
25.03.2018 |

Kelpaako?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa itsestään huolta pitävä hyvä mies. Jos köyhyys kulkee käsi kädessä alkoholin tai muiden päihteiden kanssa läträämisen kanssa tai muuten elämänhallinan ongelmien kanssa niin sitten ei.

Vierailija
2/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan kysyä siltä naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa itsestään huolta pitävä hyvä mies. Jos köyhyys kulkee käsi kädessä alkoholin tai muiden päihteiden kanssa läträämisen kanssa tai muuten elämänhallinan ongelmien kanssa niin sitten ei.

Älä valehtele! Koskaan ette ole huomannut minua kun talutan kissaani valjaissa ulkona.

Vierailija
4/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä vastaus ja komppaan sitä. Myös tyhmyys miehellä ei ole suotavaa.

Vierailija
5/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele! Koskaan ette ole huomannut minua kun talutan kissaani valjaissa ulkona.

Tuo on huono linja ja en käyttäisi sitä. Naisen syyttäminen valehtelijaksi on aina erittäin huono merkki. Ehkä yritit tässä jonkinlaista huumoria, mutta se epäonnistui täysin. Ainakaan minä en olisi sinusta enää ikinä kiinnostunut.

Vierailija
6/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mistä syystä köyhyys johtuu, eli mistä syystä se tosiaan johtuu? 

Vierailija
7/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin vähän aikaa sitten miehestä, joka oli köyhä. Köyhä oli siksi, koska työnteko ja opiskelu ei vaan häntä huvittanut. Itse olen tämän vastakohta, joten elämänasenteet eivät enää kohdanneet. 

Vierailija
8/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin opiskelijamiehetkään rahassa kylpevät ja hyvin naisille kelpaavat.

Vierailija
9/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin vähän aikaa sitten miehestä, joka oli köyhä. Köyhä oli siksi, koska työnteko ja opiskelu ei vaan häntä huvittanut. Itse olen tämän vastakohta, joten elämänasenteet eivät enää kohdanneet. 

Nonni! Eli raha on Jumalasi? Sitä himoitset kuin harakka hopeaa?

Vierailija
10/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, kuinka köyhä. Jos yhteiset rahat riittäisivät ruokaan joka toinen päivä ja vesilasilliseen joka toinen, stressaisin loppumattomiin ja suhde olisi kurja. Jos taas köyhyys tarkoittaa, että tarkkana ollen laskut saa maksettua ja uusien kenkien hankkiminen rikki kuluneiden tilalle ei vaadi kuukauden kaurapuurokuuria, mutta vaikkapa lomamatkat saa unohtaa, niin se on ihan ok. En tarvitse paljoa ja rakkaus on tärkeämpää kuin materia.

Köyhyys ei kylläkään saa johtua holtittomasta elämäntyylistä. En ala paikata vähistä säästöistäni arkea, jossa puoliso tuhlaa rahansa turhuuksiin. En itsekään tee niin.

Vierailija
11/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, kuinka köyhä. Jos yhteiset rahat riittäisivät ruokaan joka toinen päivä ja vesilasilliseen joka toinen, stressaisin loppumattomiin ja suhde olisi kurja. Jos taas köyhyys tarkoittaa, että tarkkana ollen laskut saa maksettua ja uusien kenkien hankkiminen rikki kuluneiden tilalle ei vaadi kuukauden kaurapuurokuuria, mutta vaikkapa lomamatkat saa unohtaa, niin se on ihan ok. En tarvitse paljoa ja rakkaus on tärkeämpää kuin materia.

Köyhyys ei kylläkään saa johtua holtittomasta elämäntyylistä. En ala paikata vähistä säästöistäni arkea, jossa puoliso tuhlaa rahansa turhuuksiin. En itsekään tee niin.

Rahat riittää ruokaan ja kerran vuodessa vaatteiden ostoon. Polkupyörällä pitää polkea mun rinnalla hymy huulilla kesät talvet. Natsaako?

Vierailija
12/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin yhtä kissamiestä aikoinaan, mutta lopulta paljastui, että hän on varattu. Muita kissamiehiä en ole nähnyt. Sehän vaan viestii, että miehellä on sydän paikallaan kun ilahduttaa kissaansa ulkoiluttamalla sitä :)

Vierailija
13/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan nyt ihan konkreettisesti, mitä naisten mielestäsi olisi velvollisuus tehdä hyväksesi. Jotain selkeitä ehdotuksia nyt peliin. Haluatko että sinua katsellaan ja tullaan lähentelemään, vai mitä?

Ja sitten, vakavasti, mieti että miksi se olisi jonkun velvollisuus sinulle niin tehdä, vaikka hän ei halua?

Vierailija
14/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat riittää ruokaan ja kerran vuodessa vaatteiden ostoon. Polkupyörällä pitää polkea mun rinnalla hymy huulilla kesät talvet. Natsaako?

Jos olet hellä, kiltti ja sopivasti kipinöi, niin ei raha muodostu esteeksi. Onhan minullakin palkkatuloni. Tosin tuo mahtaisi tarkoittaa kaupunkiin muuttamista. Kauppaan on 16 kilsaa matkaa, se ei taitu ihan mukisematta mankelilla. Siksi minulla on auto, josta kyllä voisin kaupunkiympäristössä luopuakin.

Vierailija
15/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhä mies, ja hyvin olen kelvannut tähän asti.

Vierailija
16/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on köyhä idealisti niin luultavasti löytää toisen idealistin itselleen.

Jos on köyhä koska ei opiskelu ja työnteko ole kiinnostaneet, niin kouluttamaton työtön nainen saattaa kiinnostua. (Tai koulutettu töissäkäyvä läheisriippuvainen.)

Mua ei kyllä kiinnostais. Oli kylliksi skismaa eksän kanssa raha-asioista: minä pyrin ratkaisemaan rahapulmat tekemällä töitä, hän käyttämättä rahaa. Ei oikein onnistunut yhteensovittelu.

Vierailija
17/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se päihteilykään sulje parisuhdetta pois, saattaapa olla altistava tekijäkin kun ihmiset eivät päihteilyltään ehdi harkitsemaan että kenen kanssa kannattaa olla ja kenen ei.

Vierailija
18/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet renttu niin varmasti kelpaat. Voit olla vaikka täysin persaukinen ja naisen elätettävänä. Sitten kun nainen kyllästyy muutaman vuoden päästä ja potkaisee sut ulos, niin otat vaan uuden.

Vierailija
19/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen köyhä mies, ja hyvin olen kelvannut tähän asti.

Joo, mutta sä narkkaat ja mä en. Enkä rupee.

Vierailija
20/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni karahti karille, kun mies alkoi syytellä, että olen vain hänen rahojensa perässä. Luottamus omaan riittävyyteensä siis loppui, kun hän alkoi tienata perustamallaan yrityksellä. Ne edeltävät 15 vuotta olivat onnellisia, vaikka köyhiä. Olisin ollut onnellinen edelleenkin, mutta neljä vuotta rahasta seonneen ja lopulta minua syytelleen miehen kanssa tuhosivat koko asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi