Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako naisille köyhä mies?

Vierailija
25.03.2018 |

Kelpaako?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu iästä. Alle kolmekymppisenä hyvä kun olisi muutama kymppitonni. Kolmekymppisenä minimi on 100 000 €. Nelikymppisenä 500 000 € ja viisikymppisenä olisi hyvä olla se miljoona.

Jee! Vielä oon aikataulussa.

Mut millähän mä ton 40v rajapyykin saavuttais :'D Sen jälkeen 50v targetti vaikuttaa jotenkin mahdolliselle xD

M29

Vierailija
42/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni nyksälle kelpaa rahaton mies, jolla on pahoinpitelytuomioita, potkii eläimiä, on avoimesti rasisti.

Tosin nainenkin on parhainpansa päivänsä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa valittava köyhyydessä rypevä mies. Aina on pyrittävä rikkauksia kohti ja mieheltä on löydyttävä kunnianhimoa, ei pelkät reikiä täynnä olevat taskut.

Vierailija
44/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni nyksälle kelpaa rahaton mies, jolla on pahoinpitelytuomioita, potkii eläimiä, on avoimesti rasisti.

Tosin nainenkin on parhainpansa päivänsä nähnyt.

Ja jotenkin tästä kaksikosta tulee mieleen Tarkki ja Laamanen. Niin narsua että fiksumpia oksettaa.

Vierailija
45/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 aikoina tuli paljon vastaan miehiä joilla oli niin paljon velkaa, että maksavat vielä eläkkeelläkin elleivät pääse saneeraukseen. Aika painajaista...

Vierailija
46/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi aivan hyvin vaikka täysin elätettäväksi persaukinen juoppo elämäntapatyötön kunhan ulkonäkö olisi kunnossa. Mieluummin itse asiassa sellainen kuin uraohjus koska niitä kohtaan tunnen alemmuutta. Mutta enpä kelpaa kellekään köyhyydestä riippumatta.

t. miljonääri

Vierailija
47/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoona ja kemia ratkaisevat, ei raha eikä edes terveys.

Vierailija
48/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille naisille ei köyhä kelpaa koska varakkaitakin on tarjolla.

Vierailija
49/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpais. Olen heivannut erään tyypin kun selvisi että on työtön omasta tahdostaan eli ei meinannutkaan mennä töihin. Plus paljasti yli 50 000 euron ulosottovelat. Minä en ketään ala elättämään!

N44

Vierailija
50/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä kelpaa, mutta toimeton on no-no.

Olen ollut koko 18v suhteemme ajan se paremmin tienaava, äitiyspäivärahanikin oli miehen palkkaa parempi.

Vierailija
51/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kelpaa jos synkkaa eikä mies ole sen takia köyhä että tuhlailee vähät rahansa säästämättä yhtään. Jos vasta opiskelee tai vastavalmistuneena hakee työtä eikä ole ehtinyt kerryttää varoja ja sen takia on köyhä niin sellainen mies kelpaa hyvin. Joku elämäntapatyötön ei oikein nappaa, tai sellainen joka on köyhä koska ei viitsi edes yrittää.

Sitten taas kun minulla on kuitenkin omaisuutta itsellä, niin joku elämäntapaköyhähippi saattaisi vaan pitää minua jonain riistoporvarina. Meillä ei ehkä olisi hirveästi yhteistä sellaisen miehen kanssa...

Vierailija
52/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida kelvata itsellenikään, miksi kenellekään naiselle sitten ?

Vierailija
53/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu iästä. Alle kolmekymppisenä hyvä kun olisi muutama kymppitonni. Kolmekymppisenä minimi on 100 000 €. Nelikymppisenä 500 000 € ja viisikymppisenä olisi hyvä olla se miljoona.

Jee! Vielä oon aikataulussa.

Mut millähän mä ton 40v rajapyykin saavuttais :'D Sen jälkeen 50v targetti vaikuttaa jotenkin mahdolliselle xD

M29

Kerrytä tuottavaa varallisuuttasi 1 700 eurolla kuukaudessa ikävuodet 30-40. Tarttee kyllä olla jo hyvät tulot. Parasta olisi hankkia sitä turvamarginaalia alle kolmekymppisenä. Esim. jos tuottavaa varallisuutta olisikin jo se 150ke silloin kolmekymppisenä(joka helposti mahdollista) tarvitsisi enää noina ikävuosina 30-40 saada säästöön n. 1 200 € kuukaidessa.

Toki esim 400 000 € on mielestäni ihan riittävästi 40-vuotiaalle.

Vierailija
54/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti yli 80 % suomalaismiehistä on viimeistään yli kolmekymppisinä parisuhteissa, joten joko köyhyys on tosi harvinaista tai sitten naisille kelpaa myös köyhä mies.

Oma miesystäväni oli tavatessamme (ja on edelleen) työkyvyttömyyseläkkeellä. En ole koskaan kysynyt paljonko hän saa eläkettä tai mitä hän omistaa tai paljonko on velkaa. Ihan muut asiat ratkaisivat kiinnostuksen. Olen hulluna häneen, hän on ihanin mies, minkä koskaan olen kohdannut. Minä ansaitsen tällä hetkellä ihan mukavasti, mutta jos elämä heittää kuperkeikkaa, niin sitten asutaan yhdessä asuntovaunussa hänen sukulaistensa kesämökkitontilla (=hänen suurin pelkonsa, kun varat eivät enää riitä muuhun).

Vierailija
55/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ei todellakaan.

Miehen pitää olla:

Pitkä, yli 185cm

Hyvä tuloinen, tai ainakin keskituloinen, omaisuutta pitää olla edes vähän esim ( oma velaton omistusasunto)

Hiukset päässä

Ei lapsia

Antelias

Ymmärtäväinen

Kannattaa vihreitä

On vegaani ( liha on murha)

Jos mies on tällainen niin pk seudulta löytyy muutama nainen joka hänet huolisi.

Vierailija
56/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Ei todellakaan.

Miehen pitää olla:

Pitkä, yli 185cm

Hyvä tuloinen, tai ainakin keskituloinen, omaisuutta pitää olla edes vähän esim ( oma velaton omistusasunto)

Hiukset päässä

Ei lapsia

Antelias

Ymmärtäväinen

Kannattaa vihreitä

On vegaani ( liha on murha)

Jos mies on tällainen niin pk seudulta löytyy muutama nainen joka hänet huolisi.

Mitä sinä oikeasti saat tuosta trollaamisesta? Hupia? Ajankulua? Etkö koskaan kaipaa mitään parempaa? Sitä, että olisit toisen ihmisen seurassa ja nauttisit siitä? Tai että elämässäsi olisi ihminen, jonka kanssa et juuri nyt voi syystä tai toisesta olla, mutta kaipaisit häntä ja arvostaisit häntä ja sitä kaikkea, mitä hän edustaa? Että sinusta olisi hauskaa keskustella kevyesti netissä ilman että pitää trollata ja pyrkiä pahoittamaan muiden mieli?

Elämäsi on varmasti todella surullista. Mutta vankilasi avain on ihan sinulla itselläsi. Voit valita elää tuollaista pskaelämää tai voit valita olla avoin, positiivinen ja antaa mahdollisuuden rakkaudelle.

Vierailija
57/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ne älykkäimmät, eli humanistit, eivät tienaa niin paljon. Humanisti usein humanistin löytää.

Vierailija
58/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. Opiskelijalle köyhyys on sallittua, aikuiselle miehelle ei.

Ei tarvi olla rikas, mutta toimeentuleva kyllä. Oletan että esim. kolmikymppiseltä löytyy auto, omistusasunto ja sijoituksia. Normaaleja juttuja kaikille.

Vierailija
59/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi, jos köyhällä tarkoitetaan pienipalkkaista. Ei, jos kyseessä on työtön ja työhaluton. (Toki voi aina tulla aikoja että toinen joutuu etsimään töitä, ei siinä mitään. Jos toinen on rakas niin silloin tuetaan vastoinkäymisissä.) Ja minä en tosiaan oleta että miehellä on auto tai omistusasunto, saati sitten sijoituksia. Ei minullakaan ole, mutta tulen ihan hyvin toimeen palkallani, vähän on säästössäkin. 

Vierailija
60/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon kelvannut, mutta itelle ollu joskus kynnyskysymys, kun nainen tienannut kaks-kolme kertaa mua enemmän. Se on se toisen aito arvostaminen, tukeminen, sosiaalinen älykkyys ja arjen muuttaminen nauruksi, jotka loppupeleissä ratkaisee aika usein. Mutta kaikista tärkeintä kuitenkin on saada toinen tajuamaan, että hän on täysin omana itsenään kaikkea mitä olet halunnut (jos näin siis on) ja että hän voi suurimmankin epäonnistumisensa jälkeen tulla luoksesi häpeilemättä ja tietää, että hymyilet, otat syliin ja kuuntelet silmilläsi hymyillen, mutta muuten vakavana mitä ikinä hänellä on murehdittavaa. Ei kaikkien kanssa tietenkään onnistu, mutta koskaan ei ole köyhän tarvinnut olla yksin. Siis minun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme