Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako naisille köyhä mies?

Vierailija
25.03.2018 |

Kelpaako?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeni karahti karille, kun mies alkoi syytellä, että olen vain hänen rahojensa perässä. Luottamus omaan riittävyyteensä siis loppui, kun hän alkoi tienata perustamallaan yrityksellä. Ne edeltävät 15 vuotta olivat onnellisia, vaikka köyhiä. Olisin ollut onnellinen edelleenkin, mutta neljä vuotta rahasta seonneen ja lopulta minua syytelleen miehen kanssa tuhosivat koko asian.

Surullista :(

Vierailija
22/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaisi. En etsi itselleni elättäjää. Minulla on ihan hyvä palkka ja elän sillä mukavasti. En siis itsekään halua alkaan elättämään toista aikuista. Minulla on varaa kustantaa nykyinen elämäntyylini itselleni enkä ole siitä valmis luopumaan. Jos elättäsin myös köyhää miestä, elintasoni laskisi kun en kuitenkaan pystyisi maksamaan kaikkea kahdelle aikuiselle ilman toisen osapuolen samanlaista panostusta. Niin ja vaikka siis pystyisinkin elättämään molemmat, joutuisin itse laskemaan elintasoani koska tällä hetkellä menoni (harrastukset, elokuvat, ravintolat, kahvilat, teatterit, matkat) on mitoitettu yhdelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen köyhä mies kelpaa jolla ei kapasiteetti kulu liikaa rahaongelmistaan valittamiseen vaan sen sijaan tekee asialle jotain! Esim. hakee töitä tai lähtee opiskelemaan työllistävää ammattia.

Vierailija
24/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa paitsi jos on qsipäinen työnvieroksuja.

Vierailija
25/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aikoinani köyhän opiskelijan, joka teki opintojensa ohella töitä niin paljon kuin pystyi. Itse olin köyhä työssä käyvä nainen. Asuimme pienessä vuokrayksiössä ja säästimme rahaa pikku hiljaa elämällä säästeliäästi. Lomalla me mm. fillaroimme ja telttailimme luonnossa valmistaen sapuskat retkikeittimellä.

Siitä on nyt reilu 20 vuotta ja perheessä on kolme lasta. Asumme velattomassa omakotitalossa, joka oli molempien unelma jo alusta alkaen. Kotimme on kaunis ja siisti, perheemme on ihana ja rakkautta löytyy paljon. Paiskimme töitä unelmiemme eteen ja emme hätkähdä vastoinkäymisistä.

Vierailija
26/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin aikoinani köyhän opiskelijan, joka teki opintojensa ohella töitä niin paljon kuin pystyi. Itse olin köyhä työssä käyvä nainen. Asuimme pienessä vuokrayksiössä ja säästimme rahaa pikku hiljaa elämällä säästeliäästi. Lomalla me mm. fillaroimme ja telttailimme luonnossa valmistaen sapuskat retkikeittimellä.

Siitä on nyt reilu 20 vuotta ja perheessä on kolme lasta. Asumme velattomassa omakotitalossa, joka oli molempien unelma jo alusta alkaen. Kotimme on kaunis ja siisti, perheemme on ihana ja rakkautta löytyy paljon. Paiskimme töitä unelmiemme eteen ja emme hätkähdä vastoinkäymisistä.

Sulla olikin mies kenen kanssa rakentaa satumaata mullapa ei oo naista kenen kanssa rakentaa tulevaisuutta.

Vierailija
27/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pitkälti naisesta kiinni, mitä vaatii ja mitä pitää köyhänä. Jotkut kovaan ääneen julistavat, ettei duunaria (tai jos ei pysty kustantamaan rakkaansa elämäntyyliä) ja kunnianhimo on must, mutta onneksi näitä prinsessoja taitaa olla vain marginaaliryhmä.

M29

Vierailija
28/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi suhteeseen kenenkään kanssa säälistä. "Voi toiata, tuossa on köyhä, reppana mies, joka jää varmaan ilman naista, ellen minä huoli häntä" -ajattelu on täysin väärä asenne ja lähtökohta suhteelle.

Toimivampi näkökulma: köyhyydestä huolimatta voisin alkaa suhteeseen, kunhan miehessä on paljon aitoa hyvää. Hulluhan olisin, jos jättäisin täydellisen matchin väliin vain siksi, ettei tulotaso päätä huimaa.

Vierailija
29/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla olikin mies kenen kanssa rakentaa satumaata mullapa ei oo naista kenen kanssa rakentaa tulevaisuutta.

Etkö ymmärtänyt jutun pointtia? Minulle kelpasi köyhä mies. Hän oli köyhä, mutta ei missään tapauksessa tyhmä ja saamaton valittaja, vaan ahkera ja eteenpäin pyrkivä.

Vierailija
30/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Mulla on ihailija joka asuu 29. neliön yksiössä. Jo pelkästään sen takia ei hänellä ole toivoa.

Vierailija
31/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
32/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakenna sitä itsellesi. Hanki sisältöä elämääsi. Sellaiset miehet herättävät naisten kiinnostuksen paremmin. Mies, joka keskittyy surkutteluun ja oman elämänsä vähättelyyn saa sitä lajia kyllä todennäköisesti jatkaa ihan keskenään.

Vierailija
33/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. Alle kolmekymppisenä hyvä kun olisi muutama kymppitonni. Kolmekymppisenä minimi on 100 000 €. Nelikymppisenä 500 000 € ja viisikymppisenä olisi hyvä olla se miljoona.

Vierailija
34/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpasi köyhä mies, koska olin itsekkin köyhä opiskelija. Rakkaussuhde, joka on nyt 10 vuoden jälkeen kääntymässä ahkeruuden vuoksi rikkaaksi elämäksi. Köyhä mies on yleensä hirmu kiltti ja ymmärtäväinen. Köyhyys voi opettaa hienoja arvoja, samoin kuin suuret rikkaudetkin. Kannattaa ottaa puolisoksi joko hyvin köyhä, tai sitten hyvin rikas. Välimallia en suosittele kenellekkään.

Vierailija
35/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake chicks wants a man who has it all. Real women helps her man get it all.

Näin minä ajattelen.

Joten kyllä, voin olla miehen kanssa jolla ei ole rahaa. Rahaa voi aina tehdä.

Sydämensivistystä ei.

Vierailija
36/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Real woman kirjoitti:

Fake chicks wants a man who has it all. Real women helps her man get it all.

Näin minä ajattelen.

Joten kyllä, voin olla miehen kanssa jolla ei ole rahaa. Rahaa voi aina tehdä.

Sydämensivistystä ei.

Korjaus WOMAN.

Autocorrect...

Vierailija
37/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten määritellään köyhä. Tienaa vähän mutta osaa käyttää rahaa fiksusti? Kelpaa. Laittaako rahat turhuuksiin niin ettei riitä laskuihin? Ei kelpaa.

Vierailija
38/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miksi on köyhä ja mitä elämällään sitten tekee. Mieheni, se sama jonka kanssa ollaan asuttu jo 13v yhdessä oli työtön ja ansiosidonnaisella kun alettiin yhteen. Oli yt:n kautta saanut kenkää, vähän masentunutkin kai. No meni sitten uusiin töihin ja ollaan sen jälkeen oltu puolin ja toisin työttömänä, välillä samaankin aikaan ja ihan pa...

Ketään ei kiinnosta, mutta kerron kuitenkin, nyt molemmat vakityössä ihan ok palkalla. Eli yritystä on ollut eteenpäin molemmilla. Ja tästä päästäänkin siihen mistä jotkut jaksaa pahastua... Eli sairaus, se on eri asia olla sairaseläkeläinen tai aktiivisesti huonontaa itse huonontaa tilannettaan. Molemmista on kokemusta, pienellä sairaseläkkeellä oleva hyvä mies on ok. Passiivisaggressiivinen ja aktiivisesti tilannettaan huonontava "sairas" ei.

Vierailija
39/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, jos ei tarkoita sitä, että köyhä mies haluaisi minun elättävän hänet tai yrittäisi jotenkin keplotella rahojani itselleen tai voivottelisi koko ajan köyhyyttään.

Vierailija
40/102 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hippikalastajaa jonkun aikaa. Seksi oli upeinta, mitä koskaan olen kokenut. Sain useita orgasmeja joka kerta.

Olisin voinut jatkaa suhdetta hänen köyhyydestään huolimatta. Suhde päättyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme