Kelpaako naisille köyhä mies?
Kommentit (102)
Naiset ei valitse miehiä, jotka kelpaa.
He valitsevat miehen, jonka haluavat.
No entäs,
kelpaako semmoinen mies joka on mukava ja fiksu, ja hakee töitä ja kouluttautuu, on aktiivinen ja ajan hermolla, mutta ei silti koskaan pääse töihin.
Pitkäaikaistyötön, joko jo pelkästään iän vuoksi, tai asuu massatyhöttömyyspaikkakunnalla, tai saanut potkut esim IT-alalta YT-neuvotteluissa alalla ei yli 45 vuotiasta palkkaa kukaan koskaan,
ei ole oikealla tavalla sosiaalinen ekstrovertti että jää työhaastattelussa aina rannalle kun supliikit ja vastavalmistuneet osaa myydä paremmin itsensä. yms. yms.
On tarveharkintaisella työmarkkinatulla 550e/kk, josta aktiivimalli vielä leikka 50eur pois.
On parisuhteessa hyvä keskustelija ja tekee kotityöt, seksi sujuu, hyvä itsetunto, hoitaa lasten läksyt lääkärissäkäynnit, osaa mitä vaan ja tekee taitavasti rempta itse halvalla, hoitaa tarvittaessa vaikka kaikki että nainen voi keskittyä niin halutessaan täysillä uraansa.
Ei käytä alkoa, kuntoilee ja pitää itsestään huolta ja ei siis yhtään mitään muuta vika, väliinputoaja joka ei vaan koskaan pääse töihin vaikka lähettää satoja työhakemuksia.
Eli naisen pääosin elätettävä koska työmarkkinatuki ei riitä omaan osuuteen perheen menoista.
Siis itsestä riippumattomasta syystä, erittäin pienituloinen pitkäaikaistyötön ?
Kelpaako tuommoinen mies puolisoksi?
No mikä ettei. Olen joskus deittaillut miestä, joka oli pitkällä sairaslomalla ilman omaa syytään. Kivaa tekemistä löytyi ilman ihmeempää matkailua. Jos muu elämänhallinta on kohdallaan niin ei haittaa. Huolimaton rahankäyttö on eri asia, ja olen esim.ottanut etäisyyttä vanhaan ystävään, jolla rahat tuppaavat loppumaan alkoholinkäytön takia.
Eipä näytä kovin hyvältä mahdollisuudet itsellä kun katsoo tämän ketjun varallisuus vaatimuksia miehelle. Jos jokunen satatonnia pitäisi olla säästössä niin taidan pysyä siis sinkkuna jatkossa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai kohtauksen ja ei voinut palata enää töihin. Mutta voi tehdä arkisia asioita, esim tehdä ruokaa, imuroida. Mutta ei saa esim ajaa autoa.
Meidän arkea on helpottanut paljon, kun on kotona.
Matkustaa emme enää voi, mutta ei ole hirveesti ikäväkään.
Mä ottaisin sellaisen työttömän miehen, joka kotona siivoilisi ja kokkailisi ja hoitaisi kissoja ja saisin tulla siistiin kotiin töistä ja kissat olisi käytetty ulkona.
Mutta en edes uneksi että sellaisia olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Ei todellakaan.
Miehen pitää olla:
Pitkä, yli 185cm
Hyvä tuloinen, tai ainakin keskituloinen, omaisuutta pitää olla edes vähän esim ( oma velaton omistusasunto)
Hiukset päässä
Ei lapsia
Antelias
Ymmärtäväinen
Kannattaa vihreitä
On vegaani ( liha on murha)Jos mies on tällainen niin pk seudulta löytyy muutama nainen joka hänet huolisi.
Mitä sinä oikeasti saat tuosta trollaamisesta? Hupia? Ajankulua? Etkö koskaan kaipaa mitään parempaa? Sitä, että olisit toisen ihmisen seurassa ja nauttisit siitä? Tai että elämässäsi olisi ihminen, jonka kanssa et juuri nyt voi syystä tai toisesta olla, mutta kaipaisit häntä ja arvostaisit häntä ja sitä kaikkea, mitä hän edustaa? Että sinusta olisi hauskaa keskustella kevyesti netissä ilman että pitää trollata ja pyrkiä pahoittamaan muiden mieli?
Elämäsi on varmasti todella surullista. Mutta vankilasi avain on ihan sinulla itselläsi. Voit valita elää tuollaista pskaelämää tai voit valita olla avoin, positiivinen ja antaa mahdollisuuden rakkaudelle.
Mitä sitä ihminen viddumaiselle luonteelleen mahtaa, ja sitä paitsi perseily on välillä ihan hauskaa.
Ei pidä olla liian pikkusieluinen mielensä pahoittaja vaan suhtautua huumorilla asioihin ja nähdä myös vähän erilaisesta näkökulmasta.
Se mikä ei tapa niin vahvistaa, mutta se mikä tappaa EI VAHVISTA :)
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Kelpaisi tottakai. Kuhan elämäntavat on ok. Elän tällä hetkelläkin köyhän miehen kanssa ja hän on todella ihana ja kaikkein rakkain mulle. Minä pääosin elätän meitä, mutta mua se ei haittaa, koska hän on tehnyt mulle saman, kun opiskelin ja hänellä oli töitä. Tällä hetkellä työtön.
Rakkaus merkitsee, ei raha.
Seurustelin hyvätaloisen pullahtaneen miehen kanssa. Olin onneton, vaikka rahaa ei koskaan tarvinnut miettiä. Vaihdoin raamikkaaseen duunariin. Päivääkään en ole katunut. Mutta mies tekee kovaa työtä, hoitaa lapsiamme ja kotitöitä, ei ole työtön tai tyhmä.
Uhriutuminen, masennus, pitkäaikaistyöttömyys on itselle kyllä täydellinen turn-off. Työttömyys vielä menettelee, jos syyt ovat suhdanteissa ja odotettavissa on työllistyminen myöhemmin. Sillä ei ole väliä mitä työtä tekee kunhan tekee jotain.
Voin rehellisesti sanoa, että mulle ei kelpaa. Olen ollut köyhä ja tiedän mitä se on. En edelleenkään ole niin suurituloinen, että downshiftaaminen vielä kiinnostaisi.
Kerran tuntemani naisjoukko totesi, että he haluavat akateemisen miehen tai sitten taiteellisesti lahjakkaan esim. muusikon. Erityisosaaminen voi joskus siis kompensoida koulutusta tai tuloja.
Mä oon aina ollu köyhä ja jostain saanu revittyy naisen. Tosin fakta on se jos on rahaa niin sen kumppanin löytää kyllä nopeammin. Mulla kestää aina kaks vuotta löytää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai kohtauksen ja ei voinut palata enää töihin. Mutta voi tehdä arkisia asioita, esim tehdä ruokaa, imuroida. Mutta ei saa esim ajaa autoa.
Mä ottaisin sellaisen työttömän miehen, joka kotona siivoilisi ja kokkailisi ja hoitaisi kissoja ja saisin tulla siistiin kotiin töistä ja kissat olisi käytetty ulkona.
Mutta en edes uneksi että sellaisia olisi olemassa.
Sama täällä! Saan asuntolainan maksettua itse, samoin autolainan, mutta omakotitalossa olis hommaa työtä pelkäämättömälle miehelle! Hommiin sisältyisi kyllä kotityöt, pyykkäys ja tiskaaminen sekä kokkaaminen. Ja oon deittaillut työttömiä, mutta ne on olleet niin laiskoja, että päin vastoin heitä pitää palvella! Eli ei tule miestä tähän torppaan hoidettavaksi!
Köyhä mies olisi ihan ok. Työttömyys, sairaus tms. ei olisi minulle este. En ole itsekään rikas, työurani olen jo tehnyt, samoin lapset ovat jo maailmalla ja omillaan. Olen seikkaillut hetken nettideittipalstoilla, mutta en näemmä kelpaa miehille. Kun kerron ikäni ja sen, että olen leski sekä tk-eläkkeellä, eipä ketään miestä vaikuta kiinnostavan. Itselläni on vaatimuksena vain se, että mies osaisi ihan oikeasti lukea eikä *tämä on vain toive* olisi mikään (penkki)urheiluhullu. ;)
N59
Maailmanparantaja kirjoitti:
Mä oon aina ollu köyhä ja jostain saanu revittyy naisen. Tosin fakta on se jos on rahaa niin sen kumppanin löytää kyllä nopeammin. Mulla kestää aina kaks vuotta löytää ketään.
Melko vähän tuo raha näyttää auttavan, tai olen vielä liian vähän keskiverto ikäistäni varakkaampi. Kolme vuotta etsittynä ja ei oo kukaan tavatuista kumppaniks ilmoittanut haluavansa vielä. Toisaalta en halua onnen onkijaa, niin en yleensä mainitse sijoittamista harrastuksena ja pihipaskahan mä olen, en mikään suurituloinen; pettyisi onkija xD.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa itsestään huolta pitävä hyvä mies. Jos köyhyys kulkee käsi kädessä alkoholin tai muiden päihteiden kanssa läträämisen kanssa tai muuten elämänhallinan ongelmien kanssa niin sitten ei.
Älä valehtele! Koskaan ette ole huomannut minua kun talutan kissaani valjaissa ulkona.
Sinullahan on työpaikka ja olet naimisissa. Pitääkö minun kertoa vaimollesi, että etsit sivusuhdetta?
pop98 kirjoitti:
No entäs,
kelpaako semmoinen mies joka on mukava ja fiksu, ja hakee töitä ja kouluttautuu, on aktiivinen ja ajan hermolla, mutta ei silti koskaan pääse töihin.
Pitkäaikaistyötön, joko jo pelkästään iän vuoksi, tai asuu massatyhöttömyyspaikkakunnalla, tai saanut potkut esim IT-alalta YT-neuvotteluissa alalla ei yli 45 vuotiasta palkkaa kukaan koskaan,
ei ole oikealla tavalla sosiaalinen ekstrovertti että jää työhaastattelussa aina rannalle kun supliikit ja vastavalmistuneet osaa myydä paremmin itsensä. yms. yms.
On tarveharkintaisella työmarkkinatulla 550e/kk, josta aktiivimalli vielä leikka 50eur pois.
On parisuhteessa hyvä keskustelija ja tekee kotityöt, seksi sujuu, hyvä itsetunto, hoitaa lasten läksyt lääkärissäkäynnit, osaa mitä vaan ja tekee taitavasti rempta itse halvalla, hoitaa tarvittaessa vaikka kaikki että nainen voi keskittyä niin halutessaan täysillä uraansa.
Ei käytä alkoa, kuntoilee ja pitää itsestään huolta ja ei siis yhtään mitään muuta vika, väliinputoaja joka ei vaan koskaan pääse töihin vaikka lähettää satoja työhakemuksia.
Eli naisen pääosin elätettävä koska työmarkkinatuki ei riitä omaan osuuteen perheen menoista.
Siis itsestä riippumattomasta syystä, erittäin pienituloinen pitkäaikaistyötön ?
Kelpaako tuommoinen mies puolisoksi?
Minulle kelpaisi. Voitaisiin harrastaa liikuntaakin yhdessä ja saada sillä lailla mukavaa yhteistä tekemistä. Hyvä itsetunto ja keskustelutaito ovat tärkeitä asioita, samoin tuo, että sinusta olisi arjessa toiseksi aikuiseksi, eikä yhdeksi lapsista.
Kyllä kelpaa 20v kaunis köyhä mies
Ei kelpaa yli 45v elähtänyt pallomaha köyhä mies
Vierailija kirjoitti:
Minä olen köyhä mies, ja hyvin olen kelvannut tähän asti.
Oletko nuori?
Hymyileekö alepan nuori kaunis naismyyjä sinulle viipyilevästi kun palautat keräämiäsi pulloja.
Käsittelevätkö sossun rouvat hakemuksesi pikapikaa..etc
Mulla on 55 v tuttu , joka valittaa naisen puutetta.
Päätti noin 25 v sitten ettei töissä käy.
Tästä luulen, että köyhä ei kelpaa.
On hoikka, ok näk ja tukka päässä