Vanhempieni, erityisesti isäni käytös
Mulla on ollut tässä parin vuoden aikana terveydellisiä ja tästä johtuen myös mielenterveydellisiä ongelmia. Jouduin lopettamaan koulun ja työt. Joo, oon 23v. Pääsin kuitenkin lukemaan liiketaloutta amkiin joku vuos sitten. Lopetin, kun ala ei kiinnostanut, enkä osannut.
No, isäni on ottanut asiakseen sitten dissata ja haukkua mua minkä ehtii. Esim. olin uuden vuoden Lapissa ystäväni kutsumana, hän järkkäsi reissun. Kun tulin takasin, faija sai jonkun raivarin "kuka v*ttu luulet olevas, ja ne sun kaverit, oot ihan paska, pukeudut vaan hienosti, serkkuskin (lähihoitaja) sua niin paljon parempi, sitä tätä ja tota". Sitten, saan kuulla "susta ei varmaan hoitsuks ois, ei ees lähihoitajaks, sulle sopis paremmin laitoshuoltajan työ", sitten, lähen kauppaan/viemään koiria hänen mielestään liian laittautuneena ja hienoissa vaatteissa. "Ei täällä tarvitse noin pukeutua, jumalauta on kumma, kun kauppaan pitää meikata, tai koiraa kun menee viemään, mitä sä esität", tässä nyt esimerkkejä, mut onks tää teistä normaalia käytöstä faijaltani? Tänään tulivat mökiltä, ja sain taas kuulla olevani paska ja mitähän kaikkea.
Kerron historiasta sen verran, et sieltä ei löydy mtn pahaa, tai mikä antais aihetta tohon käytökseen. Oon ollut aina normityyppi, C:n paperit lukiosta, lukio kyllä piteni 3.5v, ollut töissä ja matkustellut, on ollut harrastuksia.
Joo, mulla on kämppä haussa ja kouluhaut menossa, täs on ollut paljon kaikkea paskaa, mut silti, onks tää hänen käytös enää normaalin rajoissa?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on hakannut mua ja totesi muina miehinä kehumisten sijaan esim "ja naama on taas ku petolinnun perse".. Silti kävin koulut ja hankin työpaikan, ei estänyt mua elämästä. Mut tää olikin 20 v sitten, nykyään ihmiset ei kestä enää yhtään mitään. Pelottava tulevaisuus =(
Ulkonäköäni ei oo koskaan haukuttu, eikä mua oo koskaan hakattu. Perheväkivaltaa meillä ei ole. Ei oo normaalia, et jos tulee keskiluokkaisesta perheestä, pitäis elää joku ghetto-elämä, niinkuin sulle on käynyt.
Mitä ihmeen ghettoelämää? Onko isäsi teidän perheen ainoa työssäkäyvä?
Onko sinulle opetettu rahankäytön kohtuutta vs. bling bling uusin iPhone meininkiä... katsos, kun sinä itse et ole tällä hetkellä keskiluokkainen vaan köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdistäydy! Kukaan ei jaksa kanssasi.
Sä voisit laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten luulet että saat lainan? Ilman tuloja?
Mihin mä nyt lainaa tarvitsen???????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on hakannut mua ja totesi muina miehinä kehumisten sijaan esim "ja naama on taas ku petolinnun perse".. Silti kävin koulut ja hankin työpaikan, ei estänyt mua elämästä. Mut tää olikin 20 v sitten, nykyään ihmiset ei kestä enää yhtään mitään. Pelottava tulevaisuus =(
Ulkonäköäni ei oo koskaan haukuttu, eikä mua oo koskaan hakattu. Perheväkivaltaa meillä ei ole. Ei oo normaalia, et jos tulee keskiluokkaisesta perheestä, pitäis elää joku ghetto-elämä, niinkuin sulle on käynyt.
Mitä ihmeen ghettoelämää? Onko isäsi teidän perheen ainoa työssäkäyvä?
Onko sinulle opetettu rahankäytön kohtuutta vs. bling bling uusin iPhone meininkiä... katsos, kun sinä itse et ole tällä hetkellä keskiluokkainen vaan köyhä.
Ei, molemmat vanhemmat käyvät töissä. Ihan keskituloisia ovat. Ei mulla oo mikään bling bling uusin iphone, vaan oon sen ajat sitten vaihtanut Samsungiin, ja kun se hajos, vaihdoin Huaweihin. :D
Illan paras teinitrollus. Ei jatkoon.
Voiks mä tulla panee sua? Jonne 16 v.
Älä uhriudu ap, olet jo sen ikäinen että ärsytät vamhempiasi viemällä heiltä tilaa. Siitä käytös. Vanhemmuus on raskasta.
Ymmärrän sinua. Kuulostat samalta kuin minä nuorena. Et ehkä tiedosta sitä mutta tärkeintä myös sulle itelles on saada nyt oma rauha ja koti. Sulla on kaikki edellytykset hyvää eloon.
Kimppakämppä omalla huoneella? Edullista.
Jäitä hattuun asp säästämisessä nyt, opiskelu ja oma rauha ensin.
Oot vahva ja tiiät sen.
Sinulla on varmasti vanhemmat, jotka rakastavat sinua paljon. Älä sysää heitä kauemmaksi luotasi. Jos sinun on muuten paha olla, hanki apua. Älä syyllistä itseäsi äläkä muita. Katso eteenpäin ja tulevaisuuteen. Hanki koulupaikka, kesätyö - älä laita vaatimuksia liian korkealle, joskus vähempikin riittää. Älä myöskään vaadi itseltäsi liikoja. Toivon, että pystyt pitämään ASP- tilisi ja sukulaisesikin varmasti voivat hissukseen kartuttaa sitä. Zemppiä kouluhakuun ja onnea ja menestystä tulevaan, hiljaa hyvää tulee!
Hae laitossiivoojan koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Hae laitossiivoojan koulutukseen.
Niin, mikäs vika siinä on. :) Sukulaisnaiseni on sairaalassa siivoojana/mikä onkaan. Elää dippainssimiehensä ja lastensa kanssa oikeen mukavaa elämää.
Toi kuulostaa iha mun isältä. Millon oon laiska hu*ra, milloin muuten vaan p*ska. Lapsesta asti kohdellut mua kuin roskaa, oon iteki 23v ja sairaspäivärahalla, niin siitäkös innostui lisäämään pökköä pesään. Muutin sitten 700km päähän, ei tarvitse enää katsoa eikä kuunnella.
Karmea ajatus. Fiksumpaa on itsenäistyä ja siltä pohjalta katsella tarjontaa.