Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari Sarasvuo twitterissä: "Jengi oikeasti uskoo näitä "on syötetty oksennusta ja kidutettu lapsia" -satuja"

Vierailija
24.03.2018 |

"Jengi oikeasti uskoo näitä "on syötetty oksennusta ja kidutettu lapsia" -satuja. Ilman mitään evidenssiä. #salem"

Tarinoita ukovien aivot ovat Sarasvuon mukaan aladoobia:
"Toi tuomitseminen, häpäisy ja uskonviha lyö ilmeisesti virrat pois silmien takana hyllyvästä aladoobista."

JNE

Sarasvuo sanoo myös tukevansa metoo:ta, mutta kaiken twiittimyrskynsä keskellä sopii kysyä, että minkälaisesta kannattamisesta näiden twiittien peruteella oikein on kyse.

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä taas yksi huomioh...ra joka haluaa puolustaa törkeää käytöstä. 

voi voi, kyllä nyt tippu sarasvuon pisteet viemäriin, ne mitä oli edes jäljellä.

Vierailija
2/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jännää, että esille tulee ihmisiä, jotka katsovat kykenevänsä kiistämään paikalla oikeasti olleiden kokemukset. Oon aina arvostanut Sarasvuota, mutta nyt hän sai kyllä silmissäni ison kolauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarasvuo voisi kysyä evidenssejä hyvävelikerhon filmikellarista, akulla on takuulla kaikki nauhat tallella mitkä on pyörineet kuvausten välissä, koska hän haluaa kuvailla muutakin kuin elokuvaa.

Vierailija
4/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa kommentointia Sarasvuolta. Eivätkö useiden kymmenien ihmisten kokemukset ja todistukset ole evidenssiä? Kukaan kuvaaja, äänittäjä tms. ei ole rynnännyt Louhimiestä puolustamaan, koska he ovat myös vieressä todistaneet kiusaamisen. Miksi näyttelijät haluaisivat valehdella? Eihän siitä olisi mitään muuta kuin haittaa. Täälläkin solvataan. Kukaan Suomessa ei ole saamassa esimerkiksi korvauksia tms. etua, joka voisi olla valehtelun motiivi.

Joskus pidin Sarasvuota ihan fiksuna tyyppinä mutta siitä on aikaa. On tullut varsin monta hyvin typerää ja harkitsenatonta kommenttia.

Vierailija
5/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Jarppahan se pitää MS-tautisiakin ”pipopäinä” narkkeina! Hyvä Jari, sulla on vanhat narskun elkeet!

Vierailija
6/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo ei anna arvoa toisten ihmisten sanomille asioille, ja silti olettaa itse, että hänen juttujaan kuunneltaisiin. Mikäli tyyppi itse ei ota vakavasti muiden ilmaisemia asioita, miksi ihmeessä hänen mielipiteensä olisi yhtään sen parempi. Naiset sentään ovat olleet paikalla niissä kuvauksissa, toisin kuin sarasvuo. Perinteistä miehen käytöstä - olkaas tytöt hiljaa niin setä kertoo miten asiat on.

Vierailija
7/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarasvuo ei anna arvoa toisten ihmisten sanomille asioille, ja silti olettaa itse, että hänen juttujaan kuunneltaisiin. Mikäli tyyppi itse ei ota vakavasti muiden ilmaisemia asioita, miksi ihmeessä hänen mielipiteensä olisi yhtään sen parempi. Naiset sentään ovat olleet paikalla niissä kuvauksissa, toisin kuin sarasvuo. Perinteistä miehen käytöstä - olkaas tytöt hiljaa niin setä kertoo miten asiat on.

Jotenkin ajattelin, että Sarasvuo olisi fiksumpi. Ei ollut. 

Vierailija
8/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiintoisaa tietää, miten oksennus on ensin tuotettu jotta sitä voidaan alkaa tarjota jollekulle.

Vierailija
9/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarasvuo uskoo narsistia sadistia, oisko aivonsa sitten kusilirua vai muusia.

Vierailija
10/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni Jari taas? Vähän kuin #pipopääcase

Vierailija
11/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen Sankari! Pipopäiden kuningas!

Vierailija
12/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sarasvuo!

Hänhän samassa twiittivirrassa kertoo myös tietävänsä asioista paljon enemmän kuin julkisuudessa on nyt kerrottu. Suora lainaus:

”Sori, että olen ärtynyt, mutta tiedän asiasta _aika_ paljon enemmän kuin kiivaileva morlokkilauma. Ja mua vituttaa. Jengi oikeasti uskoo näitä "on syötetty oksennusta ja kidutettu lapsia" -satuja. Ilman mitään evidenssiä.”

Vierailija
13/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku kun Sarasvuo tai Rantalainen kysyi Henna Meriläiseltä, hyvissä, pahoissa ja rumissa, oliko hän neitsyt suorassa lähetyksessä? Silloinen Miss Suomi häkeltyi aivan täydellisesti. Olisi hyvä jos jostain löydettäisiin tuo vanha klippi.

Vierailija
14/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiohoro vauhdissa.

tällä kertaa sarasvuo. setä sarasvuo ja kauko röyhkä.. siinä kaksi huomiohoroa ratsastamassa valokeilaan louhimiehen selässä. Ei oo tainnut olkla noilla kysyntää viimeaikoina, näin sitä huomiota saa someaikana.

Vierailija
15/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomiohoro vauhdissa.

tällä kertaa sarasvuo. setä sarasvuo ja kauko röyhkä.. siinä kaksi huomiohoroa ratsastamassa valokeilaan louhimiehen selässä. Ei oo tainnut olkla noilla kysyntää viimeaikoina, näin sitä huomiota saa someaikana.

Kyllä Sisäinen Setämiesh@r@us huipussaan!

Vierailija
16/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sarasvuo kuulu juuri siihen louhiniemen hyvävelikerhoon. kokoomuslainen öyhöttäjä ja pienet piirit. 

suuri ajattelija kai luulee tämäkin olevansa... reps.. 

Vierailija
17/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä raivo päällä, ei sitä voi enää yksi Sarasvuo pysäyttää.

Vierailija
18/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipopää!

Vierailija
19/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oppikirjoissakin lukee, että narsisti puolustaa aina toista narsistia.

Juuri näin. 

Vierailija
20/189 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sarasvuo antaa myös ymmärtää että myös Minna Haapkylä satuilee, muttei - yllätys, yllätys - kerro että miten, mikä olisi se oikea versio, vaikka on sen omien sanoensa mukaan kuullut:

"Ai jaa. Itse kuulin, miten Minna kertoi kahdelle luotetulleen hieman toisenlaisen tarinan. Oletko sinäkin niitä, joihin uppoaa nää huterasti rakennetuille tarkoitetut mediasadut?"

https://twitter.com/SarasvuoJari/status/977307320647634944

Ketju on lukittu.