Mistä tietää, että on rupsahtanut? (leikkimielinen ketju)
Kysymys otsikossa.
"Rupsahtamisessa" ei sinänsä ole mitään väärää, koska me kaikki vanhenemme ennemmin tai myöhemmin ja ulkonäkö on muutenkin pelkkää pintaa. Siksi lisäsin otsikkoon tuon leikkimielisyyden.
Aloitan: Kun tarvitsee tuplasti meikkiä näyttääkseen yhtä hyvältä kuin nuorempana, mutta toisaalta meikki kertyy juonteisiin ja ihohuokosiin ja saa näyttämään entistä vanhemmalta.
Kommentit (62)
Nivelet rutisee lattialta noustessa.
Kun heiluttaa jollekin ja allit heilahtelee vielä vartinkin päästä. Vältän siis heiluttelua.
Kun parikymppiset miehet eivät enää katso perääsi
Kun makaa selällään ja yrittää ottaa selfietä, korvat jää löysän poskinahan alle piiloon
(minä tänään aamulla)
Kun välttää valokuviin joutumista viimeiseen asti
Kun huomaat, että kalkkunat katsovat omaa kaulaasi kateellisena.
Kun tyynystä tulleet painaumat näkyvät kasvoilla vielä puolen päivän aikoihin
Naisten olisi syytä herätä rupsahtaneisuuteensa viimeistään silloin, kun peitto ei enää heilu, mies viipyy yhä pidempään "töissä", mies vahtii puhelintaan kuin haukka jne.
Vierailija kirjoitti:
Kun makaa selällään ja yrittää ottaa selfietä, korvat jää löysän poskinahan alle piiloon
(minä tänään aamulla)
Kiitos tästä:)
Yön jäljiltä tyynyn painaumat naamassa kestää iltapäivään. Raskaat pulleahkot yläluomet omistavana olen huomannut, että on päiviä jolloin se pulleus jotenkin häviää ja luomet, etenkin vasemman silmän alkaa olla tyyliä lippaluomi. Edessä siis takuulla ennemin tai myöhemmin luomileikkaus koska jo nyt huomaan, että jännitän koko ajan otsaa, nostan kulmia, että silmät olisivat avoimemmat. Tämähän se ilmeisesti tekee sen, että päätä särkee suunnilleen joka toinen päivä. Aamulla just totesin päivänvalossa peiliin meikittömänä katsoessani että onneksi ei tarvitse yhdellekään ukolle näyttäytyä näin, alkaa olla sen verran karseeta katsottavaa...couperosat vaan leviää ja naama alkaa roikkua, itselleni välttää tämäkin, väistämätöntä. Mut nämä nyt on näitä mistä huomaan olevani rupsahtanut, ikää 43v.
Roikkuvista poskista ja siitä, että iho ei palaudu enää nopeasti...
Kukaan ei vislaa, huutele perään tai tööttää. Jos tällaista tapahtuu, asialla on puolisokea seniori.
Siitä kun kissasikin juoksee sinua karkuun:).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(minä tänään aamulla)
Ole hyvä :)
Poskipäät näytti hyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(minä tänään aamulla)
Oli pakko kokeilla. Onneksi tilanne ei vielä noin paha.
T. 41 vee
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi syytä herätä rupsahtaneisuuteensa viimeistään silloin, kun peitto ei enää heilu, mies viipyy yhä pidempään "töissä", mies vahtii puhelintaan kuin haukka jne.
So? Jos ei ymmärrä, mitä "leikkimielinen", otsikossa mainittu kuvaus tarkoittaa niin saa mennä ukko kurttaantumaan ihan omaan erakkoluolaansa jos siltä tuntuu.
Mieheni on ihana ihminen ja rakastan häntä kovin mutta hän saa ihan kaikessa rauhassa lähteä etsimään nuoruuttaan jos se tuntuu tärkeältä.
Minä ja mun ystävättäret nauretaan näille aika usein.
Siitä kun alkaa näyttää omalta äidiltään valokuvissa. Tai näyttää hyvältä vaan kun hymyilee raivokkaasti ja siristää samaan aikaan silmiään sikkaralle. Ja siitä kun ei näe enää mitään syytä meikata / ei jaksa enää meikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(minä tänään aamulla)
Oli pakko kokeilla. Onneksi tilanne ei vielä noin paha.
T. 41 vee
En uskalla kokeilla. Se alaviistosta kasvojen kuvaus oli tarpeeks järkyttävä näky. En ole sen jälkeen miehellä ratsastanut:)
Siitä, että rintaliivit päällä rinnanympärys on 90 ja vyötärön 60. Ilman liivejä rinnanympärys on 60 ja vyötärön 90
Kun huomaa että alkoholista ei tuu enää niin helposti humalaan kun nuorempana, mutta seuraavan päivän olo on kymmenen kertaa huonompi.