Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että on rupsahtanut? (leikkimielinen ketju)

Vierailija
24.03.2018 |

Kysymys otsikossa.
"Rupsahtamisessa" ei sinänsä ole mitään väärää, koska me kaikki vanhenemme ennemmin tai myöhemmin ja ulkonäkö on muutenkin pelkkää pintaa. Siksi lisäsin otsikkoon tuon leikkimielisyyden.

Aloitan: Kun tarvitsee tuplasti meikkiä näyttääkseen yhtä hyvältä kuin nuorempana, mutta toisaalta meikki kertyy juonteisiin ja ihohuokosiin ja saa näyttämään entistä vanhemmalta.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaa että alkoholista ei tuu enää niin helposti humalaan kun nuorempana, mutta seuraavan päivän olo on kymmenen kertaa huonompi.

Vierailija
2/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelet rutisee lattialta noustessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heiluttaa jollekin ja allit heilahtelee vielä vartinkin päästä. Vältän siis heiluttelua.

Vierailija
4/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun parikymppiset miehet eivät enää katso perääsi

Vierailija
5/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun makaa selällään ja yrittää ottaa selfietä, korvat jää löysän poskinahan alle piiloon

(minä tänään aamulla)

Vierailija
6/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun välttää valokuviin joutumista viimeiseen asti

Vierailija
7/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaat, että kalkkunat katsovat omaa kaulaasi kateellisena.

Vierailija
8/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyynystä tulleet painaumat näkyvät kasvoilla vielä puolen päivän aikoihin

Vierailija
9/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten olisi syytä herätä rupsahtaneisuuteensa viimeistään silloin, kun peitto ei enää heilu, mies viipyy yhä pidempään "töissä", mies vahtii puhelintaan kuin haukka jne.

Vierailija
10/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun makaa selällään ja yrittää ottaa selfietä, korvat jää löysän poskinahan alle piiloon

(minä tänään aamulla)

Kiitos tästä:)

Vierailija
11/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön jäljiltä tyynyn painaumat naamassa kestää iltapäivään. Raskaat pulleahkot yläluomet omistavana olen huomannut, että on päiviä jolloin se pulleus jotenkin häviää ja luomet, etenkin vasemman silmän alkaa olla tyyliä lippaluomi. Edessä siis takuulla ennemin tai myöhemmin luomileikkaus koska jo nyt huomaan, että jännitän koko ajan otsaa, nostan kulmia, että silmät olisivat avoimemmat. Tämähän se ilmeisesti tekee sen, että päätä särkee suunnilleen joka toinen päivä. Aamulla just totesin päivänvalossa peiliin meikittömänä katsoessani että onneksi ei tarvitse yhdellekään ukolle näyttäytyä näin, alkaa olla sen verran karseeta katsottavaa...couperosat vaan leviää ja naama alkaa roikkua, itselleni välttää tämäkin, väistämätöntä. Mut nämä nyt on näitä mistä huomaan olevani rupsahtanut, ikää 43v.

Vierailija
12/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvista poskista ja siitä, että iho ei palaudu enää nopeasti...

Vierailija
13/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vislaa, huutele perään tai tööttää. Jos tällaista tapahtuu, asialla on puolisokea seniori.

Vierailija
14/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun kissasikin juoksee sinua karkuun:).

Vierailija
15/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(minä tänään aamulla)

Ole hyvä :)

Poskipäät näytti hyviltä.

Vierailija
16/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(minä tänään aamulla)

Oli pakko kokeilla. Onneksi tilanne ei vielä noin paha.

T. 41 vee

Vierailija
17/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi syytä herätä rupsahtaneisuuteensa viimeistään silloin, kun peitto ei enää heilu, mies viipyy yhä pidempään "töissä", mies vahtii puhelintaan kuin haukka jne.

So? Jos ei ymmärrä, mitä "leikkimielinen", otsikossa mainittu kuvaus tarkoittaa niin saa mennä ukko kurttaantumaan ihan omaan erakkoluolaansa jos siltä tuntuu.

Mieheni on ihana ihminen ja rakastan häntä kovin mutta hän saa ihan kaikessa rauhassa lähteä etsimään nuoruuttaan jos se tuntuu tärkeältä.

Minä ja mun ystävättäret nauretaan näille aika usein.

Vierailija
18/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun alkaa näyttää omalta äidiltään valokuvissa. Tai näyttää hyvältä vaan kun hymyilee raivokkaasti ja siristää samaan aikaan silmiään sikkaralle. Ja siitä kun ei näe enää mitään syytä meikata / ei jaksa enää meikata.

Vierailija
19/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(minä tänään aamulla)

Oli pakko kokeilla. Onneksi tilanne ei vielä noin paha.

T. 41 vee

En uskalla kokeilla. Se alaviistosta kasvojen kuvaus oli tarpeeks järkyttävä näky. En ole sen jälkeen miehellä ratsastanut:)

Vierailija
20/62 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että rintaliivit päällä rinnanympärys on 90 ja vyötärön 60. Ilman liivejä rinnanympärys on 60 ja vyötärön 90

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi