Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajutaankohan TE-toimistossa ehdottaa kellekään mallin töitä jos henkilössä vaikuttaa olevan potentiaalia malliksi?

Vierailija
23.03.2018 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

webcam malliksiko?

Vierailija
2/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan niille malleille ehdotetaan oikeita töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitaisiin rumiakin velvoittaa malleiksi, esim johonkin halpoihin kuvastoihin

Vierailija
4/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne TE-toimistossa tietää kenellä olisi potentiaaliaa malliksi?

Heidän kanssaanhan kommunikoidaan vain sähköisesti. Joskus saattaa ihan puhelinsoitto onnistua.

Vierailija
5/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän kanssaanhan kommunikoidaan vain sähköisesti. Joskus saattaa ihan puhelinsoitto onnistua.

Kyllä siellä on tähän asti joutunut ihan käymään fyysisesti paikalla.

Vierailija
6/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vuotta elät? Meillä vuonna 2018 todella harva käy työkkärissä, silloinkin yleensä kyse on avopsykologin tapaamisesta tai koulutus/kuntoutusneuvonnasta

Vierailija
7/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että TE-toimisto toimisi noin. Hakijalla ei ole näyttöä ja todisteita ammattiin vaadittavista taidoista. Pitää löytyä näyttöä osaamisesta. Pelkkä ulkomuoto ei riitä. Malleja on hyvin erilaisia ja erilaisiin tarkoituksiin.

Vierailija
8/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vuotta elät? Meillä vuonna 2018 todella harva käy työkkärissä, silloinkin yleensä kyse on avopsykologin tapaamisesta tai koulutus/kuntoutusneuvonnasta

Itse jouduin ainakin tammikuussa viimeksi käymään. Lisää aikoja kai tulossa sen jälkeen kun kävin nyt työttömän terveystarkastuksessa.

Vierailija
9/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että TE-toimisto toimisi noin. Hakijalla ei ole näyttöä ja todisteita ammattiin vaadittavista taidoista. Pitää löytyä näyttöä osaamisesta. Pelkkä ulkomuoto ei riitä. Malleja on hyvin erilaisia ja erilaisiin tarkoituksiin.

työnantaja ei välttämättä vaadi taitoja, koska he voivat monissa tapauksissa itse järjestää lyhyen koulutuksen

Vierailija
10/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sellaista tapahtuu?

Eihän siellä toimistossa ole enää muuta kuin info-piste, jossa neuvotaan hoitamaan asiat netissä.

Lisäksi siellä on asiakaspäätteitä, että voi hoitaa näppärästi asiansa netissä siinäkin tapauksessa ettei ole omaa nettiä käytettävissä.

Virkailijoita siellä kyllä on. Ovat vain lukittujen ovien takana ja istuvat eri kerroksessa kuin missä info-piste on. Eikä heidän kerroksiinsa pääse ilman avaimia.

Olen ollut yli vuoden työttömänä, ja vasta tänä vuonna sain yhden tapaamisen kun kovasti sitä pyysin.

Tapaamisen saamiseen vaikutti suuresti se, että silloin kun asiasta keskusteltiin puhelimessa, sattui linjoissa olemaan jotain vialla ja puhelu pätki todella pahasti ja katkesi usein. Ilman niitä ongelmia en olisi saanut edes sitä yhtä tapaamista.

Vierailija
11/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii käydä työkkärissä. Itse olen kolmatta vuotta työttömänä ja koko aikana käynyt kaksi kertaa joukkoinfossa, jossa neljäsataa osallistujaa. Ei siinä kenenkään naamoja ehtinyt virkailijat katsella.

Vierailija
12/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii käydä työkkärissä. Itse olen kolmatta vuotta työttömänä ja koko aikana käynyt kaksi kertaa joukkoinfossa, jossa neljäsataa osallistujaa. Ei siinä kenenkään naamoja ehtinyt virkailijat katsella.

Minkälaista työtäolet vailla?

Vierailija
13/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkailijat voisivat periaatteessa katsoa poliisirekisteistö passikuvia ja tuloaulan valvontakameran nauhoja, ja sitten passittaa sopivan näköiset malleiksi

Vierailija
14/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtäolet vailla?[/quote]

En hae töitä, vaan nautin elämästä.

Vierailija
15/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pari asiakastani tekee kyllä mallina keikkatöitä, mutta ainakin itse kysyn asiakkailtani, että mitä he haluavat tehdä ja mikä heidän taustansa on. Mielellään suuntautuminen työllistävälle alalle. Ei mulla kuitenkaan oo mitään kompetenssia arvioida ihmisen sopivuutta malliksi, siihen kun ei vaan kaunis naama ja kroppa riitä - pitää olla kuvauksellinen, liikkua hyvin jne. Jos asiakkaani sanoisi, että haluaa malliksi, niin kehottaisin varmaan ottamaan yhteyttä mallitoimistoihin oma-aloitteisesti ja hankkimaan mahdollisuuksien mukaan jonkinlaisen portfolion.

Vierailija
16/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pari asiakastani tekee kyllä mallina keikkatöitä, mutta ainakin itse kysyn asiakkailtani, että mitä he haluavat tehdä ja mikä heidän taustansa on. Mielellään suuntautuminen työllistävälle alalle. Ei mulla kuitenkaan oo mitään kompetenssia arvioida ihmisen sopivuutta malliksi, siihen kun ei vaan kaunis naama ja kroppa riitä - pitää olla kuvauksellinen, liikkua hyvin jne. Jos asiakkaani sanoisi, että haluaa malliksi, niin kehottaisin varmaan ottamaan yhteyttä mallitoimistoihin oma-aloitteisesti ja hankkimaan mahdollisuuksien mukaan jonkinlaisen portfolion.

Kyllähän ne mallitoimistojen kykyjenetsijätkin bongaa ihmisiä ihan pärstäkertoimen perusteella jostain kaupan kassoilta.

Vierailija
17/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkelissä on ainakin velvoitettu strippariksi

Vierailija
18/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne mallitoimistojen kykyjenetsijätkin bongaa ihmisiä ihan pärstäkertoimen perusteella jostain kaupan kassoilta.

Ei oikeilla mallitoimistoilla ole mitään kykyjen etsijöitä. Nuo on vaan rahat pois pöljiltä -tyyppejä jotka bongailee satunnaisia ohikulkijoita joilta voi kynitään rahaa mallikansioilla ja kursseilla.

Vierailija
19/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista työtäolet vailla?

En hae töitä, vaan nautin elämästä.

Ja kukahan maksaa nautintosi?

Vierailija
20/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän potentiaaliset mallit itse tiedä sen. Mallitoimistot ottavat kuvakansioita vastaan. Kansion kuvauttaminen on tyyristä, pitää olla oikean kokoinen ja osata poseerata ja kävellä.

Useimmista hyvännäköisistäkään ei siihen ole.