Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluaisi juoda tuosta kalliista konjakkipullostani

Vierailija
23.03.2018 |

Mutta mies hermostuisi siitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä absolutisti mies kerää harrastuksena erikoisempia juomia. Mahtaisi syttyä aikamoinen rähinä jos teinimme pöllisivät jotain isänsä baarikaapista. Mieheni sanoo, että juomat ovat hänen hautajaisiaan varten ja ennen niitä ei pulloja avata.

Vierailija
2/3 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä absolutisti mies kerää harrastuksena erikoisempia juomia. Mahtaisi syttyä aikamoinen rähinä jos teinimme pöllisivät jotain isänsä baarikaapista. Mieheni sanoo, että juomat ovat hänen hautajaisiaan varten ja ennen niitä ei pulloja avata.

Meilläkin mies ottaa kyllä pullot vastaan ja sitten niitä on muutama kirjahyllyn päällä. Ei kyllä juo mitään ja on se kumma kun se niin hermostuisi jos minä edes vähän ottaisin alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies ottaa kyllä pullot vastaan ja sitten niitä on muutama kirjahyllyn päällä. Ei kyllä juo mitään ja on se kumma kun se niin hermostuisi jos minä edes vähän ottaisin alkoholia.

Ne hienot ja kalliit pullot ovat joillekin miehille harrastus. Oma mieheni kiinnittää huomiota myös pakkausdesigniin jo ammattinsakin vuoksi. Se sitten ulottuu myös vapaa-ajalle asti.