Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimalli ei tuonut oletettua hyötyä

Vierailija
23.03.2018 |

Kerroin vain etukäteen tutkimustuloksen, jonka joku julkaisee muutaman vuoden kuluttua.

Ei koske minua, mulla on työpaikka ja muutakin tekemistä, mutta tulipahan vain mieleen. Olen ennustanut monta muutakin asiaa oikein, tosin en ole ollut yksin. Kuten että Talvivaara on puhallus ja Elop tuotiin alasajamaan Nokia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mitään ennustajan kykyjä näkemään että aktiivimalli on floppi ja sote on suuri puhallus.

Vierailija
2/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen kyllä ollut tarkoituskaan tuoda sitä hyötyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin vain etukäteen tutkimustuloksen, jonka joku julkaisee muutaman vuoden kuluttua.

Ei koske minua, mulla on työpaikka ja muutakin tekemistä, mutta tulipahan vain mieleen. Olen ennustanut monta muutakin asiaa oikein, tosin en ole ollut yksin. Kuten että Talvivaara on puhallus ja Elop tuotiin alasajamaan Nokia.

Tuo on varmasti aivan selvää kaikille muille kuin täysin normaalista työelämästä vieraantuneille yksinkertaisille tolvanoille.

Vierailija
4/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimallin todellinen tarkoitus oli siivota työttömyystilastoja kauniimmiksi, jotta hallituksen 73% työllisyysaste toteutuu. Aktiivimallia ei siis luotu työttömiä silmällä pitäen, vaan poliitikkoja, jotka voivat sanoa onnistuneensa tehtävässään. 

Vierailija
5/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivaaraa kun miettii niin alkaa suoraan sanottuna v.t.ttaa. Veroronmaksajien rahaa tuhlataan satoja miljoonia ja lisäksi vielä tuhotaan luontoa lopulta aika huonoilla perusteilla.

Aktiivimalli on täysin idioottimainen muka kannustin. Leikkuri työttömille ja bisnes pupukurssien pitäjille.

Vierailija
6/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aktiivimalli antoi syyn etsiä työpaikkaa. Ja yllättävän nopeasti löysinkin sellaisen. Ilman aktiivimallia olisin vieläkin pitkäaikaistyötön.

Vierailija
7/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivimallin todellinen tarkoitus oli siivota työttömyystilastoja kauniimmiksi, jotta hallituksen 73% työllisyysaste toteutuu. Aktiivimallia ei siis luotu työttömiä silmällä pitäen, vaan poliitikkoja, jotka voivat sanoa onnistuneensa tehtävässään. 

Johan se on sipilä paukutellut henkseleitään parantuneella työllisyydellä johon hallituksen toimilla ei ole oikeasti ollut mitään merkitystä. Hölmöiltä korkeintaan saa sillä pisteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi