Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan lapsuudessamme kiertäneitä urbaanilegendoja

Vierailija
23.03.2018 |

Aloitan tällä jonka kaikki ovat kuulleet. Eli joku poika pyöräili pakkasessa ilman pipoa, aivot jäätyivät ja poika kuoli.

Tätä leviteltiin ahkerasti kun olin ekaluokalla ja kyllä pysyi pakkasella tiukasti pipo päässä :D

Kommentit (845)

Vierailija
361/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa ei saa silittää kurkusta, koska tykkää siitä niin, että kääntää päänsä ylös ja, nielaisee kielensä.

Vierailija
362/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olo 80-luvulla ala-asteella Intialainen tyttö, jolla oli punainen kastimerkki otsassa. Oli kuulemma jokin prinsessa/ ylempää sukua. Taisi itse tarinoita levittää.

Sitten oli puoliksi intialainen poika ja tyttö, joilla ei ollut kastimerkkiä, joten huhut heidän orjataustasta oli hurjia. Syy taisi olla kuitenkin se että äiti oli suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kerrottiin paljon ala-asteella ja olen kuullut kavereilta että tää on kiertänyt monilla paikkakunnilla. Joku nainen oli mennyt syömään turkkilaiseen pitseriaan ja saanut ruokamyrkytyksen,sairaalassa sen mahasta oli löytynyt 9 eri miehen spermaa. Kukaan ei uskaltanut käydä pitsalla turkkilaisten pitämistä paikoissa ennen yläastetta kun tajuttiin että ei juttu voi olla totta, että miten ne spermat olis osattu mahasta tutkia 😂

Vierailija
364/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen kuullut sekä Suomessa että rapakon takana. Näyttelijä Richard Gere on bisse tai homo, ja oli samanhenkisten kavereiden kanssa pervoillut hamsterilla + wc-paperirullan sisuksella. Homma meni näin: rulla tungetaan b-rappuun ja hamsteri perään. Jonkun tällaisen episodin yhteydessä ko. jyrsijä oli karannut ja eksynyt arvon näyttelijän suolistoon, ja jäänyt sinne möyrimään. Itse otin tämän vitsinä, mutta porukka uskoi siihen oikeasti 😂

Tästähän on South Parkissakin. Siinä se Lemmiwinks-hamsteri päätyy sen Mr. Slaven suolistoon.

Siis eikö tämä hamsteriseikkailu vielä päättynyt niin, että se toinen yritti auttaa ja houkutella hamsterin valolla ulos ja sytytti tulitikun?

Seurauksena suolikaasut syttyivät ja hamsteri lensi kuin tykin suusta ja mursi sen sen tulitikun sytyttäjän nenän ja toinen sai sisuksiinsa pahat palovammat?

Kyllä homous on hirveä asia XD ja hamsteri ihan syytön otus.

Vierailija
365/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla, kun mikrot yleistyi, kerrottiin vanhan mummon yrittäneen kuivattaa märkää pestyä kissaa mikrossa. Noh kissahan kuoli. Oli aiemmin kissa kuivatellut uuninpangolla.

Tosin olen tähän tarinaan törmännyt 90-luvulla amerikkalaisen naisystävän kertomana.

Taitaa olla urbaanilegenda?

Vierailija
366/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku ainaki puhu bloody marysta, sekä jeffistä. Nii ne kaks ainaki on, ja myös se laughing jack.

Vierailija
367/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Suomen maaperään poraa tarpeeksi syvälle, päätyy joko Kiinaan tai Australiaan, ”maailman toiselle puolelle.”

Australiassa ihmiset kävelevät ylösalaisin.

Walt Disneyn syväjäädytys.

Vierailija
368/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottikuurin aikana ei saa nauttia alkoholia.

Vierailija
369/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Älä kaiva nenää tai se muuttuu samanlaiseksi kuin sian kärsä.”

”Käärme pistää kaksihaaraisella kielellä.”

Vierailija
370/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa varmaan olisi mahdollista oikeassa elämässä (niinkuin kaikki legendat), mutta joskus kuulin tarinaa teltassa suu auki nukkuneesta miehestä, jonka suuhun oli käärme luikerrellut munimaan. Munat päätyivät vatsaan ja miehen valittaessa vatsakipuja, suusta alkoi pudota käärmeenpoikasia. Hyh.

Vierailija
371/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisen liekin veljeskunta. Eli jätkät oli päättäneet perustaa salaseuran joka perustui pierun polttamiseen. Ne aina kokoontui yhteen, ryyppäsi, ajeli autolla ympäri kaupunkia ja tietenkin polttivat pierua. Sitten yksi ilta kävi niin, että tuon porukan auto räjähti moottoritiellä. Tutkinnassa ilmeni, että auton sisäilma oli ollut niin täynnä tuhnya, että kun joku oli käyttänyt sytytintä, oli se palanut räjähdysmäisesti.

Vierailija
372/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla kiersi jokin ihme huhu, että Stadissa jotku tartutti tarkoituksella Hiviä viattomiin ohikulkijoihin likaisilla piikeillä pistämällä ohi mennen.

En nyt muista tarkkaan miten homma meni, mutta muistaakseni aikuisetkin puhuivat siitä "faktana".

Vierailija
373/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkaria ei saa kattoa liian läheltä, muuten tulee sokeaksi.

Vierailija
374/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella ei ole ydinasetta.

Vierailija
375/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkaria ei saa kattoa liian läheltä, muuten tulee sokeaksi.

Päivän fysiikantunti.

Kuvaputkitelevision toiminta perustuu elektronisuihkuun jota poikkeutetaan magneettikentällä. Tämän elektronisuihkun sivutuotteena syntyy myös hieman röntgensäteilyä, joka kyllä vahingoittaa katsojaa. Sen takia kuvaputkiteeveissä oli todella paksu lasi, että mahdollinen säteily ei karkaa.

Lasin vaurioituessa erilaiset haitat olisi mahdollisia, joskin ei kovinkaan todennäköisiä.

Vierailija
376/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 ja 80- luvuilla kirjoitti:

Meillä olo 80-luvulla ala-asteella Intialainen tyttö, jolla oli punainen kastimerkki otsassa. Oli kuulemma jokin prinsessa/ ylempää sukua. Taisi itse tarinoita levittää.

Sitten oli puoliksi intialainen poika ja tyttö, joilla ei ollut kastimerkkiä, joten huhut heidän orjataustasta oli hurjia. Syy taisi olla kuitenkin se että äiti oli suomalainen.

tuli tästä mieleen. 80-luvulla meidän ala-asteella Helsingin lähiössä oli useampi etelän matkan tuliainen eli suomalaisen äidin lomamatkalla siitetty tumma lapsi. Muutamien kohdalla lapset eivät tunteneet isiään, joten tarinat taustoista lähti laukalle; oli isänä espanjalaista merirosvoa, mustaa jazz-muusikkoa jne. Tolvanen Jani oli yksi näistä lapsista. Oli aika julmaa näin jälkikäteen ajateltuna. Eihän lapset noita tarinoita itse keksineet, vaan lasten vanhemmat, joita lapset sitten toisti koulussa.

Onneksi nykyään ollaan fiksumpia?

Vierailija
377/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeija maastokarjoituksissa kapiainen oli sanonut maastoutuneelle alokkaalle, että tämä ei ole tarpeeksi alhaalla ja survaissut saappaalla selästä alemmaksi, jolloin terävä kanto joka sattui ole,aan alokkaan alla oli lävistänyt tämän vatsan.

Tämä tarina on eräässä Pentti Haanpään kirjassa.

Vierailija
378/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä yläasteella oli mukamas "mokukaste", eli että uusien seiskojen (mokujen) päät käytettäis wc-pöntössä. Oikeasti ei ole moniin vuosiin tehty mutta jostakin sekin huhu on saanu alkunsa. En tiä sitte että oliko tämä vaan minun paikkakunnalta vai käytetäänkö muualla.

Vierailija
379/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla, kun mikrot yleistyi, kerrottiin vanhan mummon yrittäneen kuivattaa märkää pestyä kissaa mikrossa. Noh kissahan kuoli. Oli aiemmin kissa kuivatellut uuninpangolla.

Tosin olen tähän tarinaan törmännyt 90-luvulla amerikkalaisen naisystävän kertomana.

Taitaa olla urbaanilegenda?

Juuri tämän tapauksen vuoksi amerikkalaisissa mikrouuninkäyttöohjeissa kielletään kuivatattamasta kissaa mikrouunissa. 

Vierailija
380/845 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen kuullut sekä Suomessa että rapakon takana. Näyttelijä Richard Gere on bisse tai homo, ja oli samanhenkisten kavereiden kanssa pervoillut hamsterilla + wc-paperirullan sisuksella. Homma meni näin: rulla tungetaan b-rappuun ja hamsteri perään. Jonkun tällaisen episodin yhteydessä ko. jyrsijä oli karannut ja eksynyt arvon näyttelijän suolistoon, ja jäänyt sinne möyrimään. Itse otin tämän vitsinä, mutta porukka uskoi siihen oikeasti 😂

Tästähän on South Parkissakin. Siinä se Lemmiwinks-hamsteri päätyy sen Mr. Slaven suolistoon.

Siis eikö tämä hamsteriseikkailu vielä päättynyt niin, että se toinen yritti auttaa ja houkutella hamsterin valolla ulos ja sytytti tulitikun?

Seurauksena suolikaasut syttyivät ja hamsteri lensi kuin tykin suusta ja mursi sen sen tulitikun sytyttäjän nenän ja toinen sai sisuksiinsa pahat palovammat?

Kyllä homous on hirveä asia XD ja hamsteri ihan syytön otus.

En ole varma tuosta, mutta siellä suolistossa oli joku Varpusprinssi (Sparrow Prince) joka antoi tuolle Lemmiwinksille tehtävän. Taisi siellä olla myös jokin kalaolento, olisiko ollut monni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän