Mies suuttui, koska pelasin hänen kavereiden kanssa sillä aikaa kun hän oli töissä
Samoja pelejä pelataan ja hänen kaverinsa laittoivat mullekin pelikutsua. No nyt hän raivosi mulle siitä kuinka tyrkytän itseäni niiden seuraan. Ollaan kuitenkin oltu yhdessä monta vuotta ja oon tuntenut nää kaverit yhtä kauan kuin miehen.
Se ei kuulemma haittaa jos joskus pelaan hänen kavereidensa kanssa, mutta kun nyt olen useampana päivänä "kiusannut" hänen kavereitaan änkeämällä samaan peliin. Totuus kuitenkin on, että ovat laittaneet mulle pelipyyntöjä, kun mieheni ei ole ollut pelaamassa ja ovat tarvinneet lisäpelaajan.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua sinne miesten kavereiden sekaan on alkanut vetämään? Onko kivaa kun saat heiltä naisellista huomiota pelin äänichatissä?
En mä saa mitään erityishuomiota heiltä. Samalla lailla kuittailevat mulle kuin toisilleensa. Mulla nyt vain ei tällä hetkellä ole aamupäivisin parempaakaan tekemistä kuin pelata.
Eikö pelaamista voi tehdä muualla kuin juuri miehen äijäporukan kanssa? Taitaa olla ihastumista ilmassa. Joku syyhän siinä on oltava, että juuri heidän kanssaan pelaat vaikka muutankin peliseuraa on netti pullollaan, jos siis tarvitsee sellaisia pelejä pelailla yksinpelien sijaan. kyllä minuakin vituttaisi, jos hankkisin elannon taloon ja naisystäväni pelailisi äijäsakin kanssa päivät pitkät ja olisi heidän kanssa enemmän tekemisissä kuin minun kanssani
No en kyllä oo ihastunut kehenkään miehen kavereista, eikä heistä kukaan oo ihastunut muhun. :D ja on se nyt pikkasen eri pelata tutun porukan kanssa, joiden pelityylin tuntee kuin joidenkin randomeiden.
Mitä pelasitte?
Onko sillä väliä?
Kertoo vain sinusta sen että et ole kovin luotettavaa sorttia jos ei pysty edes rehellisesti kertomaan mitä pelattiin ja mitä tapahtui vaan vaietaan asiasta.
Voiko kukaan täyspäinen oikeasti uskoa että mitään kiellettyä/sopimatonta ei ole tapahtunut ? Mielestäni ei.
Vaikutat valehtelevan ja salailevan jotain.
Mun mies tietää kyllä mitä peliä pelaan hänen kavereidensa kanssa. Ei tarvitse erikseen kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua sinne miesten kavereiden sekaan on alkanut vetämään? Onko kivaa kun saat heiltä naisellista huomiota pelin äänichatissä?
En mä saa mitään erityishuomiota heiltä. Samalla lailla kuittailevat mulle kuin toisilleensa. Mulla nyt vain ei tällä hetkellä ole aamupäivisin parempaakaan tekemistä kuin pelata.
Eikö pelaamista voi tehdä muualla kuin juuri miehen äijäporukan kanssa? Taitaa olla ihastumista ilmassa. Joku syyhän siinä on oltava, että juuri heidän kanssaan pelaat vaikka muutankin peliseuraa on netti pullollaan, jos siis tarvitsee sellaisia pelejä pelailla yksinpelien sijaan. kyllä minuakin vituttaisi, jos hankkisin elannon taloon ja naisystäväni pelailisi äijäsakin kanssa päivät pitkät ja olisi heidän kanssa enemmän tekemisissä kuin minun kanssani
No en kyllä oo ihastunut kehenkään miehen kavereista, eikä heistä kukaan oo ihastunut muhun. :D ja on se nyt pikkasen eri pelata tutun porukan kanssa, joiden pelityylin tuntee kuin joidenkin randomeiden.
Mitä pelasitte?
Onko sillä väliä?
Kertoo vain sinusta sen että et ole kovin luotettavaa sorttia jos ei pysty edes rehellisesti kertomaan mitä pelattiin ja mitä tapahtui vaan vaietaan asiasta.
Voiko kukaan täyspäinen oikeasti uskoa että mitään kiellettyä/sopimatonta ei ole tapahtunut ? Mielestäni ei.
Vaikutat valehtelevan ja salailevan jotain.
Onkohan joku lääkitys unohtunut? :D
Oletko itse tutustuttanut miehesi omiin kavereihisi ja mikset pelaa niiden omien kavereidesi kanssa?
Käytöksesi on todella läpinäkyvää. Lopeta niiden muiden miesten kanssa flirttailu ja keskity siihen yhteen Kuninkaaseen joka sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse tutustuttanut miehesi omiin kavereihisi ja mikset pelaa niiden omien kavereidesi kanssa?
Väkisinkin tutustuu tässä vuosien aikana ja silloin tällöin pelannut miehen ja hänen kavereidensa kanssa. Nykyisin vain kutsuvat mut pelaamaan jos mies ei itse pääse pelaamaan.
Mun kavereista ei pelaa oikein kukaan. Exän kanssa pelaan silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Käytöksesi on todella läpinäkyvää. Lopeta niiden muiden miesten kanssa flirttailu ja keskity siihen yhteen Kuninkaaseen joka sinulla on.
Hommaa lääkitys jooko? Toi sun vainoharhaisuus ei oo tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi mitä trolleja. Pelasin nytkin miehen kavereiden kanssa, eikä nyt ollut enää ongelmaa, kun sanoin hänen kaverinsa pistäneen pelikutsun. Kysyi vain pelaako toinenkin kaveri ja käski sanoamihin baariin hän lähti.
Mikset pelaa omien kavereidesi kanssa? Mitä kaikkea mies saa puuhastella sun kavereiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi mitä trolleja. Pelasin nytkin miehen kavereiden kanssa, eikä nyt ollut enää ongelmaa, kun sanoin hänen kaverinsa pistäneen pelikutsun. Kysyi vain pelaako toinenkin kaveri ja käski sanoamihin baariin hän lähti.
Mikset pelaa omien kavereidesi kanssa? Mitä kaikkea mies saa puuhastella sun kavereiden kanssa?
Ei mun kavereista kovinkaan moni pelaa ja jos pelaa, niin eri pelejä kuin mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisinkin tutustuu tässä vuosien aikana ja silloin tällöin pelannut miehen ja hänen kavereidensa kanssa. Nykyisin vain kutsuvat mut pelaamaan jos mies ei itse pääse pelaamaan.
Mun kavereista ei pelaa oikein kukaan. Exän kanssa pelaan silloin tällöin.
Eli oletko tutustuttanut miehen omiin kavereihesi vai et? Ja on aika outoa, että et saa omaa sukupuoltasi olevia kavereita, jotka olisivat kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa samanhenkisiä ja samoista harrastuksista kiinnostuneita kavereita kuin itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kavereista ei pelaa oikein kukaan. Exän kanssa pelaan silloin tällöin.Eli oletko tutustuttanut miehen omiin kavereihesi vai et? Ja on aika outoa, että et saa omaa sukupuoltasi olevia kavereita, jotka olisivat kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä.
Kyllä mun mies mun kaverit tuntee. Ei mulla ole ollut oikein koskaan samaa sukupuolta olevia kavereita ja ne harvat naiset joiden kanssa olen ystävystynyt, eivät pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa samanhenkisiä ja samoista harrastuksista kiinnostuneita kavereita kuin itse olet?
Jaa en tiiä. Oon kiinnostunut monista asioista.
Olet likainen lunttu, miehesi tuntee sinut ja tietää, että toimintasi takana on vilunkia, siksi puuttuu touhuun nyt kun se on vielä mahdollista ennen kuin alat taas jaella itseäsi. Vai ettei ole naispuolisia kavereita eli tunkemalla tunget miesporukoihin. Sinunlaisesi yritti tunkea meidänkin porukkaan muka miehensä (meidän kaveri) varjolla, yritti iskeä yhtä sun toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo nyt vähän kummallinen tilanne on, jos jostain syystä vietät mieluummin aikaa miehen kavereiden kuin omien kavereidesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet likainen lunttu, miehesi tuntee sinut ja tietää, että toimintasi takana on vilunkia, siksi puuttuu touhuun nyt kun se on vielä mahdollista ennen kuin alat taas jaella itseäsi. Vai ettei ole naispuolisia kavereita eli tunkemalla tunget miesporukoihin. Sinunlaisesi yritti tunkea meidänkin porukkaan muka miehensä (meidän kaveri) varjolla, yritti iskeä yhtä sun toista.
Mä en tunge mihinkään porukkaan. Naisporukoihin en ole koskaan päässyt sisälle. Nuo miehen kaveritkin olen tuntenut jo vuosia, enkä ole koskaan yrittänyt iskeä ketään heistä. Ja kun mulla on nyt ollut lähinnä ilta- ja yövuoroja, niin omista kavereista ei hirveämmin ole ollut iloa, kun ovat itse aamut töissä, kun taas itse olen aamut vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo nyt vähän kummallinen tilanne on, jos jostain syystä vietät mieluummin aikaa miehen kavereiden kuin omien kavereidesi kanssa.
Jos mä olen aamut vapaalla, kun kaverit ovat töissä ja osa asuu useamman sadan kilometrin päässä, eikä mulla ole aamuisin muuta tekemistä kuin pelailla, niin miksi en pelaisi tuttujen ihmisten kanssa, kun itse pyytävät mua peliin mukaan?