Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Ymmärrätkö alkuunkaan naisten tarvetta esitellä itseään ja tavaroitaan sekä matkojaan blogeissa?

Vierailija
22.03.2018 |

Katsokaan nyt kuinka kaunis olen-tyyliin. Elämäni on tällaista glamouria ja usein maksajana on mies. Itse en tajua sitä pätkääkään.

Naiset vaan tykkää ja tarvitsee tällaisat huomiota eri tavalla kuin miehet ja tässä on yksi erinomainen esimerkki.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puuttuu se substanssi kokonaan ja se lienee usein miehille vaikea asia ymmärtää. Kaikki on vaan niin huiman pinnallista koko ajan. Hömppää.

Vierailija
2/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä ymmärrä alkuunkaan tarvetta em. asioiden esittelyyn.

Vierailija
4/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän lehkumisen ja tärkeänä olemisen tarpeen. En ymmärrä miksi ketää kiinnostaa lukea esim. Mikael Forsselin vaimon tekemisiä.

Vierailija
5/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen enkä  tajua miksi jotkut esittelevät noita juttuja. Itse pyrin pitämään elämäni  veks verkosta.

Vierailija
6/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä on se tyydytys jonka siitä saavat.

Vierailija
7/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ymmärrän tuollaisen huomionhaun ja itsensä jalustalle noston tarpeen. Vaan ei voisi vähempää kiinnostaa, kertoo lähinnä katsojan yksinkertaisuudesta jos tuommoista seuraa aktiivisesti.

Samoin on todella naurettavaa että jotkut tienaa miljoonia esittelemällä jotain hiton laukkuja ja lautasia netissä, samaan kastiin lasken myös urheilijat ym joista maksetaan kymmeniä miljoonia jne.

Ihmiskunnan pitäisi pyrkiä kehittämään itseään ja teknologiaansa, ei jotain turhanpäiväisyyksiä. Vaan mielummin tungetaan rahaa jollekkin jättiperseelle kuin tieteen tekoon tai luonnonsuojeluun.

Vierailija
8/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, itse en lue blogeja ollenkaan. Jos ovat kerta tuollaisia, niin en ole varmaan menettänyt mitään.

Vierailija
9/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän osin, mutta en ole varma, että ymmärrän motiiveita oikein. Ymmärrän kateuden aiheuttamisen tarpeen, mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
10/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mutta ei minun varmaan tarvitsekaan. Esitelkööt jokainen niin paljon kuin tykkää.

M35

Vierailija
11/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa nyt ei kysytty, mutta haluan silti vastata. Olen nainen enkä itse toimi noin koska olen luonteeltani aika yksityinen. Mutta ymmärrän hyvin ne syyt miksi jotkut haluavat tehdä niin. Enkä arvosta yhtään sitä miten yleisessä puheessa somesta puhutaan puhtaasti halveksuttavana, narsistisena ja pahantahtoisen kilpailuhenkisenä touhuna.

Ei ehkä ole täysin ulospäin positiivisen näköistä elää instagramelämää. Vaikuttaahan se vähintään itsekeskeiseltä ja suomalaisittain ajateltuna liian ylpeältä.

Mutta ei sekään ulospäin hyvältä näytä, että kokee tarvetta toistuvasti ja näkyvästi kritisoida niitä pinnalliseksi leimattuja naisten tekemiä asioita joita ihan kaikki muutkin kritisoivat. Kaikki samat paskat pätemisen motiivit voidaan tässäkin lukea taustalle. Ja minä en itse asiassa ymmärrä mikä tässä kohtaa olisi se harmittomampi ja vilpittömämpi vaihtoehto.

Vierailija
12/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mielelläni vähäpukeisia kauniita naisia.

Ymmärränkö? No en.

Vierailija
13/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Syyt ovat mielestäni huonoja, mutta ymmärrän miksi nämä naiset tekevät niin. Ymmärrän siis samalla tavalla kuin ymmärrän Donald Trumpin logiikkaa, vaikka en olekaan samaa mieltä.

Vierailija
14/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni kyse on siitä, että joillekin on tärkeää boostata omaa egoaan ja tuntea olevansa jonkinlainen netti-idoli. Mutta en kyllä ymmärtäisi jos puolisoni poseeraisi päivittäin joidenkin muotiromppeiden kanssa ja ylläpitäisi jotain sisällyksetöntä blogia. Kyllä, pelkästään vaatteista ja matkoista höpöttäminen on täysin sisällyksetöntä toimintaa. Yhtä vähän ymmärrän niitä instabimbojen saliselfieitä. Kiva että pitää itsestään huolta, mutta nuo sekä naisten että miesten salipeiliposeeraukset ovat vain ja ainoastaan tarpeetonta egotrippailua. Miksi sen pitäisi kiinnostaa ns. "suurta yleisöä" missä kuosissa ihminen on?

M48

Vierailija
15/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä paljoa mitään tästä elämästä. Mutta matkoilla olen huomannut että toisilleen tuntemattomat miehet pystyy keskustelemaan ihan tavallisista jutuista hotellin baarissa yms.  Esim jalkapallosta.

Mutta kun naistet samoissa paikoissa juttelevat niin se on yhtä luksus-kassien,hotellien  ylistämistä toisille.

Ja tarkoitan siis tilanteita missä vain tuntemattomien kans  jutellaan vähän jossain aulassa,baarissa yms.

Vierailija
16/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinäkään mitään järkeä, kun seuraa tuntikaupalla sitä kun toiset lykkii lumessa tai hyppii mäestä? Tai että joku kommentaattori piirtää fläppitauluun strategioita?

Ihmiset seuraa eri asioita.

Olen huomannut, että jos itse käyttää rahaa ja aikaa johonkin tiettyyn asiaan, ihmisten kanssa haluaa puhua siitä.

Nuo naiset käyttävät aikaansa meikkeihin, vaatteisiin, ulkonäköön, trendeihin, sisustukseen ja niiden kuvien ottamiseen. Siksi he myös haluavat puhua siitä muiden kanssa.

Joku mies rakastaa lätkää, kattoo kaikki SM-matsit ja haluaa puhua siitä samanmielisten kanssa. Tai hiihtoa tai mäkihyppyä tai vapaapainia.

Mä käytän aikaani viherkasveihin, luontoasioihin ja eläimiin. Aika paljon tulee puhuttua ihmisten kanssa viimeisimmistä ympäristöuutisista.

On aika ikävää, että jos automaattisesti miesten kiinnostuksen kohteet olisivat jotenkin "parempia" kuin naisten. Ja naisten aina pelkkää hömppää.

Vierailija
17/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne monet bloggaajat voivat tienata sillä helposti kolmekin tonnia kuussa, että ymmärrän... Kovin moni ei mahdollisuuden tullen jättäisi noin helppoa rahaa tekemättä.

Vierailija
18/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua ap:n tarvetta kirjoittaa piste mies-sanan  jälkeen. Joku kehitysvamma palstaulilla?

Vierailija
19/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama kelloaiheinen blogi:

http://kellohai.fi

http://kelloblogi.blogspot.fi

Jonkun mielestä tämäkin on turhaa hömppää.

Sitten varmaan löytyy kalastusblogeja ja futisblogeja jne jne.

Uskon, että iso syy naisten itsensä esille tuomiseen blogeissa on nimenomaan se kulttuurijuttu, että nainen on aina jotenkin esillä.

Julkkisnaisten painoa arvostellaan, vaatteita arvostellaan, suhteita arvostellaan.. sen sijaan että mietittäisiin vaikkapa heidän yrityksiään, urheilusuorituksiaan jne.

Tämä opettaa tytöt pienestä pitäen tottumaan siihen, että tärkeintä on se ulkonäkö ja sitä ihmiset katsoo. Se on mikä kiinnostaa, panosta siihen.

Maikkarilla pyörii joku burgeriohjelma, jossa ylipainoinen mies matkustaa ympäri maailmaa hamppareita syöden. Kuka ylipainoinen nainen voisi tehdä samanlaisen ohjelman?

Miespoliitikkojen painosta ei olla huolissaan, ei myöskään entisten urheilijoiden painosta, ei edes Kasmir-muusikon painosta. Alman painosta sen sijaan kommentoidaan. Pikamatkan juoksijoiden pakaroita ja reisiä arvostellaan, jos he ovat naisia. Ville Haapasalon painoa ja ruokatottumuksia kukaan ei ole ottanut esiin.

Vierailija
20/31 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan