Kuppilat kuntoon 20.3.
Olipa hämmentävä jakso. Tämä jakso oli sellainen, jossa mikään Sukulan tekemä muutos ei miellyttänyt omistajaa ja ravintolapuoli olikin pelkkä sivutoimi. En ensin tajunnut miksi siellä edes oli vaatteita ja sisustustavaroita, kun olin ymmärtänyt sen huoltsikkatyyppiseksi ravintolaksi. Olipa sekava kokonaisuus.
Itse kyllä panostaisin pelihalliin ja burgereihin ja jättäisin sen sisustuskrääsän pois.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Joskus aina kuulee noilta televisioissa olleilta, että huonoa julkisuutta ei olekkaan. Mutta nyt kyllä oli. Tuo jakso ei herättänyt pienintäkään mielenkiintoa tuota paikkaa kohtaan, ei minkäänlaista. Tuonne ei tule kukaan menemään miettien, "no käydään nyt kun se oli siinä ohjelmassakin". Karmein jakso mitä olen nähnyt tuolta formaatilta.
No tämä. Esim Auvo Puurtinen ja Hotelli Joronjälki olivat sellainen kohde, joka oli oikealla tavalla huono, niin että sinne haluaisi mennä käymään ihan elämyksen vuoksi. Auvolla olisi varmasti hyvät jutut ja olisi paljon nähtävää tiluksilla.
Sen sijaan tämä Laukaanhovi vaikutti ainoastaan tylsältä ja epämukavalta paikalta. Huono, muttei kuitenkaan mitään nähtävää siinä huonoudessa.
Onkos joku käynyt tässä paikassa lähiaikoina? Tai onko se ylipäätänsä enää edes auki?