Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuppilat kuntoon 20.3.

Vierailija
21.03.2018 |

Olipa hämmentävä jakso. Tämä jakso oli sellainen, jossa mikään Sukulan tekemä muutos ei miellyttänyt omistajaa ja ravintolapuoli olikin pelkkä sivutoimi. En ensin tajunnut miksi siellä edes oli vaatteita ja sisustustavaroita, kun olin ymmärtänyt sen huoltsikkatyyppiseksi ravintolaksi. Olipa sekava kokonaisuus.
Itse kyllä panostaisin pelihalliin ja burgereihin ja jättäisin sen sisustuskrääsän pois.

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällistyttävintä oli rouvan voitonriemu, kun yksi nainen (rouvan valmentamana?) sanoi tykkänneensä entisestä enemmän. Siis yritys alkaa olla konkurssikypsä ja sitä yritetään muutoksilla pelastaa, mutta rouva on mieluummin oikeassa kuin pelastaisi yrityksensä!

Haha, pistin kans merkille tuon saman... Tais hymyillä ainoastaan tuossa koko jakson aikana.

Vierailija
142/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällistyttävintä oli rouvan voitonriemu, kun yksi nainen (rouvan valmentamana?) sanoi tykkänneensä entisestä enemmän. Siis yritys alkaa olla konkurssikypsä ja sitä yritetään muutoksilla pelastaa, mutta rouva on mieluummin oikeassa kuin pelastaisi yrityksensä!

Tämä palautteenantaja on rouvan FB-kaveri ja esim. ainut, joka on kommentoinut rouvan profiilikuvaan. Että tuskin oli ihan puhtaasti oma mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palautteenantaja on rouvan FB-kaveri ja esim. ainut, joka on kommentoinut rouvan profiilikuvaan. Että tuskin oli ihan puhtaasti oma mielipide.

Siltä se elekielestä ja olemuksesta päätellen näyttikin. Ei tullut jotenkin aito fiilis, kun se sano sen mielipiteensä.

Vierailija
144/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aina kuulee noilta televisioissa olleilta, että huonoa julkisuutta ei olekkaan. Mutta nyt kyllä oli. Tuo jakso ei herättänyt pienintäkään mielenkiintoa tuota paikkaa kohtaan, ei minkäänlaista. Tuonne ei tule kukaan menemään miettien, "no käydään nyt kun se oli siinä ohjelmassakin". Karmein jakso mitä olen nähnyt tuolta formaatilta.

Vierailija
145/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aina kuulee noilta televisioissa olleilta, että huonoa julkisuutta ei olekkaan. Mutta nyt kyllä oli. Tuo jakso ei herättänyt pienintäkään mielenkiintoa tuota paikkaa kohtaan, ei minkäänlaista. Tuonne ei tule kukaan menemään miettien, "no käydään nyt kun se oli siinä ohjelmassakin". Karmein jakso mitä olen nähnyt tuolta formaatilta.

Luulen kyllä, että siellä käy niitä jotka haluavat nähdä onko paikka todella niin paska kuin ohjelman perusteella on.

Vierailija
146/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattavalla ravintolatoiminnalla tuollekin alueelle saataisiin varmasti luotua useampi työpaikka, jotka tulisivat varmasti tarpeeseen. Ja kesätöihin voitaisiin palkata nuoria. Toi rouva voitais rajata johonki omaan karsinaan noitten rojujensa kanssa, sielläpä niitä voisi ihailla kaikki ne, joita ei tuollainen kevyt kyttäys haittaa.

Maistuva perusruoka, kahvi, ystävällinen palvelu ja siistit wc-tilat - asiakkaita ja rahaa

Tähän vielä peliluolat ym. huvipuistot - lisää asiakkaita ja lisää rahaa

Kyllä tähän voidaan lisätä vielä ne lastenvaatteet ja sisustuskrääsä, mutta niiden ympärille ei ehkä kannata koko toimintaa rakentaa.

Vierailija
147/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeekohan tuo tyllerö näitä keskusteluja...? Ajattelin että voisi hyvinkin olla av- mamma... Aikaakin on, kun ei ole asiakkaita.

Mulla tuli heti jakson alussa mieleen, että nainenhan on kuin eräs palstajulkkikseksi noussut valittaja. Eikös hänkin ole kertonut tekevänsä töitä miehensä firmassa...?

Vierailija
148/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vain mieleeni, että toivottavasti  pariskunnalla on avioehto.

Vaikka itsekin olen peruspessimisti, niin kyllähän tuo muikelo pani itseäni 10 x pahemmaksi  negailun kanssa.

Tsiisus sentään.

Vierailija
149/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vähän Tankki täyteen-fiilis tosta paikasta. Emäntäkin oli yhtä pirtsakka kuin "Emiiilia Vileeen".

Piti ihan katsoa YouTubesta ote Tankki täyteen -ohjelmasta. Totta tosiaan tulee tämä matamia miekeen töstö Emilia Vileenistä 😵

Olkaa hyvä!

Vierailija
150/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että siellä käy niitä jotka haluavat nähdä onko paikka todella niin paska kuin ohjelman perusteella on.

Tuohan oliski hyvä sanoa, jos pyöris sielä ja se matami tulis kysymään voinko olla avuksi. "Eiii, tulin vaan kattoon onko tää tosiaan niin paska paikka kun se ohjelma anto ymmärtää." :D Vaikka tuskin tulis edes kysymään mitään, kyttää vaan. Sellasen vaikutelman anto.

Vierailija
151/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa, jos se nainen eksyis lukee näitä kommentteja. Toivottavasti ei, oli valmiiksi niin masentuneen oloinen...

Vierailija
152/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä asuvana voisin vähän kirjoitella ajatuksia, kun nyt tuli katsottua jakso. Kovin montaa kertaa en tosin ole paikassa käynyt, kun ei ole ollut sen kummempaa asiaa sinne, mutta ei se nyt minusta ihan niin kaamea pulju ole kuin ohjelma ja keskustelut antavat ymmärtää. Aika hämmentävä tosin, varsinkin ohjelmaa edeltäneen remontin jälkeen kun vaatteet ja sisustusroinat oli siirretty paraatipaikalle. Ja todella hiljaistahan siellä on varsinkin näin talvisaikaan.

Vielä pari vuotta sitten siellä mielestäni oli ravintolapuoli siinä mihin rouva oli nyt levittänyt vaatepuotinsa, ja muistaakseni nuo sisustus- ja vaatemyymälät olivat silloin juurikin siinä tuulikaapissa :D Nykyisen ravintolasalin paikalla oli vielä aiemmin eri firman sekatavarakauppa, ja kaupan lopetettua tilaa rempattiin purkamalla väliseiniä pois. Tässä varmaan tuli se ensimmäinen virhe, kun tuon kaupan tiloihinhan olisi kannattanut pystyttää rouvan putiikit. Ei olisi niin kolkko kokonaisuus, ja sinne vaatteet ym. romppeet olisivat istuneet paljon luontevammin. Tuolla kaupalla oli myös oma sisäänkäynti, joten tarvittaessa tilat olisi saatu eristettyä muusta toiminnasta helposti.

Ruokia en ole tuolla maistanut muutamaa hampurilaisateriaa enempää, mutta hampparit ovat kyllä olleet hyviä, ja ihan niiden takia tuolla olen käynyt sen muutaman kerran (+ kylmäasemalla tankkaamassa). 

Niitä retropelejä pitäisi kyllä ehdottomasti hyödyntää ja kärrätä vaikka kaikki esille sieltä perähuoneesta. Kuvittelisin, että siellä voisi käydä ihmisiä vaikka muutamalla oluella tai syömässä/kahvilla kaveriporukalla, jos samalla voisi kisailla peleissä ja ajella Sega Rallya. Mutta harva varmaan viitsii varta vasten hiippailla sinne takahuoneeseen, varsinkin kun siellä ei ole mitenkään mainostettu että pelit ovat vapaasti käytettävissä.

Kaiken kaikkiaan tuli fiilis, että sillä rouvalla on jokin päähänpinttynyt haave vaate- ja lifestyle-putiikeista, joille Laukaanhovi on kyllä ihan väärä paikka - tuollaisten pitäisi sijaita Jyväskylässä tai pelkästään netissä pärjätäkseen. Tavallaan ymmärrän siinä tilanteessa muutosvastarinnan ja haluttomuuden myöntää, ettei homma toimi. Mutta jotenkin hänen pitäisi tajuta, ettei tuo ainakaan samalla meiningillä paremmaksi muutu, kun homma ei ole tähänkään asti toiminut. Lisäksi tarvittaisiin rutkasti nöyryyttä ja kykyä vastaanottaa ammattilaisten neuvoja. Olen myös saanut sellaisen käsityksen, ettei ainakaan tuota naista hirveästi kiinnosta houkutella paikallista väkeä asiakkaiksi, kun tuossa ohjelmassakin painotti ohikulkijoiden tavoittelua.

Olihan tuossa myös ainakin yksi hyvä puoli - keittiöstä ei ainakaan ohjelman perusteella löytynyt homeisia ruokia ja muita hygieniaongelmia, kuten näissä kuppiloissa yleensä tuntuu olevan :D

Vierailija
153/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin herran olevan ohjelmaan haun taustalla.

Hänellä oli sentäs edes jonkin verran halua kehittyä, toisin kuin vaimollaan.

Vierailija
154/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kokki oli kivan oloinen nainen... Onneks se pääs lähtee tuolta. Toivottavasti on nyt hyvä työpaikka.

Vierailija
155/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen vaikeasti masentunut, ja myös paniikkihäiriötä poteva köyhä yrittäjä. En jaksa enää vittumaisia asiakkaitani, en jaksa tätä ainaista kilpailua ja vuokraluukussa kituuttamista.  En jaksa enää hakea töitä; haastatteluissa työnantajat ovat vain vittuilleet että "miksi haet töitä, koska pärjäät kuitenkin yrittäjänä" "ei tuo sun työnjälkes niin hyvää ole". Miksi mut pitää kutsua haastatteluun jos mua ei haluta töihin?! Suomalaista sadistista kiusaamiskulttuuria?!"

Tuli bongattua tuollainen kommentti äsken toisesta keskustelusta. Miksi tuli mieleen tuo jaksossa ollut nainen...

No nämä eivät olleet kyllä köyhiä

Vierailija
156/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa vain mieleeni, että toivottavasti  pariskunnalla on avioehto.

Vaikka itsekin olen peruspessimisti, niin kyllähän tuo muikelo pani itseäni 10 x pahemmaksi  negailun kanssa.

Tsiisus sentään.

Ihana miniä jollekin anoppiparalle.

Vierailija
157/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin herran olevan ohjelmaan haun taustalla.

Hänellä oli sentäs edes jonkin verran halua kehittyä, toisin kuin vaimollaan.

Miehellä oli hyviä ideoita, mutta ilmeisesti aika tossukka, kun ei saa vaimolta lupaa toteuttaa niitä.

Vierailija
158/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan ohjelman "hienohelma" hermoromahduksen, jos menisin ko. paikkaan 10:nen kaverini kanssa. Silleen niinku vain katselemaan. Eihän sillä silmät riittäisi vahtimaan kaikkia mahdollisesti varastelevia käsipareja. Kyll on yrittäjä vaikeaksi tehnyt elämänsä. Sinänsä hienoa, että toimii yrittäjänä. Työntekijänä vieraalla ei pärjäisi missään työpaikassa. 

Vierailija
159/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus koko ketjuja poistetaan, mutta vain yksittäisiä kommentteja?

Vierailija
160/182 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskohan ohjelman "hienohelma" hermoromahduksen, jos menisin ko. paikkaan 10:nen kaverini kanssa. Silleen niinku vain katselemaan. Eihän sillä silmät riittäisi vahtimaan kaikkia mahdollisesti varastelevia käsipareja. Kyll on yrittäjä vaikeaksi tehnyt elämänsä. Sinänsä hienoa, että toimii yrittäjänä. Työntekijänä vieraalla ei pärjäisi missään työpaikassa. 

10:nen :D miten lasket kuka om kymmenes?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän