On se nyt kumma kun ihmiset ei osaa hoitaa pikku kolareita ilman poliiseja!
Tässä oon katsellut duunin ikkunasta, kun eräätkin autot otti osumaa. Tossa edelleen ukko ja akka seisoo autojensa vieressä puhumatta toisilleen, on seisseet jo liki tunnin. Oottaa poliiseja. No, Onnea vaan, voi olla että joutuu oottamaan vielä toisenkin tunnin.
Kommentit (27)
Uusavuttomuutta tuokin.
Mun auton kylkeen peruutettiin. Ei se ukko sitä heti paikalla myöntänyt, samapa tuo. Tiesin että ajoin omalla kaistalla ja mun auton kyljessä on jäljet. Vaihdettiin yhteystiedot ja vakuutusyhtiö selvitti asian aikanaan. Ei tarvittu poliiseja paikanpäälle pällistelemään meidän yhteystietojen vaihtoa.
Poliisi ei edes tutki noita paikalla ollessa, katsoo vaan että yhteystiedot vaihdetaan.
Ei kenenkään ole pakko myöntää syyllisyyttä edes poliisille, eikä se poliisi voi päättää kumpi on syyllinen jos tapahtumaa ei ole kukaan nähnyt.
Valokuva ajokortista ja sitten voidaan ottaa pikavippejä ,nettiliittymiä ja kaikkea kivaa.
Kuka hullu antaisi jonkun ottaa valokuvan jostain missä omat sos. tunnus yms.
Kytät paikalle aina, niin monesti syyllisen mieli muuttuu yön yli miettiessä.
dental kirjoitti:
Valokuva ajokortista ja sitten voidaan ottaa pikavippejä ,nettiliittymiä ja kaikkea kivaa.
Mä oon antanut, tosin sain vastapuolenkin kuvan.
Naisten tyyli on soittaa poliisit paikalle. Miehet hoitaa asiat keskenään vaihtamalla tiedot.
dental kirjoitti:
Ei siinä mitään sos. tunnusta ole.
Mulla on ainakin silmät päässä, näen onko sama tyyppi kuvassa joka seisoo mun edessä.