Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmaan aika haikea olo, kun perheellinen ajattelee lapsettomia lapsuudenkavereitaan

Vierailija
20.03.2018 |

Perheellinen on menettänyt niin paljon ja lapsettomat porskuttavat onnellisina.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lapsena ei kukaan kuvitellut perustavansa perhettä. Kaikki ajattelivat viettävänsä isona mahtavaa elämää yksin vuokrayksiössä trollaillen.

Sitten joillekin vain sattui niin huono tuuri, että saivat kumppanin, rivarinpätkän, kolme lahjakasta lasta ja vielä koirankin.

Vierailija
2/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, lapsena ei kukaan kuvitellut perustavansa perhettä. Kaikki ajattelivat viettävänsä isona mahtavaa elämää yksin vuokrayksiössä trollaillen.

Sitten joillekin vain sattui niin huono tuuri, että saivat kumppanin, rivarinpätkän, kolme lahjakasta lasta ja vielä koirankin.

Kauhea visio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa kyllä lapsettomien puolesta. Mielestäni jo sana "lapseton" on äärettömän surullinen.

Vierailija
4/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi.

Eikä yhtään koiraa.

Vierailija
5/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok., mutta tuo rivarinpätkä on niin wt. Mene häpeämään!

Vierailija
6/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan: en edes tiedä, onko lapsuudenkavereilla perhettä. Hirveä asia, ei tule edes haikeaa oloa.

Vierailija
7/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiennytkään, että naapurin eläkeläiset ja opettajapari on wt:tä.

Yksi Tauskin eksäkin muutti jo pois.

Vierailija
8/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin. Perus wt-roskaa. Mene jo!

Vierailija
9/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkö! Meillä oli luokkakokous, eikä siellä ollut kuin yksi Liisa, jolla ei ollut lapsia. Kaikilla luokan pojilla oli ja useimmilla jo lapsenlapsiakin.

Vierailija
10/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tunne sääliä sitä ainoaa lapsetonta kohtaan. En nyt laske mukaan sitä paria joka yrittää lasta.

Ainut elämä on työ ja yletön ryyppääminen. Jossain vaiheessa tuli otettua etäisyyttä mutta se luikerteli takaisin elämään ja yhteydessä olen vain säälistä kun ei sillä ole muita kavereita kuin jotain baarituttuja. Valittaa yksinäisyyttä usein.

Provo tämä oli. Vastasin silti.

Vierailija
11/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin. Perus wt-roskaa. Mene jo!

Et sä sitä mulle sanonut. T. ex- Tauskiskan ex-naapuri

Vierailija
12/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapseton kaveri, mies. Nyt jo päälle nelikymppinen kuten minäkin. Töissä käy akateemisessa ammatissa, parisuhde on. Ei ole varallisuutta liiemmin kasaantunut, puolison työssäkäynti ei vissiin ole niin tasaista. Pikkunen asunto keskustassa on vuokralla. Vapaa-aika menee kun käyvät näyttelyissä ja ulkona syömässä, kumpikaan kun ei osaa kokata. Kerran vuodessa käyvät matkalla, aina samassa paikassa. Ihan kuolettavan tylsää elämää ja ei tuo tuosta miksikään edes muutu.

Vierailija
13/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa kyllä lapsettomien puolesta. Mielestäni jo sana "lapseton" on äärettömän surullinen.

Sehän ikävää.

Oletko masentunut?

Johtuuko surusi -ton-liitteestä?

Miltä kuulostaa huoleton, kiireetön, suruton ja kivuton?

Vierailija
14/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä juuri mun ala-asteen luokkakavereiden tekemisistä. Niiden, joiden tekemisistä tiedän (eivät ole kaikki sellaisia, joiden kanssa olen tekemisissä), ovat lapsiperheellisiä tai odottavat juuri lapsia. Se, jolla ei ole lapsia (tai ainakin toivon, ettei hänellä vieläkään ole) on alkoholisti tai narkkari.

Vierailija
15/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapseton kaveri, mies. Nyt jo päälle nelikymppinen kuten minäkin. Töissä käy akateemisessa ammatissa, parisuhde on. Ei ole varallisuutta liiemmin kasaantunut, puolison työssäkäynti ei vissiin ole niin tasaista. Pikkunen asunto keskustassa on vuokralla. Vapaa-aika menee kun käyvät näyttelyissä ja ulkona syömässä, kumpikaan kun ei osaa kokata. Kerran vuodessa käyvät matkalla, aina samassa paikassa. Ihan kuolettavan tylsää elämää ja ei tuo tuosta miksikään edes muutu.

Tylsää sinun mielestäsi vai heidän mielestään?

Mun mielestä lapsiperheiden matalaliito välillä koti-päiväkoti-työpaikka-ruokakauppa-koti on tylsää.

Mutta mun mielipide tuskin heitä liikuttaa.

Vierailija
16/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo on vähän haikeaa kun se ainut lapseton lapsuudenkaveri muutti maalle, mutta onneksi taas kesällä nähdään 😊

Vierailija
17/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää sinun mielestäsi vai heidän mielestään?

Mun mielestä lapsiperheiden matalaliito välillä koti-päiväkoti-työpaikka-ruokakauppa-koti on tylsää.

Mutta mun mielipide tuskin heitä liikuttaa.

Veikkaisin heidän itsensäkin mielestä. Kaveri haluaisi lapsia, mutta muijansa ei. Ei sillä, että se muija seksiäkään antaisi, En ymmärrä mitä näkee ihmisessä, joka ei osaa kokata, ei anna seksiä eikä ole edes yhteisiä lapsia.

Vierailija
18/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana täytyy kyllä tunnustaa että välillä säälittävät lapsia hankkineet kaverit. Silmänaluset mustina käyvät päiväkoti-työ-kauppa-kotityöt- oravanpyöräänsä. Rahasta on tiukkaa varsinkin jos on useampi lapsi, pelkkä perusarki maksaa niin paljon ettei siinä paljon matkustella, harrasteta tai ostella kivoja juttuja itselle. Mitään ei voi koskaan tehdä spontaanisti, aina on hirveä suunnittelu ja säätäminen siitä että lapselle on hoitaja ja aikataulujen pitää täsmätä tarkalleen. Elämästä pääsee säännöllisesti tekemään tiliä neuvolaan, päiväkotiin ja kouluun, huonolla tuurilla sossuillekin kun joku ilkeämielinen naapuri tekee perättömän lasun. Ne ovat jotenkin liikuttavan iloisia silloin jos onnistuvat järjestämään viikko-ohjelmaansa itselleen yhden harrastuksen tai parisuhdeaikaa ilman kotitöitä. En raaski pilata iloa sanomalla että meillä harrastetaan jotain joka ilta ja kotityötkin joustavat kun ei ole lapsia vaatimassa.

Kai ne odottaa saavansa palkinnon raadannastaan siinä vaiheessa kun ovat itse vanhuksia. Sitten lapset ovat kuitenkin jo hajaantuneet maailmalle ja kiireisiä omien uriensa ja perheidensä kanssa.

Toivottavasti ovat onnellisia valitsemallaan tiellä, niin olen minäkin omallani. : )

Vierailija
19/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta ala-asteen luokasta ne kouluttamattomat ja säälittävimmät on perheellisiä. Jotenkin ehkä siksi lapsiperhe-elämä on mielestäni vähän wt?

Vierailija
20/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika haikea olo, kun perheellinen ajattelee lapsettomia lapsuudenkavereitaan

Perheellinen on menettänyt niin paljon ja lapsettomat porskuttavat onnellisina.

Pakko myöntää, että minulle tulee surullinen olo kun ajattelen lapsettomia ystäviä ja tuttavia. Tulee surullinen olo heidän puolestaan, varsinkin jos ovat pitkään olleen parisuhteessa.

Sitä alkaa miettimään, että ovatkohan omasta halustaan lapsettomia vai haluaisivatko saada lapsia.

Keneltäkään en ole koskaan kehdannut kysyä, enkä kehtaa. En halua pahoittaa heidän mieltään typerillä kysymyksillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi