Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haluavat minusta vain seksiä

Vierailija
20.03.2018 |

Sen näkee miesten silmistä. Heidän silmänsä alkavat hymyillä ja säkenöidä kun näkevät minut ensi kerran treffeillä. Ja sen jälkeen miehet havittelevat vain seksiä. Kun kerron jossain vaiheessa, etten harrasta seksiä tapailuvaiheessa, miehet kaikkoavat.
Olen miettinyt pitäisikö minun leikata hiukset vaikka lyhyeksi ja alkaa pukeutumaan jotenkin epänaisellisiin vaatteisiin. Olen koulutettu ja kaunis nainen, kuulema kiltin, mutta kuuman näköinen. En harrasta irtosuhteita, mutta ilmeisesti viestin jotain muuta. Mitä minun kannattaisi tehdä? Miksi pelimiehet kiinnostuvat minusta?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo tuolla tavalla niin kaikkoan minäkin. Tämän naisen kanssa suhteessa seksiä on sitten jouluna ja hyvänä vuonna myös juhannuksena. M43

Mistä niin päättelet? Siitäkö, etten harrasta seksiä tapailuvaiheessa? Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja rakastan seksiä, mutta mielestäni se kuuluu vain parisuhteeseen. 

ap

Olet sitten poikkeus, yleensä menee kuten sanoin. Mutta miksi ottaisin riskin kun kiinnostavia naisia riittää kiinnostavalle miehelle. M43

AP:n ja M43:n ei tarvitse lyöttäytyä yhteen!.... eiköhän teille molemmille löydy ihan omat puolisot jostain. Toinen saa heti seksiä ja toinen vähän myöhemmin. ;)

Niin ja M43 kanssa seurustelevat naiset saa tottua siihen, että muitakin naisia suhteen ulkopuolella on jatkuvasti. Nämä M43 tyypit on just niitä mitä pitää välttää. Onnellinen parisuhde on heille tuntematon käsite. Seksi on ainoa asia minkä ymmärtävät ja kaikissa naissuhteissa heillä on vain ongelmia.

Vierailija
102/113 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat miehiltä? Miksi tapailet heitä jos normaali parisuhde ei käy?

Eihän seksiä nyt tapailuvaiheessa tartte olla! Jotkut odottavat myös ihan avioliittoon asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä valitse pelimiehiä.

Ja mistä pelimiehen edes tunnistaa? Kaikki nuo pelimiehet ovat aluksi vaikuttaneet mukavilta ja tosi empaattisilta.

Ap

Ëiköhän sen tuosta tunnista. Normaali mies on vähän tönkkö ja vaivaantunut naisen seurassa, josta on kiinnostunut. Pelimies ei itse asiassa edes kiinnostu naisesta muuten kuin panomielessä, joten hänelle ei voi jännityksen aiheuttamaa sosiaalista tönkköyttä syntyä.

Miksi naiset ovat niin pöljiä, että pitää selittää näin päivänselviä asioita? Taitavat vain huijata itseään, kun eivät halua myöntää edes itselleen että komea pelimies on se joka vetää.

Vierailija
104/113 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan seksiä - ja kaikkea muutakin. Mutta kysymys olikin siitä, että miehet haluavat minulta vain seksiä. Ymmärrätte varmaan, että sellaisesta tulee aika esineellinen olo? Olen kuitenkin ihminen, ajatuksineen ja tunteineen.

Ap

Miksi sitten viestität miehille olevasi pelkkä nätti esine?

Laittaudut seksikkään näköiseksi ja odottelet että itsevarma, määrätietoinen, kyvykäs ja rohkea mies lähestyy. Mies on saalistaja, sinä olet saalis.

ts. mies = subjekti, sinä = objekti.

Esineellistät itse itsesi asettautumalla tuohon asemaan.

Voi jeesus mitä paskaa

Kerron salaisuuden. Me kaikki esineellistämme toisiamme. Se on täysin luonnollista ja meidät on sillä tavalla suunniteltu, niin sen kuuluukin mennä. Feministikirjat kiinni ja elämässä eteenpäin.

Vierailija
105/113 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakkaat ihmiset, ei se ole pihtaamista jos odottaa seksin harrastamista. Seksi on niin kaunis, intiimi asia, ettei sitä halua tehdä kenenkään puolitutun kanssa.

Ap

Olet nostanut seksin korkealle jalustalle, minkä seurauksena suhtaudut siihen kuin Dalai Laman tapaamiseen.

Seksi on perustarve siinä missä syöminen ja nukkuminenkin. Kuten nuo kaksi jälkimmäistä, myös seksi on varsin kivaa ja mukavaa, eikä sille tarvitse rakentaa sivukaupalla reunaehtoja.

Kuten sanoin jo ensimmäisellä sivulla, kannattaisi ehkä tarkistaa niitä omia asenteita.

Seksi ei todellakaan ole mikään perustarve, ilman sitä voi elää vallan mainiosti. Tarvisemme ravintoa ja vettä elääksemme, ilman niitä kuolemme. Seksin puutteeseen ei menehdy, ihan absurdia edes väittää mitään tuollaista. Mitä jos sinäkin lakkaisit painostamasta aloittajaa muuttamaan toimintatapojaan sellaisiksi, mitä hän ei itse toivo eikä halua? Jos hän ei halua seksiä ensimmäisellä tapaamisella, niin silloin asia on niin ja minkäänsortin painostaminen ei sitä muuta. On väärin syyllistää toista ihmistä hänen tekemistään valinnoista, jos ne eivät ole vahingollisia millään tavalla. Aloittajalla on oikeus päättää omasta kehostaan ja siitä, kenellä on siihen pääsy. Hän ei ole kenellekään tilivelvollinen valinnoistaan eikä hänen tule muuttaa mieltään asiasta, josta ei ole mitään loogista syytä muuttaa kantaansa. Hän tekee itseään koskevat valinnat täysin itsenäisesti, ja siihen ei kenelläkään pitäisi olla nokan koputtamista. On paljon miehiä, jotka hyväksikäyttävät tilaisuutta ja saatuaan haluamansa, jättävät naisen oman onnensa nojaan. Ei tuollainen toiminta ole reilua sitä toista osapuolta kohtaan. Se on halveksuttavaa, paskamaista ja raukkamaista, enkä kunnioita tuollaisia miehenkuvatuksia tippaakaan. Heti alusta tulee tehdä pelisäännöt selviksi, ja kummankin osapuolen täytyy tulla yhteisymmärrykseen kyseisestä asiasta. Jos näin ei tapahdu, on parempi lähteä eri suuntiin.

Perustarve ei tarkoita samaa kuin elinehto. Ilman toisia ihmisiä voi elää ylipäänsäkin, mutta silti meillä on perustarve esimerkiksi läheisyyteen ja toisten hyväksyntään. Jostain syystä jotkut ihmiset tekevät perustarpeista mystisiä asioita ja liittävät niihin kummallisia sääntöjä.

Vierailija
106/113 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan seksiä - ja kaikkea muutakin. Mutta kysymys olikin siitä, että miehet haluavat minulta vain seksiä. Ymmärrätte varmaan, että sellaisesta tulee aika esineellinen olo? Olen kuitenkin ihminen, ajatuksineen ja tunteineen.

Ap

Laittaudut seksikkään näköiseksi ja odottelet että itsevarma, m

äärätietoinen, kyvykäs ja rohkea mies lähestyy. Mies on saalistaja, sinä olet saalis.

En minä esineellistä itseäni jos haluan pukeutua kauniisti. Nainen on luotu kauniin oloiseksi, mutta nainen on luotu myös ajattelevaksi olennoksi. Kauneus ja viisaus eivät sulje toisiaan pois. Olen onnellinen jos tuleva mieheni nauttii ulkonäöstäni - silloin tunnen itseni naiseksi.

Ap

Onko nainen myös luotu passiiviseksi esineeksi joka ei voi tehdä itse aloitetta miehelle joka ei vaikuta pleijeriltä?

Kokemuksesta todettava, että jostain syystä aloitteen tekevä nainen muuttaa sen ei-pleijerinkin pelkkää seksiä vailla olevaksi peluriksi. Aloitteellinen nainen on poikkeuksetta miehen silmissä helppo ja tyrkky, jota voi paremman puutteessa hetken aikaa lämmitelläkin seksin toivossa.

Miehet kyllä toitottaa kuinka naisten pitäisi tehdä aloitteita, mutta silloin miehet puhuu unelmanaisesta, Naisesta, jota eivät ikipäivänä itse uskalla lähestyä ja jolla ottajia riittää joka sormelle. Silti tavismiehet fantasioi, että tämä jumalatar näkee vain hänet ja nainen tekee aloitteen itse ja tavismies saa itselleen naisen jonka kaikki muutkin tahtoisi vaimoksi. Todellisuudessa tavismiestä lähestyy tasan samanlainen tavisnainen jumalattaren sijaan ja tavismies toteaa, että voihan tuota kerran kaksi polkaista kun kerran tuollalailla itseään tuo tykö, mutta ei tuollainen helppo tyrkky parisuhteeseen kelpaa..

Roskaa.

Tuo johtuu siitä että naiset tekevät aloitteita vain harvoille miehille. Joka kerta kun käymme kaveriporukassa raflassa, porukassa on max yksi mies johon naiset iskevät silmänsä Muut eivät saa aloitteita.

Se mies on ehkä naisten silmissä tavis (ei top 1%), ja jokainen nainen yksilönä ajattelee että tuo mies nyt vain sattuu miellyttämään juuri häntä. Mutta ne 5 muuta yrittäjää ajattelivat samalla tavalla, eikä se mies voi seurustella kaikkien kanssa.

Oma subjektiivinen havainto ei ole sama asia kuin realiteetti. Itse olen tavallinen nainen, en kaunis mutta en suoranaisen rumakaan. Olen lähestynyt niitä vähemmän komeita miehiä rohkeasti ja reippaasti, juuri tuolla kuvatunkaltaisella tavalla on käynyt minulle joka kerta. Olisivat suostuvaisia seksiin, mutta kun ehdotan heille jotakin syvempää kuten vaikkapa treffailua, he suorastaan juoksevat karkuun. Mihinkään irtoseksiin en tietenkään koskaan ole suostunut, joten nämä miehet ovat aina jääneet nuolemaan näppejään loppupeleissä. En aio olla kenellekään mikään korvike.

Se klisee pitää paikkansa, että yleensä miehet haluaa (tiedostamattaankin) metsästää.

Ei pidä.

Vierailija
107/113 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NONIIN!!!

Mitä hemmettiä te luulette miesten haluavan!!!

Parisuhteessakin ovat vain seksin takia. Tooosi rakkautta :D

Onko sitä seksiä parempia syitä suhteeseen?

Vierailija
108/113 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laittaudut seksikkään näköiseksi ja odottelet että itsevarma, määrätietoinen, kyvykäs ja rohkea mies lähestyy. Mies on saalistaja, sinä olet saalis.

En minä esineellistä itseäni jos haluan pukeutua kauniisti. Nainen on luotu kauniin oloiseksi, mutta nainen on luotu myös ajattelevaksi olennoksi. Kauneus ja viisaus eivät sulje toisiaan pois. Olen onnellinen jos tuleva mieheni nauttii ulkonäöstäni - silloin tunnen itseni naiseksi.

Ap

Onko nainen myös luotu passiiviseksi esineeksi joka ei voi tehdä itse aloitetta miehelle joka ei vaikuta pleijeriltä?

Kokemuksesta todettava, että jostain syystä aloitteen tekevä nainen muuttaa sen ei-pleijerinkin pelkkää seksiä vailla olevaksi peluriksi. Aloitteellinen nainen on poikkeuksetta miehen silmissä helppo ja tyrkky, jota voi paremman puutteessa hetken aikaa lämmitelläkin seksin toivossa.

Miehet kyllä toitottaa kuinka naisten pitäisi tehdä aloitteita, mutta silloin miehet puhuu unelmanaisesta, Naisesta, jota eivät ikipäivänä itse uskalla lähestyä ja jolla ottajia riittää joka sormelle. Silti tavismiehet fantasioi, että tämä jumalatar näkee vain hänet ja nainen tekee aloitteen itse ja tavismies saa itselleen naisen jonka kaikki muutkin tahtoisi vaimoksi. Todellisuudessa tavismiestä lähestyy tasan samanlainen tavisnainen jumalattaren sijaan ja tavismies toteaa, että voihan tuota kerran kaksi polkaista kun kerran tuollalailla itseään tuo tykö, mutta ei tuollainen helppo tyrkky parisuhteeseen kelpaa..

Roskaa.

Tuo johtuu siitä että naiset tekevät aloitteita vain harvoille miehille. Joka kerta kun käymme kaveriporukassa raflassa, porukassa on max yksi mies johon naiset iskevät silmänsä Muut eivät saa aloitteita.

Se mies on ehkä naisten silmissä tavis (ei top 1%), ja jokainen nainen yksilönä ajattelee että tuo mies nyt vain sattuu miellyttämään juuri häntä. Mutta ne 5 muuta yrittäjää ajattelivat samalla tavalla, eikä se mies voi seurustella kaikkien kanssa.

Oma subjektiivinen havainto ei ole sama asia kuin realiteetti. Itse olen tavallinen nainen, en kaunis mutta en suoranaisen rumakaan. Olen lähestynyt niitä vähemmän komeita miehiä rohkeasti ja reippaasti, juuri tuolla kuvatunkaltaisella tavalla on käynyt minulle joka kerta. Olisivat suostuvaisia seksiin, mutta kun ehdotan heille jotakin syvempää kuten vaikkapa treffailua, he suorastaan juoksevat karkuun. Mihinkään irtoseksiin en tietenkään koskaan ole suostunut, joten nämä miehet ovat aina jääneet nuolemaan näppejään loppupeleissä. En aio olla kenellekään mikään korvike.

Tässä minun havaintoni on objektiivinen, sinun kokemuksesi subjektiivinen.

On myös tutkittua että naisten silmissä:

- 80% miehistä on keskimääräistä rumempia

- <1% miehistä on selkeästi komeita

Eli kun lähestyt mielestäsi tavismiehiä, ovat he luultavimmin top 20% miehiä tai ainakin sinua tasokkaampia.

OkCupidin kysely ei ole sama asia kuin validi ja tieteellinen tutkimusmetodi. Tämän kyselyn otanta oli hyvin pieni, ja siellä myös todettiin kuinka miehet lähestyvät naisista vain niitä kauneimpia. Aiotko kiistää tuon osan tästä kyselystä, vain puollatko vain sitä osaa joka tukee omaa ajatusmaailmaasi? Toisekseen, lähestymäni miehet eivät ole olleet ulkonäöllisesti kutosia kummempia, jos 1-10 asteikosta puhutaan. Itsekin olen juuri tuota tasoa enkä arvioi miesten ulkonäköä väärin. Olen hyvin objektiivinen tämän, ja monien muidenkin asioiden suhteen. Teit yleisen ajatusvirheen: yleistit oman subjektiivisen havaintosi yleisenä, objektiivisena totuutena. Kannattaisi ajatella asioita hieman eri näkökulmasta, se avartaa maailmankatsomustasi. Tällainen mustavalkoinen ajattelu on hyvin naiivia ja harhaanjohtavaa. 

Mitä sitten, vaikka miehet lähestyvät vain kauniimpia? Pointti on se, että heillä on naisiin verrattuna realistisempi käsitys siitä, miten ulkonäköjakauma menee. Naiset aina lässyttävät siitä, ettei miehessä muka ulkonäkö ole tärkeää, vaikka kyse on vain siitä että aliarvioivat kasin miehetkin viitosiksi. Saavat siis ihan omantasoisiaan ulkonäöllisesti, mutta kuvittelevat jotenkin olevansa armollisia sen suhteen.

-eri

Vierailija
109/113 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole itse aloitteellisempi. Jos teet itse aloitteen, saatat päätyä tutustumaan myös ihmisiin, joihin et muuten olisi tutustunut. Varmasti he ainakin ovat erilaisia. Naisen tekemä aloite ei (ainakaan kaikille) miehille tarkoita automaattisesti epätoivoisuutta

Jos (kunnollinen) mies etsii pitkäaikaista suhdetta, hän tuskin kelpuuttaa naista vain ulkonäön vuoksi. Osoita siis heille, että olet myös älykäs/hyvä keskustelemaan tms. Ulkonäön vuoksi halutaan seksiä, mutta parisuhteeseen vaaditaan myös yhteensopivat luonteet.

Toisalta en jaksa uskoa, että kaikki aikaisin seksiä haluavat miehet haluavat pelkästään seksiä. Toki se osoittaa, että seksi on heille tärkeää, mutta siinä on silti ero.

Terve ja estoton mies ei kieltäydy seksistä, jos sitä tarjoaa nainen jonka hän kokee viehättäväksi. Siksi tämä asia ei sovellu miksikään peliksi tai testiksi, se ei paljasta miehen pitkän aikavälin aikomuksista mitään.

Vierailija
110/113 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat miehiltä? Miksi tapailet heitä jos normaali parisuhde ei käy?

Eihän seksiä nyt tapailuvaiheessa tartte olla! Jotkut odottavat myös ihan avioliittoon asti.

Jos ei kolmannella tapaamisella ala tapahtua niin se on sitten siinä.

Vierailija
111/113 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo tuolla tavalla niin kaikkoan minäkin. Tämän naisen kanssa suhteessa seksiä on sitten jouluna ja hyvänä vuonna myös juhannuksena. M43

Mistä niin päättelet? Siitäkö, etten harrasta seksiä tapailuvaiheessa? Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja rakastan seksiä, mutta mielestäni se kuuluu vain parisuhteeseen. 

ap

Olet sitten poikkeus, yleensä menee kuten sanoin. Mutta miksi ottaisin riskin kun kiinnostavia naisia riittää kiinnostavalle miehelle. M43

AP:n ja M43:n ei tarvitse lyöttäytyä yhteen!.... eiköhän teille molemmille löydy ihan omat puolisot jostain. Toinen saa heti seksiä ja toinen vähän myöhemmin. ;)

AP ei saa vaan "antaa" seksiä ja pelkää kuollakseen että erehtyy antamaan miehelle joka ei sitä ansaitse. Sehän olisi jotain aivan kauheaa.

Tämä se ei lakkaa kummastuttamasta. Miesten mielestä naisen pitäisi olla pihtaamatta ja harrastaa irtoseksiä suurin piirtein jokaisen vastaantulijan kanssa, koska seksi ei_vaan_ole_niin_iso_asia. Kuitenkin nainenm joka harrastaa irtoseksiä on näiden samojen miesten mielestä saastunut l*tka joka ei ymmärrä että seksiä ei pidä mennä harrastamaan kaikkien kanssa eikä kevein perustein. 

Muutenkin erikoista, että jos tällaista seksin saastuttamaa naista ei voi edes harkita elämänkumppaniksi, niin silti naisen pitäisi elää ongelmitta saastuneen itsensä kanssa.

On olemassa pieni joukko miehiä, joilla on seksuaalisuudessa ongelmia. He kokevat sen vähän haastavana ja pelottavana ja tämän takia heidän tekee mieli kontrolloida myös naisen seksuaalisuutta. Tavalliset miehet taas osaavat ottaa seksin seksinä eivätkä tykkää siitä, jos siitä tehdään peliväline. Toki jos kenellä tahansa on 100 eri seksikumppania vuodessa, niin kyllä se kertoo jo siitä että seksillä on jokin ylimääräinen funktio elämässä, se ei enää ole pelkkää seksiä.

Vierailija
112/113 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakkaat ihmiset, ei se ole pihtaamista jos odottaa seksin harrastamista. Seksi on niin kaunis, intiimi asia, ettei sitä halua tehdä kenenkään puolitutun kanssa.

Ap

Olet nostanut seksin korkealle jalustalle, minkä seurauksena suhtaudut siihen kuin Dalai Laman tapaamiseen.

Seksi on perustarve siinä missä syöminen ja nukkuminenkin. Kuten nuo kaksi jälkimmäistä, myös seksi on varsin kivaa ja mukavaa, eikä sille tarvitse rakentaa sivukaupalla reunaehtoja.

Kuten sanoin jo ensimmäisellä sivulla, kannattaisi ehkä tarkistaa niitä omia asenteita.

Juu ei ole. Itse olen ollut ollut ongelmitta selibaatissa pian neljä vuotta, mutta sama aika ilman syömistä ja/tai nukkumista olisi vienyt hengen jo aikaa sitten.

Selibaatti on mailman huonoin vene. Kokeilin joskus ettei harrastettu enkä pitänyt omaa kivaa. Noin viikossa laukesin unissani ja se on edellisen kerran tapahtunut teininä. Eihän siihen kuole mutta onhan se tarpeetonta itsensä kiduttamista olla ilman seksiä.

Kohtuutonta puutetta nytkin. Naisen kanssa vaivaiset 2-3 kertaa viikossa, sitä se on pitkässä suhteessa. Yksin pitää päästellä paineita kun toinen ei halua lähellekkään yhtä usein. Sitä olen monesti ihmetellyt miksi naisia haluttaa paljon vain suhteen alussa?

Koska ihmisen on tarkoitus ihastua, lisääntyä ja sitten on homma hoidettu. Sitten pitää ihastua uuteen ihmiseen jos haluaa toistaa prosessin.

Vierailija
113/113 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life is for living kirjoitti:

Olen samaa mieltä monen kanssa, että olet rakentanut jonkun ihme suhteen seksiin.

Kauheita rajoituksia, rajoitteita ja odotuksia.

Mitä jos ihan heittäytyisi ilman analysointia tutustumaan miehiin.

Mitä sen on väliä haluaako ne seksiä vain.

Jos itse haluat niin anna mennä ja jos et, anna mennä.

Kyllä se oikea sieltä vastaan tulee kun aika on.

Minun mieheni kanssa heitin vain aivot narikkaan ja pidin hauskaa vaikka varmaan pelkkää seksiä oli alussa vailla. Ekalla treffikerralla sänkyyn joka oli ihan mahtavaa hommaa vaikka se vieraiden ihmisten kanssa ei ole yleensä.

Tosin nopeasti hän kyllä ilmoitti, että tässä ollaan sitten vain minä ja hän, ei muita.

En minä analysoinut koko ajan mitä mies mahdollisesti haluaa vai pelkkää seksiä.

Nyt ollaan naimisissa, että varmaan halusi sitten jotain muutakin 👍

Elä elämää nainen!

Sen myytin voisi jo viedä saunan taakse, että alussa seksiä säätelemällä voisi jotenkin vaikuttaa suhteen pitkän aikavälin ennusteeseen. Unohtakaa siis se, naiset. Kysymykseksi jaa ainoastaan se, tekeekö teidän mieli sen kyseisen miehen kanssa vai ei. Toimikaa sen mukaan. Suhteen kestävyyteen se ei vaikuta suuntaan tai toiseen.

Itse voisin kertoa sellaisen anekdootin, että tapasinpa kerran baarissa tytön. Menin sitten tytön luokse yöksi, mutta olin liian epäröivä lähestymään seksuaalisesti ensimmäisenä yönä, joten nukuttiin vain. (Myöhemmin selvisi että tytölle olisi kyllä maistunut.) Sitten seuraavina päivinä tapailtiin lisää, mutta jotenkin tuntui että kommunikaatio ei pelaa, ei oikein päästä samalle aaltopituudelle. No päädyttiin sitten jotenkin seksiin kuitenkin ja sen jälkeen jotenkin kaikki aukesi yhtäkkiä. Pystyttiin juttelemaan luontevasti ja lähentymään ja kaikki alkoi rullata eteenpäin. Siitä tytöstä tuli sitten vaimo ja lapseni äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä