Miehet haluavat minusta vain seksiä
Sen näkee miesten silmistä. Heidän silmänsä alkavat hymyillä ja säkenöidä kun näkevät minut ensi kerran treffeillä. Ja sen jälkeen miehet havittelevat vain seksiä. Kun kerron jossain vaiheessa, etten harrasta seksiä tapailuvaiheessa, miehet kaikkoavat.
Olen miettinyt pitäisikö minun leikata hiukset vaikka lyhyeksi ja alkaa pukeutumaan jotenkin epänaisellisiin vaatteisiin. Olen koulutettu ja kaunis nainen, kuulema kiltin, mutta kuuman näköinen. En harrasta irtosuhteita, mutta ilmeisesti viestin jotain muuta. Mitä minun kannattaisi tehdä? Miksi pelimiehet kiinnostuvat minusta?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakkaat ihmiset, ei se ole pihtaamista jos odottaa seksin harrastamista. Seksi on niin kaunis, intiimi asia, ettei sitä halua tehdä kenenkään puolitutun kanssa.
Ap
Olet nostanut seksin korkealle jalustalle, minkä seurauksena suhtaudut siihen kuin Dalai Laman tapaamiseen.
Seksi on perustarve siinä missä syöminen ja nukkuminenkin. Kuten nuo kaksi jälkimmäistä, myös seksi on varsin kivaa ja mukavaa, eikä sille tarvitse rakentaa sivukaupalla reunaehtoja.
Kuten sanoin jo ensimmäisellä sivulla, kannattaisi ehkä tarkistaa niitä omia asenteita.
Seksi ei todellakaan ole mikään perustarve, ilman sitä voi elää vallan mainiosti. Tarvisemme ravintoa ja vettä elääksemme, ilman niitä kuolemme. Seksin puutteeseen ei menehdy, ihan absurdia edes väittää mitään tuollaista. Mitä jos sinäkin lakkaisit painostamasta aloittajaa muuttamaan toimintatapojaan sellaisiksi, mitä hän ei itse toivo eikä halua? Jos hän ei halua seksiä ensimmäisellä tapaamisella, niin silloin asia on niin ja minkäänsortin painostaminen ei sitä muuta. On väärin syyllistää toista ihmistä hänen tekemistään valinnoista, jos ne eivät ole vahingollisia millään tavalla. Aloittajalla on oikeus päättää omasta kehostaan ja siitä, kenellä on siihen pääsy. Hän ei ole kenellekään tilivelvollinen valinnoistaan eikä hänen tule muuttaa mieltään asiasta, josta ei ole mitään loogista syytä muuttaa kantaansa. Hän tekee itseään koskevat valinnat täysin itsenäisesti, ja siihen ei kenelläkään pitäisi olla nokan koputtamista. On paljon miehiä, jotka hyväksikäyttävät tilaisuutta ja saatuaan haluamansa, jättävät naisen oman onnensa nojaan. Ei tuollainen toiminta ole reilua sitä toista osapuolta kohtaan. Se on halveksuttavaa, paskamaista ja raukkamaista, enkä kunnioita tuollaisia miehenkuvatuksia tippaakaan. Heti alusta tulee tehdä pelisäännöt selviksi, ja kummankin osapuolen täytyy tulla yhteisymmärrykseen kyseisestä asiasta. Jos näin ei tapahdu, on parempi lähteä eri suuntiin.
Seksin puutteeseen ei kuole, ei. Mutta kyllä sillä on negatiivisia psyykkisiä vaikutuksia
Mutta edelleenkään, siihen ei kuole.
No niinhän mä totesin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen sanoo tuolla tavalla niin kaikkoan minäkin. Tämän naisen kanssa suhteessa seksiä on sitten jouluna ja hyvänä vuonna myös juhannuksena. M43
Mistä niin päättelet? Siitäkö, etten harrasta seksiä tapailuvaiheessa? Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja rakastan seksiä, mutta mielestäni se kuuluu vain parisuhteeseen.
ap
Olet sitten poikkeus, yleensä menee kuten sanoin. Mutta miksi ottaisin riskin kun kiinnostavia naisia riittää kiinnostavalle miehelle. M43
AP:n ja M43:n ei tarvitse lyöttäytyä yhteen!.... eiköhän teille molemmille löydy ihan omat puolisot jostain. Toinen saa heti seksiä ja toinen vähän myöhemmin. ;)
AP ei saa vaan "antaa" seksiä ja pelkää kuollakseen että erehtyy antamaan miehelle joka ei sitä ansaitse. Sehän olisi jotain aivan kauheaa.
Tämä se ei lakkaa kummastuttamasta. Miesten mielestä naisen pitäisi olla pihtaamatta ja harrastaa irtoseksiä suurin piirtein jokaisen vastaantulijan kanssa, koska seksi ei_vaan_ole_niin_iso_asia. Kuitenkin nainenm joka harrastaa irtoseksiä on näiden samojen miesten mielestä saastunut l*tka joka ei ymmärrä että seksiä ei pidä mennä harrastamaan kaikkien kanssa eikä kevein perustein.
Muutenkin erikoista, että jos tällaista seksin saastuttamaa naista ei voi edes harkita elämänkumppaniksi, niin silti naisen pitäisi elää ongelmitta saastuneen itsensä kanssa.
En tiiä miks mää aina, mut pojat niiku varailee ja sillee, mua pyytämättä. Aikuisetkin ihmiset, luulevat saavansa seksiä minulta, vaikka tietävät hyvin että olen 13wee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen sanoo tuolla tavalla niin kaikkoan minäkin. Tämän naisen kanssa suhteessa seksiä on sitten jouluna ja hyvänä vuonna myös juhannuksena. M43
Mistä niin päättelet? Siitäkö, etten harrasta seksiä tapailuvaiheessa? Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja rakastan seksiä, mutta mielestäni se kuuluu vain parisuhteeseen.
ap
Olet sitten poikkeus, yleensä menee kuten sanoin. Mutta miksi ottaisin riskin kun kiinnostavia naisia riittää kiinnostavalle miehelle. M43
AP:n ja M43:n ei tarvitse lyöttäytyä yhteen!.... eiköhän teille molemmille löydy ihan omat puolisot jostain. Toinen saa heti seksiä ja toinen vähän myöhemmin. ;)
AP ei saa vaan "antaa" seksiä ja pelkää kuollakseen että erehtyy antamaan miehelle joka ei sitä ansaitse. Sehän olisi jotain aivan kauheaa.
Tämä se ei lakkaa kummastuttamasta. Miesten mielestä naisen pitäisi olla pihtaamatta ja harrastaa irtoseksiä suurin piirtein jokaisen vastaantulijan kanssa, koska seksi ei_vaan_ole_niin_iso_asia. Kuitenkin nainenm joka harrastaa irtoseksiä on näiden samojen miesten mielestä saastunut l*tka joka ei ymmärrä että seksiä ei pidä mennä harrastamaan kaikkien kanssa eikä kevein perustein.
Muutenkin erikoista, että jos tällaista seksin saastuttamaa naista ei voi edes harkita elämänkumppaniksi, niin silti naisen pitäisi elää ongelmitta saastuneen itsensä kanssa.
Noh, mun henkilökohtainen mielipide on että mielummin kokenut kun kokematon. Jos nainen on kokematon ja epävarma, on todennäköisesti edessä ainoastaan pimeessä-peiton-alla-seksiä
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakkaat ihmiset, ei se ole pihtaamista jos odottaa seksin harrastamista. Seksi on niin kaunis, intiimi asia, ettei sitä halua tehdä kenenkään puolitutun kanssa.
Ap
Olet nostanut seksin korkealle jalustalle, minkä seurauksena suhtaudut siihen kuin Dalai Laman tapaamiseen.
Seksi on perustarve siinä missä syöminen ja nukkuminenkin. Kuten nuo kaksi jälkimmäistä, myös seksi on varsin kivaa ja mukavaa, eikä sille tarvitse rakentaa sivukaupalla reunaehtoja.
Kuten sanoin jo ensimmäisellä sivulla, kannattaisi ehkä tarkistaa niitä omia asenteita.
Juu ei ole. Itse olen ollut ollut ongelmitta selibaatissa pian neljä vuotta, mutta sama aika ilman syömistä ja/tai nukkumista olisi vienyt hengen jo aikaa sitten.
Selibaatti on mailman huonoin vene. Kokeilin joskus ettei harrastettu enkä pitänyt omaa kivaa. Noin viikossa laukesin unissani ja se on edellisen kerran tapahtunut teininä. Eihän siihen kuole mutta onhan se tarpeetonta itsensä kiduttamista olla ilman seksiä.
Kohtuutonta puutetta nytkin. Naisen kanssa vaivaiset 2-3 kertaa viikossa, sitä se on pitkässä suhteessa. Yksin pitää päästellä paineita kun toinen ei halua lähellekkään yhtä usein. Sitä olen monesti ihmetellyt miksi naisia haluttaa paljon vain suhteen alussa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua minulta seksiä eikä mitään muutakaan.
Minä olen kelvannut vain elättäjäksi,seksistä ei voi nähdä kuin unta tai mistään positiivisesta huomiosta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Noh, mun henkilökohtainen mielipide on että mielummin kokenut kun kokematon. Jos nainen on kokematon ja epävarma, on todennäköisesti edessä ainoastaan pimeessä-peiton-alla-seksiä
M35
Eikä kaikista kokemuksista tarvitse miehelle kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee miesten silmistä. Heidän silmänsä alkavat hymyillä ja säkenöidä kun näkevät minut ensi kerran treffeillä. Ja sen jälkeen miehet havittelevat vain seksiä. Kun kerron jossain vaiheessa, etten harrasta seksiä tapailuvaiheessa, miehet kaikkoavat.
Olen miettinyt pitäisikö minun leikata hiukset vaikka lyhyeksi ja alkaa pukeutumaan jotenkin epänaisellisiin vaatteisiin. Olen koulutettu ja kaunis nainen, kuulema kiltin, mutta kuuman näköinen. En harrasta irtosuhteita, mutta ilmeisesti viestin jotain muuta. Mitä minun kannattaisi tehdä? Miksi pelimiehet kiinnostuvat minusta?Kyllä, todennäköisesti ulkoinen olemuksesi ja periaatteesi ovat ristiriidassa. Ainakin itse ymmärrän hyvin tietyn tyylisten naisten herättävän kiinnostusta pelkästään lyhytaikaiseen seksisuhteeseen ei pidempiaikaiseen suhteeseen.
Mikä on se tyyli? Meinaatko jotain tuksumaista paljastelua vai mikä on se tyyli? Riittääkö pitkät hiukset ja kauniit kasvot siihen että nainen on vain seksiä varten?
Tuksu-tyyli ei ainakaan itseäni sytytä. Tätä on vaikea tarkasti kuvata, mutta liittyy vahvasti ulkoiseen esilletuontiin eli pukeutumiseen ja meikkaukseen
Sun ulkonäössä/tyylissä on jotain semmosta, että ajattelevat noin.
No ajattelin nuorena kuten ap. Pelkäsin, että minua esineellistetään ja halusin miesten olevan kiinnostuneita ajatuksistani. Vanhempana totesin, että tiedän oman arvoni, en tarvitse siihen vahvistusta miehiltä ja oikeastaan en ole kiinnostunut miesten ajatuksista juurikaan ja kaipaan itse miehiltä pelkkää seksiä. Menin baariin, katsoin koko paikan komeimman miehen ja ehdotin sille pelkkää seksiä. Oikein varmistin, että ymmärtäähän hän, että en halua enempää. No hän kieltäytyi seksistä ja halusi treffeille seuraavana päivänä. Aloimme tapailla ja minulle tuli pupu pöksyyn, enkä pystynyt seksiin 3 kuukauteen, kun alkoi kehittyä tunteita häntä kohtaan. Minusta seksi on siis vaikeaa tunteiden kanssa, liian intiimiä. No lopulta sekin alkoi sujua ja lopulta päädyimme naimisiin. Ehkä ap voisi kokeilla tällaista erilaista lähestymistapaa. Miehet tuntuvat haluavan sitä, mitä eivät voi helposti saada. Eli ilmoita, että sinulta ei ole tiedossa oikeaa suhdetta ja ehkä mies sitten alkaakin itse kaivata sitä?
Jos sulla ei ole muuta annettavaa kuin seksi?
Mä ainakin oon niin ruma, että en kelpaa mihinkään muuhun kuin seksiin.
Piparii ja torttuu vaihteluna suikkaarii. Pii, pii piparii ja dou, dou tortillaa. Rakkaalla on monta nimeää. Muistakaa myös naiset imeää. Ole aina antava nin pildes on myös pantava. Opettele runo tää niin et ilman jää.
Olen samaa mieltä monen kanssa, että olet rakentanut jonkun ihme suhteen seksiin.
Kauheita rajoituksia, rajoitteita ja odotuksia.
Mitä jos ihan heittäytyisi ilman analysointia tutustumaan miehiin.
Mitä sen on väliä haluaako ne seksiä vain.
Jos itse haluat niin anna mennä ja jos et, anna mennä.
Kyllä se oikea sieltä vastaan tulee kun aika on.
Minun mieheni kanssa heitin vain aivot narikkaan ja pidin hauskaa vaikka varmaan pelkkää seksiä oli alussa vailla. Ekalla treffikerralla sänkyyn joka oli ihan mahtavaa hommaa vaikka se vieraiden ihmisten kanssa ei ole yleensä.
Tosin nopeasti hän kyllä ilmoitti, että tässä ollaan sitten vain minä ja hän, ei muita.
En minä analysoinut koko ajan mitä mies mahdollisesti haluaa vai pelkkää seksiä.
Nyt ollaan naimisissa, että varmaan halusi sitten jotain muutakin 👍
Elä elämää nainen!
1. mene baariin
2. katso baarin komein mies
3. ehdota heti pelkkää seksiä
Vauva-palstalaisten virallinen parisuhdeohje :D :D :D
NONIIN!!!
Mitä hemmettiä te luulette miesten haluavan!!!
Parisuhteessakin ovat vain seksin takia. Tooosi rakkautta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä valitse pelimiehiä.
Ja mistä pelimiehen edes tunnistaa? Kaikki nuo pelimiehet ovat aluksi vaikuttaneet mukavilta ja tosi empaattisilta.Ap
Ëiköhän sen tuosta tunnista. Normaali mies on vähän tönkkö ja vaivaantunut naisen seurassa, josta on kiinnostunut. Pelimies ei itse asiassa edes kiinnostu naisesta muuten kuin panomielessä, joten hänelle ei voi jännityksen aiheuttamaa sosiaalista tönkköyttä syntyä.
Ei pidä paikkaansa. Vaikka olisi kiinnostunut naisesta vain panomielessä, voi silti olla tönkkö ja jännittynyt.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan seksiä - ja kaikkea muutakin. Mutta kysymys olikin siitä, että miehet haluavat minulta vain seksiä. Ymmärrätte varmaan, että sellaisesta tulee aika esineellinen olo? Olen kuitenkin ihminen, ajatuksineen ja tunteineen.
Ap
Miksi sitten viestität miehille olevasi pelkkä nätti esine?
Laittaudut seksikkään näköiseksi ja odottelet että itsevarma, määrätietoinen, kyvykäs ja rohkea mies lähestyy. Mies on saalistaja, sinä olet saalis.
ts. mies = subjekti, sinä = objekti.
Esineellistät itse itsesi asettautumalla tuohon asemaan.En minä esineellistä itseäni jos haluan pukeutua kauniisti. Nainen on luotu kauniin oloiseksi, mutta nainen on luotu myös ajattelevaksi olennoksi. Kauneus ja viisaus eivät sulje toisiaan pois. Olen onnellinen jos tuleva mieheni nauttii ulkonäöstäni - silloin tunnen itseni naiseksi.
Ap
Oletko kuuma vai kaunis, vai sekä kuuma ja kaunis?
Kuumia pannaan, kauniit otetaan vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon niin ruma, että en kelpaa mihinkään muuhun kuin seksiin.
No, ei ruma kelpaa seksiin, mutta tollo kelpaa. Ole kiinnostava ihmisenä, ja joku ehkä haluaa tavata uudestaankin?
Mutta edelleenkään, siihen ei kuole.