Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haluavat minusta vain seksiä

Vierailija
20.03.2018 |

Sen näkee miesten silmistä. Heidän silmänsä alkavat hymyillä ja säkenöidä kun näkevät minut ensi kerran treffeillä. Ja sen jälkeen miehet havittelevat vain seksiä. Kun kerron jossain vaiheessa, etten harrasta seksiä tapailuvaiheessa, miehet kaikkoavat.
Olen miettinyt pitäisikö minun leikata hiukset vaikka lyhyeksi ja alkaa pukeutumaan jotenkin epänaisellisiin vaatteisiin. Olen koulutettu ja kaunis nainen, kuulema kiltin, mutta kuuman näköinen. En harrasta irtosuhteita, mutta ilmeisesti viestin jotain muuta. Mitä minun kannattaisi tehdä? Miksi pelimiehet kiinnostuvat minusta?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme lynkkausta täällä. Jos AP haluaa toimia seurustelussaan noin, niin sitten toimii. Lopettakaa tukeminen ja syyllistäminen.

AP: mieti, millainen olisi arvojasi vastaava mies, ja sitten mistä sellaisen löytää. Nykyisin itse valitset seksin vonkaajia - vika ei ole koko miessukupuolessa.

Jos harrastat nettideittejä, niin tuo kantasi esille jo profiilitekstissäsi, niin ainakin pahimmat karsiutuivat pois.

Vierailija
42/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on helppo: hommaa kypsempi (= vanhempi) mies. Voit myös alkaa käymään seuroissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä mistään mitään,mutta joistain naisista vaan tulee sellainen tunne mikä tuntuu oikein palleissa,eikä sillä ole välttämättä oikein tekemistä ulkonäön/painon kanssa,jotkut ovat vain jotenkin kiihottavia,eikä osaa ajatella oikein muuta kuin että pääsisi panemaan.

Vierailija
44/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä valitse pelimiehiä.

Ja mistä pelimiehen edes tunnistaa? Kaikki nuo pelimiehet ovat aluksi vaikuttaneet mukavilta ja tosi empaattisilta.

Ap

Ëiköhän sen tuosta tunnista. Normaali mies on vähän tönkkö ja vaivaantunut naisen seurassa, josta on kiinnostunut. Pelimies ei itse asiassa edes kiinnostu naisesta muuten kuin panomielessä, joten hänelle ei voi jännityksen aiheuttamaa sosiaalista tönkköyttä syntyä.

Niin. Itsevarmat miehet vetävät minua puoleeni, koska olen itse aika herkkä ja kiltti.

Tai ehkä siksi, että olet nainen.

Ei sukupuolella ole merkitystä. Homma toimii myös toisin päin: vahva nainen vetää puoleensa reppanamiehiä.

Voisiko olla olemassa semi itsevarma mies, joka voisi olla minulle mies, olematta kuitenkaan pelkästään seksin perässä?

Ai ettei ole? :D

Katsohan vähän termejä joita käytit.

Sinusta naiselliset ja herkät naiset (positiivinen määrite) vetävät puoleensa vahvoja miehiä (positiivinen määrite).

Ja sitten vahvat naiset (positiivinen määrite) vetävät puoleensa reppanamiehiä (negatiivinen määrite).

Kun nainen ottaa miehen roolin, hän on vahva, aivan kuten mieskin. Kun mies ottaa naisen roolin, on hän reppana.

Kaikki naiset haluavat samoja vahvoja miehiä, kyse on vain siitä kuinka se perustellaan:

"samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä" / "vastakohdat täydentävät toisiaan".

Vierailija
45/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä valitse pelimiehiä.

Ja mistä pelimiehen edes tunnistaa? Kaikki nuo pelimiehet ovat aluksi vaikuttaneet mukavilta ja tosi empaattisilta.

Ap

Ëiköhän sen tuosta tunnista. Normaali mies on vähän tönkkö ja vaivaantunut naisen seurassa, josta on kiinnostunut. Pelimies ei itse asiassa edes kiinnostu naisesta muuten kuin panomielessä, joten hänelle ei voi jännityksen aiheuttamaa sosiaalista tönkköyttä syntyä.

Niin. Itsevarmat miehet vetävät minua puoleeni, koska olen itse aika herkkä ja kiltti.

Minä taas en tykkää yhtään yhtään itsevarmoista elvistelijöistä ja supersosiaalisista naistennaurattajista, koska haen parisuhdetta ja parisuhde tuollaisen ihmisen kanssa olisi minulle h*lvetti. Kierrän siis kaukaa tuollaiset itselleni epäsopivat miehet, mutta niin vain nämä tavismiehet on paljastuneet samanlaisiksi pelimiehiksi. joilla ei ole haussa ja mielessä kuin seksi.

Haussa on siis normaalilla itsevarmuudella varustettu, tavallinen mies. Rauhallinen, turvallinen ja tasapainoinen ihminen joka ei koe tarpeelliseksi esittää mitään vaan on sinut itsensä kanssa. Mies, joka haluaa parisuhteen ja on valmis myös panostamaan siihen. 

Vierailija
46/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme lynkkausta täällä. Jos AP haluaa toimia seurustelussaan noin, niin sitten toimii. Lopettakaa tukeminen ja syyllistäminen.

AP: mieti, millainen olisi arvojasi vastaava mies, ja sitten mistä sellaisen löytää. Nykyisin itse valitset seksin vonkaajia - vika ei ole koko miessukupuolessa.

Jos harrastat nettideittejä, niin tuo kantasi esille jo profiilitekstissäsi, niin ainakin pahimmat karsiutuivat pois.

Kiitos. Kokeilen ja mietin näitä. Tässä taisi olla muuten ketjun ensimmäiset oikeat neuvot 😊

Ap

Vierailija
47/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee miesten silmistä. Heidän silmänsä alkavat hymyillä ja säkenöidä kun näkevät minut ensi kerran treffeillä. Ja sen jälkeen miehet havittelevat vain seksiä. Kun kerron jossain vaiheessa, etten harrasta seksiä tapailuvaiheessa, miehet kaikkoavat.

Olen miettinyt pitäisikö minun leikata hiukset vaikka lyhyeksi ja alkaa pukeutumaan jotenkin epänaisellisiin vaatteisiin. Olen koulutettu ja kaunis nainen, kuulema kiltin, mutta kuuman näköinen. En harrasta irtosuhteita, mutta ilmeisesti viestin jotain muuta. Mitä minun kannattaisi tehdä? Miksi pelimiehet kiinnostuvat minusta?

Kyllä, todennäköisesti ulkoinen olemuksesi ja periaatteesi ovat ristiriidassa. Ainakin itse ymmärrän hyvin tietyn tyylisten naisten herättävän kiinnostusta pelkästään lyhytaikaiseen seksisuhteeseen ei pidempiaikaiseen suhteeseen.

Vierailija
48/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan seksiä - ja kaikkea muutakin. Mutta kysymys olikin siitä, että miehet haluavat minulta vain seksiä. Ymmärrätte varmaan, että sellaisesta tulee aika esineellinen olo? Olen kuitenkin ihminen, ajatuksineen ja tunteineen.

Ap

Miksi sitten viestität miehille olevasi pelkkä nätti esine?

Laittaudut seksikkään näköiseksi ja odottelet että itsevarma, määrätietoinen, kyvykäs ja rohkea mies lähestyy. Mies on saalistaja, sinä olet saalis.

ts. mies = subjekti, sinä = objekti.

Esineellistät itse itsesi asettautumalla tuohon asemaan.

En minä esineellistä itseäni jos haluan pukeutua kauniisti. Nainen on luotu kauniin oloiseksi, mutta nainen on luotu myös ajattelevaksi olennoksi. Kauneus ja viisaus eivät sulje toisiaan pois. Olen onnellinen jos tuleva mieheni nauttii ulkonäöstäni - silloin tunnen itseni naiseksi.

Ap

Onko nainen myös luotu passiiviseksi esineeksi joka ei voi tehdä itse aloitetta miehelle joka ei vaikuta pleijeriltä?

Kokemuksesta todettava, että jostain syystä aloitteen tekevä nainen muuttaa sen ei-pleijerinkin pelkkää seksiä vailla olevaksi peluriksi. Aloitteellinen nainen on poikkeuksetta miehen silmissä helppo ja tyrkky, jota voi paremman puutteessa hetken aikaa lämmitelläkin seksin toivossa.

Miehet kyllä toitottaa kuinka naisten pitäisi tehdä aloitteita, mutta silloin miehet puhuu unelmanaisesta, Naisesta, jota eivät ikipäivänä itse uskalla lähestyä ja jolla ottajia riittää joka sormelle. Silti tavismiehet fantasioi, että tämä jumalatar näkee vain hänet ja nainen tekee aloitteen itse ja tavismies saa itselleen naisen jonka kaikki muutkin tahtoisi vaimoksi. Todellisuudessa tavismiestä lähestyy tasan samanlainen tavisnainen jumalattaren sijaan ja tavismies toteaa, että voihan tuota kerran kaksi polkaista kun kerran tuollalailla itseään tuo tykö, mutta ei tuollainen helppo tyrkky parisuhteeseen kelpaa..

Vierailija
49/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajatus seksistä ahdistaa sinua? 

Vierailija
50/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, todennäköisesti ulkoinen olemuksesi ja periaatteesi ovat ristiriidassa. Ainakin itse ymmärrän hyvin tietyn tyylisten naisten herättävän kiinnostusta pelkästään lyhytaikaiseen seksisuhteeseen ei pidempiaikaiseen suhteeseen.

Mikä on se tyyli? Meinaatko jotain tuksumaista paljastelua vai mikä on se tyyli? Riittääkö pitkät hiukset ja kauniit kasvot siihen että nainen on vain seksiä varten?

Vierailija
51/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajatus seksistä ahdistaa sinua? 

Ei ahdista.

ap

Vierailija
52/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko APsta kuvaa? Vaikka vartalosta? Vaikea uskoa että miehet tahtovat vain seksiä. Ehkä se on päällimmäinen ajatus?

Vierailija
53/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan seksiä - ja kaikkea muutakin. Mutta kysymys olikin siitä, että miehet haluavat minulta vain seksiä. Ymmärrätte varmaan, että sellaisesta tulee aika esineellinen olo? Olen kuitenkin ihminen, ajatuksineen ja tunteineen.

Ap

Laittaudut seksikkään näköiseksi ja odottelet että itsevarma, määrätietoinen, kyvykäs ja rohkea mies lähestyy. Mies on saalistaja, sinä olet saalis.

En minä esineellistä itseäni jos haluan pukeutua kauniisti. Nainen on luotu kauniin oloiseksi, mutta nainen on luotu myös ajattelevaksi olennoksi. Kauneus ja viisaus eivät sulje toisiaan pois. Olen onnellinen jos tuleva mieheni nauttii ulkonäöstäni - silloin tunnen itseni naiseksi.

Ap

Onko nainen myös luotu passiiviseksi esineeksi joka ei voi tehdä itse aloitetta miehelle joka ei vaikuta pleijeriltä?

Kokemuksesta todettava, että jostain syystä aloitteen tekevä nainen muuttaa sen ei-pleijerinkin pelkkää seksiä vailla olevaksi peluriksi. Aloitteellinen nainen on poikkeuksetta miehen silmissä helppo ja tyrkky, jota voi paremman puutteessa hetken aikaa lämmitelläkin seksin toivossa.

Miehet kyllä toitottaa kuinka naisten pitäisi tehdä aloitteita, mutta silloin miehet puhuu unelmanaisesta, Naisesta, jota eivät ikipäivänä itse uskalla lähestyä ja jolla ottajia riittää joka sormelle. Silti tavismiehet fantasioi, että tämä jumalatar näkee vain hänet ja nainen tekee aloitteen itse ja tavismies saa itselleen naisen jonka kaikki muutkin tahtoisi vaimoksi. Todellisuudessa tavismiestä lähestyy tasan samanlainen tavisnainen jumalattaren sijaan ja tavismies toteaa, että voihan tuota kerran kaksi polkaista kun kerran tuollalailla itseään tuo tykö, mutta ei tuollainen helppo tyrkky parisuhteeseen kelpaa..

Roskaa.

Tuo johtuu siitä että naiset tekevät aloitteita vain harvoille miehille. Joka kerta kun käymme kaveriporukassa raflassa, porukassa on max yksi mies johon naiset iskevät silmänsä Muut eivät saa aloitteita.

Se mies on ehkä naisten silmissä tavis (ei top 1%), ja jokainen nainen yksilönä ajattelee että tuo mies nyt vain sattuu miellyttämään juuri häntä. Mutta ne 5 muuta yrittäjää ajattelivat samalla tavalla, eikä se mies voi seurustella kaikkien kanssa.

Vierailija
54/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaisitko työntekijän ilman haastattelua?

Ostaisitko auton ilman koeajoa?

Ostaisitko talon ilman näyttöä?

Ostaisitko sian säkissä?

Kannattaa ehkä aloittaa omien asenteiden tarkistamisesta.

Syy miksi en itsekään hyppäisi heti sänkyyn miehen kanssa on se, etten tunne seksuaalista kiihotusta laisinkaan ellen ole jo kehittänyt mieheen voimakasta tunnesidettä. Toinen syy on se, että haluan selvittää onko mies tosissaan kanssani vai haluaako hän pelkkää seksiä. En todellakaan edes harrasta irtosuhteita, eivät ole minun juttu. Tiedän että niistä jäisi jälkikäteen tosi paska fiilis, joten ei kiitos.

Vierailija
55/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakkaat ihmiset, ei se ole pihtaamista jos odottaa seksin harrastamista. Seksi on niin kaunis, intiimi asia, ettei sitä halua tehdä kenenkään puolitutun kanssa.

Ap

No kerropa kuinka paljon näitä "syvällisiä" miestuttavuuksia on ollut? Usein naiset selittävät seksin juurikin noin, mutta todellisuudessa eri miesten sänkyihin on kaaduttu yli 20 kertaa. Ei seksi kyllä hirveän intiimi asia näytä naiselle tällaisessa tilanteessa olevan.

Vierailija
56/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakkaat ihmiset, ei se ole pihtaamista jos odottaa seksin harrastamista. Seksi on niin kaunis, intiimi asia, ettei sitä halua tehdä kenenkään puolitutun kanssa.

Ap

Olet nostanut seksin korkealle jalustalle, minkä seurauksena suhtaudut siihen kuin Dalai Laman tapaamiseen.

Seksi on perustarve siinä missä syöminen ja nukkuminenkin. Kuten nuo kaksi jälkimmäistä, myös seksi on varsin kivaa ja mukavaa, eikä sille tarvitse rakentaa sivukaupalla reunaehtoja.

Kuten sanoin jo ensimmäisellä sivulla, kannattaisi ehkä tarkistaa niitä omia asenteita.

Vierailija
57/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Roskaa.

Tuo johtuu siitä että naiset tekevät aloitteita vain harvoille miehille. Joka kerta kun käymme kaveriporukassa raflassa, porukassa on max yksi mies johon naiset iskevät silmänsä Muut eivät saa aloitteita.

Se mies on ehkä naisten silmissä tavis (ei top 1%), ja jokainen nainen yksilönä ajattelee että tuo mies nyt vain sattuu miellyttämään juuri häntä. Mutta ne 5 muuta yrittäjää ajattelivat samalla tavalla, eikä se mies voi seurustella kaikkien kanssa.

Oma subjektiivinen havainto ei ole sama asia kuin realiteetti. Itse olen tavallinen nainen, en kaunis mutta en suoranaisen rumakaan. Olen lähestynyt niitä vähemmän komeita miehiä rohkeasti ja reippaasti, juuri tuolla kuvatunkaltaisella tavalla on käynyt minulle joka kerta. Olisivat suostuvaisia seksiin, mutta kun ehdotan heille jotakin syvempää kuten vaikkapa treffailua, he suorastaan juoksevat karkuun. Mihinkään irtoseksiin en tietenkään koskaan ole suostunut, joten nämä miehet ovat aina jääneet nuolemaan näppejään loppupeleissä. En aio olla kenellekään mikään korvike.

Vierailija
58/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Roskaa.

Oma subjektiivinen havainto ei ole sama asia kuin realiteetti. Itse olen tavallinen nainen, en kaunis mutta en suoranaisen rumakaan. Olen lähestynyt niitä vähemmän komeita miehiä rohkeasti ja reippaasti, juuri tuolla kuvatunkaltaisella tavalla on käynyt minulle joka kerta. Olisivat suostuvaisia seksiin, mutta kun ehdotan heille jotakin syvempää kuten vaikkapa treffailua, he suorastaan juoksevat karkuun. Mihinkään irtoseksiin en tietenkään koskaan ole suostunut, joten nämä miehet ovat aina jääneet nuolemaan näppejään loppupeleissä. En aio olla kenellekään mikään korvike.

Tässä minun havaintoni on objektiivinen, sinun kokemuksesi subjektiivinen.

On myös tutkittua että naisten silmissä:

- 80% miehistä on keskimääräistä rumempia

- <1% miehistä on selkeästi komeita

Eli kun lähestyt mielestäsi tavismiehiä, ovat he luultavimmin top 20% miehiä tai ainakin sinua tasokkaampia.

Vierailija
59/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli nainen minkä näköinen hyvänsä niin aina siltä suurin osa miehistä pillua haluaa.

Suurimmalla osalla miehistä ei ole kovin paljon valinnanvaraa.

Ne joilla on valinnanvaraa eivät ole näitä ns, pelimiehiä. Näiden haluttujen miesten luokse naiset tulee itse.

sinun on ihan turha miettiä mitään itsesi muuttamisia, olet oma itsesi ja annat miehelle seksi sitten kun katsot sen parhaaksi. Oikeesti sinusta ihastunut ja kiinnostunut mies odottaa vaikka vuoden.

Itse annoin nyk.miehelleni vasta 6kk jälkeen, kunnes olin aiva varman, että mies pitää juuri minusta.

T:n29

Vierailija
60/113 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli nainen minkä näköinen hyvänsä niin aina siltä suurin osa miehistä pillua haluaa.

Suurimmalla osalla miehistä ei ole kovin paljon valinnanvaraa.

Ne joilla on valinnanvaraa eivät ole näitä ns, pelimiehiä. Näiden haluttujen miesten luokse naiset tulee itse.

sinun on ihan turha miettiä mitään itsesi muuttamisia, olet oma itsesi ja annat miehelle seksi sitten kun katsot sen parhaaksi. Oikeesti sinusta ihastunut ja kiinnostunut mies odottaa vaikka vuoden.

Itse annoin nyk.miehelleni vasta 6kk jälkeen, kunnes olin aiva varman, että mies pitää juuri minusta.

T:n29

Kysymys onkin että millainen mies jaksaa odottaa seksiä?

Minäkin tunnen miehiä jotka varmasti odottelisivat suhteeseen asti Sen Oikean kanssa. Mutta kun kriteerilistaan lisätään itsevarmuus, määrätietoisuus, aloitteellisuus ja halun osoittaminen naista kohtaan - en tunne ainuttakaan. Nyt haetaan sitä pornotähtineitsyttä tai fitnessmimmiä joka ei koskaan käy salilla ja tykkää kaljan kittaamisesta.

Ap haluaa Miehekkään Miehen joka haluaa tätä ja tekee aloitteen. Sellaiset miehet eivät jää odottelemaan seksiä. Ja nähtävästi ap onnistuu suodattamaan miehet siten etteivät häntä lähestyvät muuta haluakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän