Lapsen hankkiminen yksin
Erosin pitkästä parisuhteesta (yli 10 v.) vuosi sitten, enkä jaksaisi alkaa uuteen. Ei kiinnosta miehet eikä parisuhteet ollenkaan.
Haluaisin kuitenkin lapsen tai kaksi. Olen 30-vuotias, joten aikaa vielä olisi. Olimme suunnitelleet exän kanssa hankkivamme lapsia sitten joskus, ja nyt tuntuu, että minun pitäisi alkaa alusta - etsiä mies, tutustua, oppia luottamaan jne. jne. ja lopulta ehkä alkaa lapsen hankintaan. En todellakaan halua ottaa riskiä, että mies osoittautuisikin urpokis tai sovinistiksi tai muuta. Siksi haluaisin tuntea miehen ainakin muutaman vuoden ennen lasten hommaamista.
Tajusin, että tämä kaiken voisi välttää, jos hommasi lapsen yksin! Silloin tietäisin, millä spekseillä lähdetään, eikä tarvitsisi pelätä, että toinen aiheuttaa pettymyksen. Olen aina pärjännyt hyvin itsenäisesti ja olen tottunut lastenhoitoon ja tienaan ihan OK:sti.
Onko suunnitelmani ihan hullu? Mitä mieltä olette? Mitä minun pitäisi ottaa huomioon?
voi teitä jotka surkuttelette ettei lasta voi tehdä ilman miestä. hedelmöityshoidot on olemassa.