Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te löydätte motivaation treenaamiseen?

Vierailija
19.03.2018 |

Siihen että jaksatte kerta toisensa jälkeen lähteä liikkeelle? Ei meinaa motivaatio riittää enkä tiedä mistä sen löytäisi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin että millä itseään motivoisi, kun hyvää oloa ei tule eikä liikkuminen edes näy kropassa. Olen siis pian vuoden käynyt päivittäin tunnin lenkillä ja kyllä sinne saa hampaat irvessä lähteä.

Onko sinulla oikea laji, jos sitä pitää tehdä hampaat irvessä?

Tuskin, mutta tuo on ainut mihin on varaa koska se ei käytännössä maksa mitään.

Juoksetko edes? Meinaan vaan, etten ihmettele jos tuloksia ei näy jos kävelee tunnin päivässä... Mä kävelen ton verran jo työmatkalla. Harrastan juoksua ja uintia sekä metsän "kuntosaleja". Hypin hyppynarulla ja jumppaan kotona. Kesäisin uin. Ei maksa penniäkään.

Vierailija
22/29 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niitä, joilla ei todellakaan kestä motivaatio.

On hullua kuulla toisia, jotka sanovat että liikkumisesta seuraa hyvä olo. Endorfiinit, ehkä ne kiertävät minut kokonaan? Olen yrittänyt lajeja laidasta laitaan, ryhmäliikuntaa ja yksin, mutta mikään ei nappaa.

Joten teenkin näin;

- täsmäliikuntaa, rykäyksittäin, kuuriluonteisesti erilaisia ohjeita kuin lääkemääräystä seuraten (kehonpainoharjotteita, käsipainoja, kahvakuulaa)

- hyötyliikuntaa eli töissä kävelen paljon, jättäydyn kyydistä aiemmalla pysäkillä jne.

Tuo täsmäliikunta tarkoittaa esimerkiksi tällä hetkellä sitä, että olen tulostanut erilaisia pikaharjoituksia, joita teen töissä tauolla. Yhtenä päivänä teen yhden ja merkitsen post-it -lapulla sen tehdyksi. Seuraavalla viikolla taas uudelleen laput läpi. Nyt kierroksessa esim. Toned arms in 5 minutes, quick booty workout ja jotain Beach body juttuja... Töissä on käsipainot ja muutoin teen kehonpainoharjoitteita.

Se motivoi, että pääsee välillä työjutuista irti. Kotona ei tule tehtyä niin innokkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun tulee aina hyvä olo ja vaikka ensin ei olisi huvittanutkaan, niin koskaan ei ole joutunut katumaan sitten kun on lähtenyt:)

No näinhän se on, mutta miten tämän ajatuksen saa siirrettyä riittävän vakuuttavasti siihen kun pitäisi mutta ei jaksa?

Jos kroppasi on tosi väsynyt kun pitäisi voitko siirtää liikunnan toiseen aikaan, esim. liikut ennen töitä tai viikonloppuna heti kun heräät tai menet suoraan töistä liikkumaan, etkä matkaa kotiin odottamaan, että vielä innostut?

Tämä ei välttämättä auta sinua, mutta minä heräsin tänä aamuna neljältä, juoksin töihin 5 km, työt alkoi kuudelta. Tämä siksi, että tiesin, että en jaksa lähteä liikkumaan sitten kun pääsen töistä. Voi kuulostaa hurjalta, jos ei itse harrasta tällaista, mutta lopulta tottumiskysymys.

Mitähän laittomia piristeitä sä vedät? Ei tuollainen ole normaalia.

Kuuntelen mielenkiinnolla perustelusi.:)

Vierailija
24/29 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen juoksumatolla aamuisin. Välillä ajatus siitä on ihan kamala, mutta motivoin itseäni ajattelemalla, miten hyvä olo on sen jälkeen. Yleensä toimii tämä.

Vierailija
25/29 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun tavoilla, joista nautin, kuntoilu tulee melkein siinä lomassa. Pitää vaan löytää se oma juttu. Käyn tosin kerta viikkoon salilla, jota inhoon yli kaiken, mutta teen sen siks että siitä on älyttömästi hyötyä muissa lajeissa, joista taas tykkään. Samoin lenkille lähteminen ei aina jaksa kiinnostaa, mut pitää vaan ajatella sitä palkintoo kuin hyvä olo siitä sit loppuilopuks tulee.

Vierailija
26/29 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahasta kiinni, miten olis netin avulla treenaaminen? Youtubessa on paljon ilmaisia jooga/pilates/hiit/etc. -ohjelmia. Sieltä kokeilemaan, jos joku niistä tuntuis omalta. 

Vierailija
27/29 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan näyttää hyvältä ja saan siitä hyvän mielen. Kunto on kohentunut huimasti ja painoa (läskiä) lähtenyt kohtuullisesti pois. Seisokki parantunut ja kestävyys, tykkään seksistä ihan eri tavalla kuin pari vuotta sitten. Haluan että vaimoni saa olla ylpeä miehestään. 

Vierailija
28/29 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasta. :D Tuo karvainen personatrainer pakottaa ulos useasti päivässä. Ok, koiran jatkeena löntystely(ja joskus juoksu) ei oo varmaan mitää hyvää liikuntaa mutta olen aina vihannut hikoilua ja hengästymistä ja se on ainoaa liikuntaa mitä viitsin tehdä. Luojan kiitos olen silti hoikka. 

Vierailija
29/29 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla motivaatio laskee huomattavasti, jos syön pelkkää pas-kaa. Siis pizzat, suklaat jätskit, sipsit yms aiheuttaa niin karseen olon, ettei vaan jaksa mitään. Ei yhtenä iltana kohtuudella nautittuna, mutta vaikka jos syö koko päivän höttöä viikonlopun tai juhlan kunniaksi, niin takuulla tekee veteläksi.

Sen lisäks kun yhden päivän vetää ihan läskiks, niin seuraava päivänä tulee järkyttävät mieliteot samaan roskaan, vaikka edelleen on ihan vetämätön olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi