Mikä on noloin juttu minkä vuoksi olet joutunut menemään lääkäriin?
Lääkärit näkevät kaikenlaista työssään, mutta onko sinua nolottanut? Itselleni ei ole sattunut mitään supernoloa, mutta peräpukamien takia oli ihan suht kiusallista käydä lääkärissä.
Kommentit (55)
Peräsuolen sisällä sulkijalihaksen kohdalla ollut polyyppi oli nolointa ikinä. Lääkäri kysyi, miten vaivan olen edes huomannut. En viitsinyt kertoa, että miesystävähän se sen oli sormellaan tuntenut.
Minulla meni pimperossa rauhanen (tjs.) tukkoon, tuli sellainen kovahko patti, olin tuolloin n. 35 vuotias. Menin lääkäriin, luulin taudin olevan jotain kamalaa. Lääkäri käski kotona puristaa pattia, sanoi, että sieltä tulee valkoista talia. Ja a vot, niinhän sieltä tulikin, oli kyllä hankala puristaa. Talipallo pullahti ulos ns. yhtenä kappaleena, oli outoa se.
Nyt iäkkäänä (63 v) ihmettelen, mikseihän lääkäri voinut sitä avata?! Steriilinpää olisi varmasti ollut, toki kotonakin puhtaasti pyrin puristelemaan : D
Toista kertaa moinen kamala tauti ei ole minuun tullut, mutta ehtiihän tässä vielä... toivottavasti.
Vahinkopillerin hakeminen. Nykyään ne ovat hienosti "jälkiehkäisypillereitä".
Joo, noloa oli se kun lääkäri kysyi sukupuolitaudin mahdollisuudesta, ja oli myönnettävä että en tiennyt toisesta osapuolesta yhtikäs mitään.
Se lääkärin kaiken nähnyt ja kuullut huokaus.
Ei ole tarvinnut sen koommin moisesta syystä mennä lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Sen aikaisen tyttöystävän toivomuksesta ajoin alakerran karvat ja seurauksena sisäänkasvanut karva, joka lopulta tulehtui ja meni aika kuppaseen kuntoon. Hävetti kyllä mennä näyttämään. Eipä siinä ainakin oppi arvostamaan eri tavalla jos nainen ajaa karvansa :P
Tuosta syystä karvoja ei pidä ajaa intiimialueelta.
Karvat kasvaa siellä ihan tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä olin teininä nuollut auton vetokoukkua ja kieli jäi siihen tietysti kiinni. Irti se saatiin, mutta verta tuli kamalasti ja itkin kivusta. Kaveri vei sitten päivystykseen, en muista muuta kuin kamalan häpeän ja hoitajan naurunpidättelyn.
Mitä ihmettä :D
Leuan sijoiltaanmeno. Lääkärissä ei nolottanut, mutta se meneminen! Kuljin sinne nimittäin ihan vain ratikalla, kesken työpäivää. Suuni oli siis apposen auki koko ajan. No joo ei ehkä ihan juuri aloittajan kysymykseen tämä vastaus.
Hei, jos asiallisesti käyttäytyy, ei mitään tartte hävetä. Eri asia on he, jotka ovat aivan raivoissaan, haukkuvat, valittavat, h**rittelevat, käyvät käsiksi ja he, jotka kokevat että typerä lekuri ei nyt vain ymmärrä ja aloittavat haukkumisen arvauskeskuksista, turhasta reissusta ja muusta. Varsinkin tuolle psykoosin rajamailla olleelle haluaisin sanoa, että ei todellakaan tarvitse hävetä ja onpa hyvä, että hait apua! :)
t. tyhmä lekuri
Lapsena yökastelu.
Aikuisena kun viilsin puukolla sormeen.
Grillimakkara karkasi kakkoseen sooloillessa. Kylläpä minua hävetti!
N 25
Vierailija kirjoitti:
Lapsena yökastelu.
Aikuisena kun viilsin puukolla sormeen.
Ja tuo puukolla sormeen ei ollut vain pikkuviilto vaan luuhun asti ja verta suihkusi kunnolla. Pelkäsivät että jänne saattanut mennä poikki. Ja tikit laitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Paha Ientulehdus, haisen niin kamalalle että hammaslääkärin ilme kätellessä oli näkemisen arvoinen ::D
Ei tullut mieleen käydä suihkussa ennen hammaslääkäriin menoa?
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa paiseen takia joka tuolla puoliks persauksessa.
Nämähän on mielenkiintoisia. T: tk-lääkäri, jonka sormet syyhyää päästä avaamaan paiseita.
Päihdesekoilu mullakin, vuosia sitten, kun yritin paeta yksinäisyyttä ja masennusta. Olin testaamassa eräänlaista komboa, minkä seurauksena pelkäsin kuolevani, ja perheenjäsen soitti mulle ambulanssin. Kävin mutkan päivystyksessä, jossa lääkäri kävi ovella toteamassa, että mun olis parempi olla käyttämättä päihteitä ja sitten jouduin viettämään pari päivää osastolla - luultiin, että olen yrittänyt itsemurhaa. No, sainpahan apua ongelmiini, mutta kyllä se oli aika pohjanoteeraus.
Osa korvatulpasta jäi jumiin syvälle korvaan. Päivystyksen lääkäri tuijotti huvittuneen ja epäuskoisen näköisenä kun selitin asiasta hädissäni. Korvahuuhtelun jälkeen huusi kollegalleen: "Totta puhui, olihan siellä"
Anaaliseksin takia... Verta tuli vähän, ja oli koko vklopun kipeä ja töihin menin maanantaina, mutta työnteosta ei tullut mitään kun sattui anaaliin oikeasti niin paljon. No pakko oli mennä lääkäriin. Oli vielä nuori mieslääkäri, jolle kerroin..
Sain viikon sairausloman töistä ja tämä lääkäri vielä vitsaili : "voit viedä tämän lapun pomollesi ja sanoa että kokeiltiin vähän peppuun."
Katsoin sairauslomalappua uteliaana ja onneksi siinä luki sairausloman syynä ripuli. Ei siinä, oli myös ripulia oikeastikin mutta se kesti vain päivän verran.
Kävin gynekologilla, koska luulin saaneeni jonkun visvasyylän. Häpyhuulessa ollut patti olikin ihan tavallinen finni.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksin takia... Verta tuli vähän, ja oli koko vklopun kipeä ja töihin menin maanantaina, mutta työnteosta ei tullut mitään kun sattui anaaliin oikeasti niin paljon. No pakko oli mennä lääkäriin. Oli vielä nuori mieslääkäri, jolle kerroin..
Sain viikon sairausloman töistä ja tämä lääkäri vielä vitsaili : "voit viedä tämän lapun pomollesi ja sanoa että kokeiltiin vähän peppuun."
Katsoin sairauslomalappua uteliaana ja onneksi siinä luki sairausloman syynä ripuli. Ei siinä, oli myös ripulia oikeastikin mutta se kesti vain päivän verran.
Jatkan vielä.... toinen nolo juttu oli kun vedin puukolla sormeen.. kiva arpi jäänyt. Ja yksi kerta se kun söin jotenkin vahingossa yliannostuksen kofeiini/rasvanpolttaja pillereitä. Oli todella noloa ja päivystyksessä virkailija käyttäytyi minua kohtaan kuin olisin joissakin huumeissa eikä meinannut millään uskoa vaikka näytin purkkiakin että mitä olen vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuaikana veristä vuotoa dildottelun jälkeen. Myös alavatsakipuja oli ja gynekologiset syövät seulottiin pois listalta. Paljastui bakteerivaginoosiksi joka oli ollut jo ilmeisesti pitempään. Hävetti kertoa dildon käytöstä vaikka se sinällään ihan normaalia onkin. Nyt lukee sitten terveystiedoissakin. :/
Ei niin noloa kuin yksi tapaus jossa dildon työntäminen peräaukkoon aiheutti "rectumin perforaation" ja verenmyrkytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha Ientulehdus, haisen niin kamalalle että hammaslääkärin ilme kätellessä oli näkemisen arvoinen ::D
Ei tullut mieleen käydä suihkussa ennen hammaslääkäriin menoa?
Varmaan tarkoitti että suu haisi ihan kaamealle, sitä se ientulehdus teettää.
Todella pitkittynyt ummetus. Tästä jouduin käymään vielä 4 eri lääkärillä ennen kuin otettiin tosissaan. Joka kerta hävetti, ja joka kerta joutui ottamaan housut pois, jonkun työntäessä kädet peppuun... Ei kiva, ei kiva. Diagnoosina koliitti, ja nyt pitäisi mennä lääkäriin, kun en enää pysty pidätellä ulostetta... Voi luoja.