Mikä on noloin juttu minkä vuoksi olet joutunut menemään lääkäriin?
Lääkärit näkevät kaikenlaista työssään, mutta onko sinua nolottanut? Itselleni ei ole sattunut mitään supernoloa, mutta peräpukamien takia oli ihan suht kiusallista käydä lääkärissä.
Kommentit (55)
Teini-iässä 16v minulla oli vielä hyvin ahdas esinahka, jota oli mahdoton vetää terskan yli. Jännittyneenä astelin pienen paikkakunnan terveyskeskukseen esittämään tilannetta.
Jännitys ei purkautunut kosteiden päiväunien mukaisesti, vaan arpaonni heitti kahdesta päivystävästä lääkäristä valitettavasti miespuoleisen...
P.s kovalla harjoittelulla vaiva parani kuitenkin itsestään enkä tarvinnut ympärileikkausta
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen sisällä sulkijalihaksen kohdalla ollut polyyppi oli nolointa ikinä. Lääkäri kysyi, miten vaivan olen edes huomannut. En viitsinyt kertoa, että miesystävähän se sen oli sormellaan tuntenut.
Kynnettömällä?
Mulla oli sisäreidessä näppy, jota toki sitten oli ihan pakko puristella, ja aivan jäätävän kokoinen kivulias paisehan siihen sitten kehittyi.
Nolotti tunnustaa että niin mää vähän räpläsin näppylää, vaikka niin ei toki saisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Leuan sijoiltaanmeno. Lääkärissä ei nolottanut, mutta se meneminen! Kuljin sinne nimittäin ihan vain ratikalla, kesken työpäivää. Suuni oli siis apposen auki koko ajan. No joo ei ehkä ihan juuri aloittajan kysymykseen tämä vastaus.
Ai kauhee, mä nauran täällä vedet silmissä, kun kuvittelen tilannetta! 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa paiseen takia joka tuolla puoliks persauksessa.
Nämähän on mielenkiintoisia. T: tk-lääkäri, jonka sormet syyhyää päästä avaamaan paiseita.
Heh, Youtubesta löytyy jenkkilääkärin sivusto, joka koostuu lähes yksinomaan erilaisten paiseiden ja möttien tyhjentelystä,puristelusta yms. Visvaa tulee vaikka mistäja vaikkaminkä näköistä. Hyödyllistä hommaa epäilemättä, mutta ihan kaikista ei varmaan olisi tuohon hommaan.
No huh huh - pelastit tylsän iltani!!!
kannoin muutossa lasista pöytälevyä yhdessä kaverini kanssa kivisiä rappuja pitkin vanhassa avoimessa rappukäytävässä. ihan ylhäällä otteeni sitten hieman lipesi ja kulma kosahti rappusen kulmaan. lasilevy helähti sen tuhannen sirpaleiksi kilahdellen vielä tovin ihan alas... lasi oli onneksi turvalasia, mutta onnistuin sitten kuitenkin saamaan ihoni auki käsivarresta. jotenkin se tapahtuman näyttävyys sai mut näkemään haavani järkyttävänä. olin varma, että näin luuhun asti! painoin hulluna kangasrievulla käsivartta ja ensiapuun. olin kovin urheana. pitkän odottamisen jälkeen pääsin lääkärille ja kun hän poisti riepuni, paljastui alta pikkuruinen haava, johon ei kannattanut edes tikkiä laittaa. olin niiiin nolona. ja pidän itseäni noin yleisestiottaen kylmähermoisena ihmisenä.
Teininä pimppaani ilmestyi paise, joka oli niin kipeä etten voinut istua ja pe-iltana tk.n päivystykseen. Itkeskelin ja kuvittelin, että minulla on joku sukupuolitauti vaikka olin neitsyt.
Oli sitten tulehtunut karvatuppi, sain voidetta ja lääkärin mukaan jos olisin odottanut pari päivää paise olisi pitänyt leikata auki..! En tuohon aikaan, ysärin puolessa välissä 16-vuotiaana, sheivannut alapäätäni joten mysteeriksi jäi, mistä se karvatuppi tulehtui.
Mies paljasti tämän kerran humalassa: Oli silloin vielä yhdessä ex-kihlattunsa kanssa ja sai tältä hiivan, kalu kutisi ja haisi niin että miehen oli rohkaistava mielensä ja soitettava terveyskeskukseen. Toivoi mieslääkäriä, mutta joutui naislääkärille ja oli hävennyt kuulemma silmät päästään, kun lääkäri oli venytellyt piliä ja todennut että haiseehan se .D
En tiedä, miksei kihlattunsa ostanut sitä pakkausta jossa on emätinpuikot ja voide, vai eikö niitä ollut vielä markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa paiseen takia joka tuolla puoliks persauksessa.
Nämähän on mielenkiintoisia. T: tk-lääkäri, jonka sormet syyhyää päästä avaamaan paiseita.
Heh, Youtubesta löytyy jenkkilääkärin sivusto, joka koostuu lähes yksinomaan erilaisten paiseiden ja möttien tyhjentelystä,puristelusta yms. Visvaa tulee vaikka mistäja vaikkaminkä näköistä. Hyödyllistä hommaa epäilemättä, mutta ihan kaikista ei varmaan olisi tuohon hommaan.
Dr pimple popper. :D Noiden videoiden kanssa on tullut vietettyä monta rattoisaa iltaa.
Se, kun tajuaa olevansa allerginen silikoniselle kuukupille alapään turvotessa umpeen urtikarian vallassa. Ei kun vaan lääkäriin apua hakemaan. Lääkärin ilme oli jokseenkin tällainen: 😨, vaikka sen olisi varmaan tehnyt mieli nauraa.
Oli muuten ihan helkkarin kivulias kokemus. Sitemmin todennettiin silikoni-allergia hiukkasen toisenlaisilla keinoilla.
Leikkasin leipäveitsellä kämmenen halki ja avomies vei päivystykseen, lääkärin ilme oli melkoinen kun kaksi mustiin pukeutuvaa pitkätukkaa tulee ja toisella vaatteet sekä poski veressä :D Olin näet onnistunut jossain vaiheessa pyyhkimään verta kasvoihinikin, kun koetin tukahduttaa vuotoa ensin kotona astiapyyhkeellä. Neljä tikkiä tuli.
Mä oon huono menemään lääkärille oikein minkään vaivan vuoksi, saa olla aikalailla pää kainalossa jotta oikeasti tulee mentyä.
No joskus taannoin hengailin kotona ja istuskelin kaikessa rauhassa sohvalla, katselin telkkaria ja söin karkkia. Yhtäkkiä aloin kiinnittää huomiota siihen että mulla on kitalaessa joku patti, jonkun kovemman karkin imeskely paljasti sen. Ihmettelin sitä ja aloin epäröidä että josko se onkin aina ollut siinä, en vain ole huomannut. Toisaalta nousi ihan järjetön huoli vähintäänkin aivokasvaimesta. Jokusen päivän vietin tässä ahdistavassa epätietoisuudessa kunnes rohkaistuin ja soitin ajan lääkärille.
Eikä siinä muuten olisi ollut mitään noloa, mutta tämä nuori ja komea mikälie-nielueksperttimieslääkäri vaan totesi lopulta että kyllä, sulla on patti kitalaessa. Ei sen kummempaa. Lähetti kotiin, käski tulla takaisin jos se kasvaa. :D Kuinka hölmistyneenä lähdin kotiin! Turha reissu, tulipa tehtyä.
Harrastettiin vuosia sitten exän kanssa mökillä seksiä kännissä ja innostuttiin kaiken näköisestä. Mies sitten sai päähänsä työntää kävyn sinne minne auringonvalo ei paista ja kanta edellä. No käpyhän kosteudessa aukeaa. Ei saatu omin neuvoin pois ja ensiapuun piti mennä. En kamalasti viitsinyt selitellä humalassa mitä tuli tehtyä. Seuraavana kesänä kyseinen lääkäri tuli vastaan lähikaupassa. Hän katsoi minua pitkään ja tervehti vienosti ja kohteliaasti hymyillen. Taisi muistaa minut.