Olen elämääni tyytyväinen 32v työtön sinkkumies
- Armeija käymättä. Hommasin C-paperit joten ei tarvinnut kärvistellä kuukausia sivarina/totaalina.
- Ei ole minkäänlaista velkaa
- Ei ole lapsia häiritsemässä elämää
- Työpaikkaa ei ole enkä sellaista kaipaa
- Naista saa aina kuin tarvitsee
- Omaisuutta löytyy tämän verran: Kirjahylly jossa 30kpl kirjoja, mukava tuoli, sänky, tietokonepöytä, matto, puhelin, kannettava tietokone, ja 43 tuuman televisio.
- Vaatteet mahtuvat helposti rinkkaan ja sinne jää tilaakin. Ostan uutta käytännöllistä vaatetta sitten kun vanhat menevät rikki.
Jostain syystä elämäni aina aiheuttaa ärtymystä (kateutta?) ihmisissä koska olen vapaa samalla kun he itse ovat lukkiutuneet muiden määräämiin lokeroihin ilman ulospääsyä. Monet sanoneet ettei näin kuuluu elää vaan pitäisi kuulemma "hankkia vastuuta" lapsien muodossa samalla velkaa ottaen jne.
Mitä palstalaiset ovat mieltä... elänkö rappiolla? Onko väärin elää itselleen sopivaa huoletonta elämää?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin voisin sanoa, että aivan taatusti sitä saa mitä tilaa loppujen lopuksi.
Jos oman elämänsä elää pelkästään itselleen muiden kustannuksella, se tulee kostautumaan.Voi tuntua vuosiakin siltä, että kaikki on niin hyvin ja onnellisesti, eikä mikään voi horjuttaa tai koskettaa, välittämättä muista ja kantamatta korteaan kekoon.
Mutta se TULEE kostautumaan, aivan taausti, se on elämän laki.
Joopa joo ihan kuin karman laki kostaisi sutkeille politikoillekkin. Ehkä kostaakin sun unelmissa?
Oikeassa elämässä viisas pääsee vähemmällä. Kun on valmis elämään jollain säälittävällä peruspäivärahalla ja vielä nauttii siitä niin johan ahkeraa muurahaista riepoo.
Tule vain mukaan nauttimaan rappiosta. Tuolla on muutama satatuhatta jotka mieluusti menevät töihin. Nyt kun voi niin valitse mitä haluat. Itse en näe mitään hyötyä paljosta rahasta ellei ole vapaa aikaa käyttää sitä haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla ap:llä mitään sosiaalista elämää? Jos nimittäin olisi, niin sitten vaan hävettäisi. Ei sitä muiden kanssa keskustellessa esitellä itseään: " joo mä olen Joni 30 vee -raaavin muniani joka päivä kello 15 asti ja sitten menen baariin ottamaan lärvit ja konttaa aamuyöstä kotiin. Ambitiona hankkia mahdollisimman monta sukupuolitautia ennen neljääkymppiä ja päästä hoidokiksi alkoholidementian vuoksi ennen viittäkymppiä...
En käytä päihteitä ja tapaan ihmisiä paikallisella kuntosalilla jne.
Kertoo melko paljon kaltaisesi työmuurahaisen luonteesta kun et keksi muuta kuin ryyppäämisestä jankuttamisen... sinulle tuttu harrastus? Noh, annetaan työmuurahaisten juoda itsensä änkyrään aina viikonloppuisin, jaksat sitten viikolla rehkiä jotta pomosi ja kaltaiseni pummit saavat nauttia töitesi tuloksista.
Tik tak kello tikittää... neljä päivää puhertamista edessä.
No jopas on itsepetosta. Sama kuin sanoisi, että olisi mieluummin 150cm mies kuin 190cm. Joillain lyhyillä voi mennäkin ihan hyvin (Danny Devito), mutta ei se tarkoita etteivätkö he vaihtaisi jos vain voisivat.
Epäilen että työttömyys ei ole oma valinta ap:n tapauksessa. Voimia sinne :(
Muuten hyvä, mutta kuulostat alkeelliselta. Eli arvostan sitä, että olet valinnut vapaasti tiesi etkä mene annettuun muottiin. Mutta se, että aivokapasiteettisi on lähellä ameebaa on ikävämpi juttu.
Jos harrastaisit filosofiaa, meditointia ja muita mielen harjoitteita ja kehittäisit korkeampia ihmisyyteen liittyviä ominaisuuksia, arvostaisin.
Mutta puhut naisista kuin käyttöesineistä ja harrastuksesi on kaljan juonti. Lapamato ja ameeba, ihmiskokemuksesi arvo on 0.
Serpieri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla ap:llä mitään sosiaalista elämää? Jos nimittäin olisi, niin sitten vaan hävettäisi. Ei sitä muiden kanssa keskustellessa esitellä itseään: " joo mä olen Joni 30 vee -raaavin muniani joka päivä kello 15 asti ja sitten menen baariin ottamaan lärvit ja konttaa aamuyöstä kotiin. Ambitiona hankkia mahdollisimman monta sukupuolitautia ennen neljääkymppiä ja päästä hoidokiksi alkoholidementian vuoksi ennen viittäkymppiä...
Kertoo melko paljon kaltaisesi työmuurahaisen luonteesta kun et keksi muuta kuin ryyppäämisestä jankuttamisen... sinulle tuttu harrastus? Noh, annetaan työmuurahaisten juoda itsensä änkyrään aina viikonloppuisin, jaksat sitten viikolla rehkiä jotta pomosi ja kaltaiseni pummit saavat nauttia töitesi tuloksista.
Naisia ei vaan kiinnosta tuollaiset luuserit, joilla ei ole mitään annettavaa ja jotka eivät ole mitään, eivätkä ole saaneet mitään aikaiseksi. Ennen niitä sanottiin tyhjäntoimittajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN!!!!!!!!!!!! Oksettava pummi ja loinen. Laiska.
Ja sinne hajosi yksi yhteiskunnan muurahainen. Nou hätä teikäläisiä riittää. Voisit oikeastaan kipaista joutessasi mulle laatikollisen kaljaa. Ajattele mikä kunnia, saisit tuoda mulle kaljaa.
Hahah, paras mahdollinen vastaus :DDDDDDD Kiitos nauruista :D
"Ja sinne hajosi yksi yhteiskunnan muurahainen."
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Onneksi lusmulijat hajoavat vain karenssiin :DDDDDDDDDDD
Hoe tuota pari tuntia niin saatat uskoa siihen. Menehän muurahainen kantamaan kortta yhteiseen kekoon. Tein jo oman osani ja hain ihan itse 24 kaljaa. Kelan masseilla maksoin ja jäikin vielä niin paljon että voin nauttia vaikka parempaa jazztupakkaa.
Pitäjän se uskoa että almulappujen täyttö käy työstä.
Kalja on pahaa ja täynnä naishormooneita. Joko tissit voittaa mahan?Netissä ne nykyään täytetään, paperilaput alkaa olla vanhanaikaisia. Se on makuasia mistä tykkää. Mä olen kohta 50 vuotias ja paino on ihan sopiva. Maha on littana ja tissejä ei näy. Taidan olla sellainen lauta?
Tuossa lantion korkeudella törröttää usein sanotaan oksa. Haluaisitko tehdä sille jotain?
Oikein oksa :D on ne naishormonit tehny aikamoisen tepposen. Onko enemmän risu mallia? Sellainenhan katkeaisi helposti. Mutta hyvä luuta siitä tulis!
Itsekin olen myös 32v mies, ja viimeiset 12v on menty työttömänä.
Eipä tässä enää töihin pääsisi, vaikka haluaisikin
Näillä mennään siis :D
Onneksi naisilta saa pillua kun kusetan olevani töissä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen myös 32v mies, ja viimeiset 12v on menty työttömänä.
Eipä tässä enää töihin pääsisi, vaikka haluaisikin
Näillä mennään siis :D
Onneksi naisilta saa pillua kun kusetan olevani töissä.
Oral obsession, suuvesi halukkaille naisille.
Vierailija kirjoitti:
No jopas on itsepetosta. Sama kuin sanoisi, että olisi mieluummin 150cm mies kuin 190cm. Joillain lyhyillä voi mennäkin ihan hyvin (Danny Devito), mutta ei se tarkoita etteivätkö he vaihtaisi jos vain voisivat.
Epäilen että työttömyys ei ole oma valinta ap:n tapauksessa. Voimia sinne :(
Koville näyttää ottavan jos työtön on tyytyväinen elämäänsä. Oletko varma ettet se ole sinä joka elää itsepetoksessa? Täällähän oletetaan kaikkien työttömien olevan juoppoja koska todennäköisesti arvelijoiden elämässä ei ole mitään muuta.
Nykyaikainen elämä ei ole evoluution tuote vaan kapitalismin ja se selittääkin miksi työläiset ovat katkeria niille joilla on vapaa aikaa. Menetettyä aikaa et voi ostaa rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Serpieri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei vaan kiinnosta tuollaiset luuserit, joilla ei ole mitään annettavaa ja jotka eivät ole mitään, eivätkä ole saaneet mitään aikaiseksi. Ennen niitä sanottiin tyhjäntoimittajiksi.
Tyhjäntoimittaja elää ja kuolee samalla tavalla kuin ahkera. Joku haluaa herätä aikaisin aamulla jotta pääsee tekemään töitä, joku toinen taas herää miettiäkseen menisikö ensiksi hiihtämään, kauppaan, kirjastoon, salille vaiko sittenkin uimaan yms. Harrastuksiin menee noin 50€ kuukaudessa.
Kesällä taas harrastusmahdollisuudet pelkästään lisääntyvät. Elämä on ihanaa.
Jokainen voi olla työtön tekemättä mitään toisten ja yhteiskunnan hyväksi. Tämä mahdollista kuitenkin vasta sitten, kun tämä elämäntapaihminen ei ota vastaan mitään yhteiskunnan tukiaisia = toimeentulotukea, asumistukea ym. Me veronmaksajat maksamme kaikki tukesi ja ei voi olla oikein, että käyttää hyväksi niitä tekemättä mitään. Missä on ap.n itsekunnioitus?