Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen elämääni tyytyväinen 32v työtön sinkkumies

serpieri
19.03.2018 |

- Armeija käymättä. Hommasin C-paperit joten ei tarvinnut kärvistellä kuukausia sivarina/totaalina.

- Ei ole minkäänlaista velkaa

- Ei ole lapsia häiritsemässä elämää

- Työpaikkaa ei ole enkä sellaista kaipaa

- Naista saa aina kuin tarvitsee

- Omaisuutta löytyy tämän verran: Kirjahylly jossa 30kpl kirjoja, mukava tuoli, sänky, tietokonepöytä, matto, puhelin, kannettava tietokone, ja 43 tuuman televisio.

- Vaatteet mahtuvat helposti rinkkaan ja sinne jää tilaakin. Ostan uutta käytännöllistä vaatetta sitten kun vanhat menevät rikki.

Jostain syystä elämäni aina aiheuttaa ärtymystä (kateutta?) ihmisissä koska olen vapaa samalla kun he itse ovat lukkiutuneet muiden määräämiin lokeroihin ilman ulospääsyä. Monet sanoneet ettei näin kuuluu elää vaan pitäisi kuulemma "hankkia vastuuta" lapsien muodossa samalla velkaa ottaen jne.

Mitä palstalaiset ovat mieltä... elänkö rappiolla? Onko väärin elää itselleen sopivaa huoletonta elämää?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vastaa sun elättämisestä? Jumala? Ei vaan ihan ihmiset. Ne ihmiset, jotka kantavat sen vastuun, käyvät töissä ja maksavat veroa. Lähde elämään sitä huoletonta elämääsi rinkkoinesi vaikka Intiaan. Katsotaan sitten, oletko tyytyväinen.

Vierailija
2/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vastaa sun elättämisestä? Jumala? Ei vaan ihan ihmiset. Ne ihmiset, jotka kantavat sen vastuun, käyvät töissä ja maksavat veroa. Lähde elämään sitä huoletonta elämääsi rinkkoinesi vaikka Intiaan. Katsotaan sitten, oletko tyytyväinen.

Sinähän sen maksat, mutta se on sinun  roolisi tässä maailmassa. Keskinkertaiset pysykööt paikoillaan ja suorittakoot sen roolin mikä heille on määrätty.

Rappiolla on hyvä olla ei elämä rasita liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, olet oma itsesi, tiedät mitä haluat. Älä hyppää typerään oravanpyörään. Nauti nuoruudestasi ja vapaudestasi.

Vierailija
4/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Naista saa aina kuin tarvitsee"

Jaa, että miten?

Vierailija
5/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskorvausesta maksetaan veroa 25 prossaa jos ei ole vähenneksiä. Joten lopettakaa tuo ulina siitä miten TE työssäkäyvät muka jotenkin ty ö ttömän elätätte!

Vierailija
6/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen! 32v työtön sinkkumies. Oon kyllä armeijan käyny ja joskus töitäkin tehny mutta muuten kuulostaa yks yhteen.

Vierailija
7/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhteiskunnan almujen varassa. Se on vain illuusio vapaudesta. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
8/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri loinen!

Hukkaat elämäsi.

Vierailija
9/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti elät! Valitse jatkossakin oma elämä. T. Viisikymppinen täti

Vierailija
10/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arbeit macht frei eli työ vapauttaa - tämä olkoon kaikille tiedoksi. Kun katselee hallituksenkin aktiivisuusmallikaavailuja , niin todella voi sanoa työn vapauttavan. Velka on se joka orjuuttaa, ei niinkään itse työ. Aloittajalle sanoisin, että 10 vuoden päästä kiroat syntymääsi kuin Job konsanaan, mikäli tilanteesi on ennallaan:  vielä voit sen muuttaa.

Vierailija
11/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennon rappion ihanuus on suorittajille kauhistus. Pelkästään nautinto on jo pahasta. Siitä kertominen on suoraa vittuilua näille oravanpyörässä juoksijoille. Nyt kun on toista kuukautta saanut herätä ilman herätyskelloa niin alan pikkuhiljaa muistuttaa oikeaa ihmistä.

Elämässä on paljon tärkeämpiä asioita kuin työ. Esim. seksi, päihteet ja nukkuminen. Viime yönä raapaisin 11 tunnin unet, maksan näköjään vieläkin univelkoja. Nousin ylös kello 12 ja vieläkin olen kylpytakissa. Pahus kun ne ei toimita tuosta kaupasta. Pitää taas pukea kaljan takia, plaah.

On mulla tavoitteitakin elämässä. Pidemmän ajan tavoite on lottovoitto ja tämän viikon tavoite on oraalihoito tyttöystävältä. Huoh pakko kait se on pukea, enää yksi purkki kaljaa jäljellä.

Vierailija
12/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, paitsi että etsin töitä ja autokin on...

Vierailija
13/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennon rappion ihanuus on suorittajille kauhistus. Pelkästään nautinto on jo pahasta. Siitä kertominen on suoraa vittuilua näille oravanpyörässä juoksijoille. Nyt kun on toista kuukautta saanut herätä ilman herätyskelloa niin alan pikkuhiljaa muistuttaa oikeaa ihmistä.

Elämässä on paljon tärkeämpiä asioita kuin työ. Esim. seksi, päihteet ja nukkuminen. Viime yönä raapaisin 11 tunnin unet, maksan näköjään vieläkin univelkoja. Nousin ylös kello 12 ja vieläkin olen kylpytakissa. Pahus kun ne ei toimita tuosta kaupasta. Pitää taas pukea kaljan takia, plaah.

On mulla tavoitteitakin elämässä. Pidemmän ajan tavoite on lottovoitto ja tämän viikon tavoite on oraalihoito tyttöystävältä. Huoh pakko kait se on pukea, enää yksi purkki kaljaa jäljellä.

Ihan OT:na, mutta kiinnostaa, että mistä hiton "purkista" sä sitä kaljaa ryystät?

Vierailija
14/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN!!!!!!!!!!!! Oksettava pummi ja loinen. Laiska.

Vierailija
15/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät täysin oikein, jos itse tunnet olevasi onnellinen... Tuli ihmisten asenteet kyllä tutuksi, kun olin työttömänä n. 1,5 vuotta. Olin itse ihan helvetin tyytyväinen tilanteeseen, missä sain määrittää omat aikataulut, harrastaa ja touhuta kaikkea mitä nykyään ei jaksa enää töiden päälle välttämättä tehdä. On jotenkin niin helvetin koomista, että olet vasta sitten hyväksytty yhteiskunnan jäsen kun raavit päätäsi vähintään 200t asuntovelka harteilla, kersa huutaa, vaimo nalkuttaa ja työt vituttaa joka ikinen päivä. Tämä tuli todettua kaikista niistä, jotka minua arvostelivat kotona makaamisesta ja sossunelättinä olemisesta. Minä taas koin olevani vapaa, onnellinen.

Vierailija
16/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin voisit mennä, mutta muuten elät unelmaelämää.

Vierailija
17/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää voi kuin haluaa kun sen kustantaa itse. On oikeasti kyvyttömiä ihmisiä, sairaita, vammaisia. Joista osa tekee töitä osa ei. Valtion ammut on heille. Niille joilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla muiden elätettävänä.

Olet voimissasi ja tehtäväsi on kantaa kortesi kekoon.

Ärsyttää elämäntapa lusmut. Sitten vielä kehtaavat valittaa almuja liian pieniksi.

Almut on heikoille ja hetkellisesti tyhjän päälle putojille.

Häpeä!

Sinun kaltaisten takia Suomi kaatuu lähitulevaisuudessa. Ei murto-osa voi elättää miljoonia muita. Raataa ja maksaa veroja ja elää huonommin kuin almujen varassa. Se on väärin

Vierailija
18/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan OT:na, mutta kiinnostaa, että mistä hiton "purkista" sä sitä kaljaa ryystät?

Sanon toisinaan tölkkiä purkiksi. Ei tuo voinut olla niin vaikea arvata. Viimeistä kuitenkin viedään. Onneksi tuo lähikauppa on oikeasti lähellä. En jaksa tänään edes palauttaa tyhjiä, ostan vain uusia purkkeja.

Vierailija
19/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elää voi kuin haluaa kun sen kustantaa itse. On oikeasti kyvyttömiä ihmisiä, sairaita, vammaisia. Joista osa tekee töitä osa ei. Valtion ammut on heille. Niille joilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla muiden elätettävänä.

Olet voimissasi ja tehtäväsi on kantaa kortesi kekoon.

Ärsyttää elämäntapa lusmut. Sitten vielä kehtaavat valittaa almuja liian pieniksi.

Almut on heikoille ja hetkellisesti tyhjän päälle putojille.

Häpeä!

Sinun kaltaisten takia Suomi kaatuu lähitulevaisuudessa. Ei murto-osa voi elättää miljoonia muita. Raataa ja maksaa veroja ja elää huonommin kuin almujen varassa. Se on väärin

Jep jep, vai että Suomi kaatuu työttömien/työtä tekemättömien ihmisten takia. Salli mun nauraa tuolle lohkaisulle.

Vierailija
20/53 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE TÖIHIN!!!!!!!!!!!! Oksettava pummi ja loinen. Laiska.

Ja sinne hajosi yksi yhteiskunnan muurahainen. Nou hätä teikäläisiä riittää. Voisit oikeastaan kipaista joutessasi mulle laatikollisen kaljaa. Ajattele mikä kunnia, saisit tuoda mulle kaljaa.