Nimittelin lastani
Syyllisyys on ihan valtava. Nimittelin lastani enkä tietenkään saa sanojani takaisin. Anteeksi pyysin ja selitin tilannetta, mutta tuntuu, että mikään ei voi korjata tilannetta...Miten pääsen tästä ylös?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu koskaan päästänyt pahemman luokan sammakkoa suustaan lapselleen?
Ilmeisesti ei. Ap.
No sattumalta minä en ole sanonut yhtä ainutta pahaa sanaa lapselleni, mutta epäilen, että sekään ei ole hyvä asia. Muuhun en vaan pysty. Ole sinä ihan sellainen kuin olet. Mielummin kuin kaksoisviestintää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit?
Hulluksi ja sairaaksi...Lapsen toiminta oli todella törppöä, mutta kamalaa silti, että nuo pääsivät suustani. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit?
Hulluksi ja sairaaksi...Lapsen toiminta oli todella törppöä, mutta kamalaa silti, että nuo pääsivät suustani. Ap.
Taitaisitte molemmat kuulua laitokseen.
Ihan oikein sille pikku paskiaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Aikuisen on käyttäydyttävä niinkuin aikuinen. Sitäpaitsi se on rikos, henkistä väkivaltaa. Ei meille aikuisillekkaan noi sanota ja karjuta. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Saako sinua aikuinen haukkua hulluksi ja sairaaksi ???
Vaikka isäni on haudassa niin en vain saa unohdettua sen haukkumista vaikka pyysi anteeksi.
Minkä ikäinen lapsesi on vai onko aikuinen? Aikuisen voi ehkä jo paremmin ymmärtää äkillisen tunteenpurkauksen vaikkei se silti oikein ole.
Toivon niin syvästi, että tämä oli minulle ensimmäinen ja ainoa kerta. Ap.
Ihmissuhde loppuu silloin kun luottamus loppuu. Lapsen mielestä. Vaikka esittäisi muuta loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika moni haukkunutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vahinko ehti jo tapahtua. Mene viettämään aikaa lapsesi kanssa äläkä hae myötätuntoa teollesi täältä palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Toivot? Itsehän sä olet vastuussa siitä mitä teet ja sanot. Valinta, ei mikään toivomisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsesi on vai onko aikuinen? Aikuisen voi ehkä jo paremmin ymmärtää äkillisen tunteenpurkauksen vaikkei se silti oikein ole.
Hulluksi ja sairaaksi haukkuminen on aikamoinen tunteenpurkaus vanhemmalta lapselleen.
Vanhemmallakin on lupa tehdä virheitä. Niistä me opimme on ikä mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivot? Itsehän sä olet vastuussa siitä mitä teet ja sanot. Valinta, ei mikään toivomisen paikka.
No toivon ja siihen pyrin. Mutta olinhan päättänyt jo ennen lapsiani, etten koskaan haukkuisi lasta tai huutaisi heille. Silti niin nyt kävi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika moni haukkunutkin.
Miksi annat haukkua??. Miksi olet sellaisten kanssa ???
Onko kukaan muu koskaan päästänyt pahemman luokan sammakkoa suustaan lapselleen?