Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Case Louhimies, yhtä asiaa en ymmärrä

Vierailija
19.03.2018 |

Kun Törhösen nimi paljastui ja Pamela Tola oli mukana Ylen ohjelmassa, hän sanoi ettei ole kohdannut seksuaalista häirintää. Nyt Tola kuitenkin kertoo kohdanneensa häirintää. Miksi hän valehteli aiemmin?

Kommentit (291)

Vierailija
161/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijäkoulutus on huomattavasti rankempaa kuin armeija. Et taida tietää yhtään mitään teatterikorkeakoulun arjesta. 

Nyt ei ole kyse siitä, onko näyttelijäkoulutus enemmän vai vähemmän rankkaa kuin armeija. Kyse on ohjaajan vallasta ja kyseenalaisista metodeista. Ja kyllä, muillakin työpaikoilla on ongelmia, kuten joku yllä kirjoitti, mutta tässä ei ole kyse niistäkään. Elokuva on näyttelijöiden työpaikka ja siellä pitäisi voida haastaa itsensä ja mennä rajoille asti ilman että ohjaaja nöyryyttää ja kiusaa. 

Sinä et vain ymmärrä mitä näyttelijäntyö vaatii eikä tunnu ymmärtävän nämä jotkut naisnäyttelijätkään. 

Käy läpi teatterikoulutus niin ymmärrät, mitä on kun tehdään taidetta laittamalla itsestään kaikki peliin. 

Höpöhöpö! Mikään työ ei tuollaista _vaadi_, vain sairas ihmismieli vaatii. Missään ei tarvitse eikä pidä tulla alistetuksi.

Vierailija
162/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Minua on suudeltu väkisin. Persettäni on puristeltu. Naamaani on nuoltu. Munia kourittu. Ehdoteltu seksiä. Näytetty sukupuolielimiä. Hingattu itseään minua vasten. Tungettu tissejä naamaan. Puhuttu törkeyksiä. 

Mistähän johtuu että minua ei kuitenkaan pätkän vertaa kiinnosta uhriutua #metoo kampanjaan eikä muutenkaan. 

Kokeillaan uudestaan sitten kun 20 cm sua pitempi ja 20 kg painavampi homo on raiskannut sut kakkoseen jossain kujalla. Sitä ennen voisitko pitää pääsi kiinni siitä mitä naiset saa tuntea ja mitä ei ja minkälaiset asiat kokea uhkaavina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Minua on suudeltu väkisin. Persettäni on puristeltu. Naamaani on nuoltu. Munia kourittu. Ehdoteltu seksiä. Näytetty sukupuolielimiä. Hingattu itseään minua vasten. Tungettu tissejä naamaan. Puhuttu törkeyksiä. 

Mistähän johtuu että minua ei kuitenkaan pätkän vertaa kiinnosta uhriutua #metoo kampanjaan eikä muutenkaan. 

Koska olet jotenkin sairas masokisti ja nautit osastasi? Haluat alistua muille. Sen lisäksi uliset asiaasi väärässä ketjussa.

Ei, vaan koska itsetunto on kunnossa!

Vierailija
164/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wannabe feministit ikähaarukalla 16-20 jaksaa täällä höpöttää ja uhriutua. Tänään Louhimies, kuka huomenna? Aika vähässä on elämän sisältö, ja aina vain vähäisemmäksi se tulee käymään.

Huomenna se oot sinä. Beware.

Vierailija
165/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei taida Vauva tietää.

Kertoisitko sinä elämäsi traumaattisimman tapahtuman tv.keskustelussa?

Mieti.

Nyt on kuitenkin valmis avautumaan.. mieti itse.

Minä uskon ainakin tätä versiota

https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803192200822296_vd.shtml

Vierailija
166/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Koska olet jotenkin sairas masokisti ja nautit osastasi? Haluat alistua muille. Sen lisäksi uliset asiaasi väärässä ketjussa.

Höpöhöpö. Narsismi. Häpeä vähätellä muiden kärsimystä sairaan psykopaatin kynsissä! Toivottavasti kärsit!

Vierailija
167/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijäkoulutus on huomattavasti rankempaa kuin armeija. Et taida tietää yhtään mitään teatterikorkeakoulun arjesta. 

Nyt ei ole kyse siitä, onko näyttelijäkoulutus enemmän vai vähemmän rankkaa kuin armeija. Kyse on ohjaajan vallasta ja kyseenalaisista metodeista. Ja kyllä, muillakin työpaikoilla on ongelmia, kuten joku yllä kirjoitti, mutta tässä ei ole kyse niistäkään. Elokuva on näyttelijöiden työpaikka ja siellä pitäisi voida haastaa itsensä ja mennä rajoille asti ilman että ohjaaja nöyryyttää ja kiusaa. 

Sinä et vain ymmärrä mitä näyttelijäntyö vaatii eikä tunnu ymmärtävän nämä jotkut naisnäyttelijätkään. 

Käy läpi teatterikoulutus niin ymmärrät, mitä on kun tehdään taidetta laittamalla itsestään kaikki peliin. 

Mitä se sitten vaatii?

Sitä että annat jonkun kopeloida?

Vierailija
168/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas vielä kerta. Ylen jutussa kerrottiin että NAISIA ON KOHDELTU ERI LAILLA KUIN MIEHIÄ. Naiset eivät siis ole kestäneet vähemmän kuin miehet, vaan miesten ei ole tarvinnut edes kestää samaa paskaa kuin naisten.

Vierailija
169/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on se, että Louhimiehen tukijoihin ilmoittautuu huolestuttavassa määrin näitä isäm maan puolustajia ja muita huru-ukkoja, jotka politisoivat TÄMÄNKIN asian. Louhimies tuskin tätä jengiä puolelleen edes kaipaa, mutta yksinkertaisille ja fanaattisille ihmisille tässä on taas tuhannen taalan paikka nähdä erilaisia salaliittoja, pääpiruna tietysti Hesari ja Yle. 

Vierailija
170/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaas vielä kerta. Ylen jutussa kerrottiin että NAISIA ON KOHDELTU ERI LAILLA KUIN MIEHIÄ. Naiset eivät siis ole kestäneet vähemmän kuin miehet, vaan miesten ei ole tarvinnut edes kestää samaa paskaa kuin naisten.

Kyllä. Aku on leikkinyt heteroa ja purkanut seksuaalisadismiaan lapsiin ja naisiin! Mikä miesten mies!

Vierailija
171/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon typerän inttäjän mielestä hänen tyttöystävälleenkin voi tehdä taiteen nimissä mitä vaan. Turha tulla itkemään koska iteppä valitsit.

Ja siksi ymmärrän miksi tuo urpo trolli on täällä yötä päivää, tyttöystävää ei ole.

Vierailija
172/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sitten vaatii?

Sitä että annat jonkun kopeloida?

Nyt olet jo jäljillä. Teakin touhu on täynnä kopelointia, se on harvinaisen totta. Jos sitä ei kestä niin ei kannata leikkiin ryhtyä. 

Vierailija
173/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Höpöhöpö. Narsismi. Häpeä vähätellä muiden kärsimystä sairaan psykopaatin kynsissä! Toivottavasti kärsit!

Ketä nimittelet psykopaatiksi?

Vierailija
174/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuon typerän inttäjän mielestä hänen tyttöystävälleenkin voi tehdä taiteen nimissä mitä vaan. Turha tulla itkemään koska iteppä valitsit.

Ja siksi ymmärrän miksi tuo urpo trolli on täällä yötä päivää, tyttöystävää ei ole.

No niinhän sille voikin. Koska niin sanoi.

Vierailija
175/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin nainen, mutta miten vaan.   =) 

Vierailija
176/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee nyt taas miten aivokuollut trolli tuli ketjuun jossa oli hetken hyvää keskustelua.

Vierailija
177/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä.

Vierailija
178/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Hyvä avaus. Onko naiset sitten sen verran herkempiä? Ei kyllä kaikki miehetkään tuosta tykkää.

Vaikka suurta osaa miehiä ei näköjään hetkeuta nämä ahdistelut yhtä paljon, se ei silti tarkoita että naisten täytyisi pitää siitä. Jokaisella on oikeus olla herkkä jos on, ja koskematon.

Ei tässä mistää pitämisestä ollut kyse, vaan siitä että naiset haluaa kilvan uhriutua ja syyttää miehiä, vaikka periaatteessa ovat itsekin ihan samanlaisia. 

Miehiä ei kiinnosta esiintyä uhrilampaana. 

Et siis ymmärränyt mitään...

Eli kun trollin äitiä vähän kähmitään töissä tai tytärtä töitään naamaan ja ehdotellaan seksiterapiaa heh heh yläkerrassa, tuo koko Suomen miehiin vittu äijien äijä vain nauraisi.

Miksi ruokitte trollia?

Vierailija
179/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole ikinä käynyt katsomassa enkä katsonut Louhimiehen elokuvia, vaikka muuten katsonkin paljon elokuvia - on vaan tullut tunne, etten tykkäisi. Jo Levottomat sai aikaan fiilarin, että yäk, en mee. 

Kunnioitukseni menee niille, jotka uskalsivat puhua epäkohdista!

Vierailija
180/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sitte mikä tahansa, nii tähän kohtaan ihan ystävällinen neuvo: tää ei ole yli lauta. Tää on aihe vapaa. Olet väärällä foorumilla. :)