Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Case Louhimies, yhtä asiaa en ymmärrä

Vierailija
19.03.2018 |

Kun Törhösen nimi paljastui ja Pamela Tola oli mukana Ylen ohjelmassa, hän sanoi ettei ole kohdannut seksuaalista häirintää. Nyt Tola kuitenkin kertoo kohdanneensa häirintää. Miksi hän valehteli aiemmin?

Kommentit (291)

Vierailija
261/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niissä seksikohtauksissa voinut "kettu vilahtaa koloon" ihan vahingossakin vai mitä?

Oliko se Tola, joka kertoi, että jossain seksikohtauksessa olisi tullut käyttää suojia, mutta niitä ei hänelle annettu, eikä hän osannut niitä vaatiakaan kokemattomuuttaan ja sitten oli tuntenut nähtävästi Jasperin m*lkun eli Jasper oli vähän kuivahässinyt.

YLe: Kuvauspaikan sulkemisen lisäksi seksikohtauksissa näyttelijöiden intiimiosat yleensä suojataan. Intiimisuojia ei tarjottu nuorelle Pamela Tolalle, joka tunsi vastanäyttelijänsä elimen ihollaan.

– Silloin siinä ei ole enää kyse vain näyttelemisestä, hän huomauttaa.

Louhimiehen mukaan intiimisuojat olisi Tolalle pyydettäessä hankittu. Tolan mukaan hän ei ensimmäistä, improvisoitua seksikohtausta tehdessään edes tiennyt, että suojia oli olemassa.

Vierailija
262/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuon typerän inttäjän mielestä hänen tyttöystävälleenkin voi tehdä taiteen nimissä mitä vaan. Turha tulla itkemään koska iteppä valitsit.

Ja siksi ymmärrän miksi tuo urpo trolli on täällä yötä päivää, tyttöystävää ei ole.

Olen kylläkin nainen, mutta miten vaan.   =) 

Naisellako ei voisi olla tyttöystävää? Epäilen kuitenkin sinun olevan mies.

Sanoinko niin? 

Minä epäilen sinun olevan MUU sukupuolinen.  

Sanoit. "Olen kylläkin nainen" oli vastauksesi siihen tyttöystäväkommenttiin.

Niin... mitä sitten. Jos aikuisena naisena haluan samaa sukupuolta olevan kumppanin niin se ei todellakaan ole minulle mikään tyttöystävä. 

Toisekseen mitä kuvittelet olevan prosenttijakauma näissä seurustelusuhteissa?  Voisinhan minä naisena haluta seurustella vaikka koirani tai vapaudenpatsaankin kanssa. 

Mitä yrität selittää? Ihan itse korostit olevasi nainen kun joku mainitsi potentiaalisen tyttöystäväsi.

Mitä SINÄ lässytät?? 

Alkuperäisessä väitteessä vihjattiin selkeästi että olisin mies ja kun mainitsin että olen nainen niin alkoi joku kummallinen lässytys että kyllä naisellakin voi olla tyttöystävä.  Really?  Voiko?  iiik, ihan oikeestiko????  Olen shokissa!    

Vihjattiinko, mainittiinko sana mies? Vai pelkästään se tyttöystävä ja itse tulkitsit siitä että sinun oletetaan olevan mies ja kumosit tyttöystäväolettaman kertomalla olevasi nainen? 

Lopetetaan jo.

Vihjattiin ja mainittiin.  Miksi juuri tyttöystävä, miksei poikaystävää?  Oletko sä joku feministi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niissä seksikohtauksissa voinut "kettu vilahtaa koloon" ihan vahingossakin vai mitä?

Oliko se Tola, joka kertoi, että jossain seksikohtauksessa olisi tullut käyttää suojia, mutta niitä ei hänelle annettu, eikä hän osannut niitä vaatiakaan kokemattomuuttaan ja sitten oli tuntenut nähtävästi Jasperin m*lkun eli Jasper oli vähän kuivahässinyt.

YLe: Kuvauspaikan sulkemisen lisäksi seksikohtauksissa näyttelijöiden intiimiosat yleensä suojataan. Intiimisuojia ei tarjottu nuorelle Pamela Tolalle, joka tunsi vastanäyttelijänsä elimen ihollaan.

– Silloin siinä ei ole enää kyse vain näyttelemisestä, hän huomauttaa.

Louhimiehen mukaan intiimisuojat olisi Tolalle pyydettäessä hankittu. Tolan mukaan hän ei ensimmäistä, improvisoitua seksikohtausta tehdessään edes tiennyt, että suojia oli olemassa.

Ei osannut kokemuuttaan vaatia?   Hahahhahaha.

Aika tyhmä akka.  Kondomi päähän vois olla paras suoja tuolle. 

Jasper Pääkkönen kertoi jo haastattelussa että heillä oli raiskauskohtauksessa ulkovaatteet päällä joten Pamela puhuu shaissee eli valehtelee. 

Ja ihan sama vaikka olisivat olleet alastikin tuollaisten kitisevien feministien kiusaaminen on parasta mitä maailmassa voi tapahtua. 

Vierailija
264/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Louhomies sitten pyytelee julkisuudessa anteeksi jos kerta mitään ei oo tehny eikä varsinkaan sanonut? Kai noilla julkisuuteen tulleilla jutuilla nyt jotakin todellusuuspohjaa silloin on kun pitää anteeksi ihan pyydellä? Vai voiko hän olla niin sokea omalle käytöselleen ettei yksinkertaisesti ole tajunnut miten on käyttäynyt naisnäyttelijöitä kohtaan?

Hän pyysi anteeksi sitä kun näyttelijättäret ovat olleet niin pelkureita etteivät ole uskaltaneet puhua hänelle asioista. 

Sulla on ilmeisesti kuulossa tai lukemisen ymmärtämisessä vikaa. 

Kovinhan tuo on hämmästynyt että "Apua..minäkö?! Ihan tosi..en oo kyllä tarkottanut mitenkään..en kai?!" Minä kyllä luetun ymmärrän. Sinusta en olis niinkään varma..

Sinähän et juurikaan ymmärtänyt kun tulit kyselemään että mitä hän oli anteeksi pyytänyt. Asia tuli hyvin selväksi haastattelussa.... muille paitsi sinulle.  

Niin joo. Olet oikeassa. Minä en ymmärrtänyt mitä hän pyysi anteeksi muuta kuin sitä että hänelle ei ole tultu suoraan sanomaan että hänen käytöksensä on perseestä. Sitäkö sää tarkoitit?

Vierailija
265/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Louhomies sitten pyytelee julkisuudessa anteeksi jos kerta mitään ei oo tehny eikä varsinkaan sanonut? Kai noilla julkisuuteen tulleilla jutuilla nyt jotakin todellusuuspohjaa silloin on kun pitää anteeksi ihan pyydellä? Vai voiko hän olla niin sokea omalle käytöselleen ettei yksinkertaisesti ole tajunnut miten on käyttäynyt naisnäyttelijöitä kohtaan?

Hän pyysi anteeksi sitä kun näyttelijättäret ovat olleet niin pelkureita etteivät ole uskaltaneet puhua hänelle asioista. 

On siinä kuulossa vikaa ollut kyllä nimenomaan Akulla itsellään ja näköjään myös sulla..

Matleenahan sanoi puhuneensa asiasta Akulle johon Aku toteaa että pyytää anteeksi sitä ettei hänelle olla tultu sanomaan... siis täh?!?!

Wau, sä et näköjään ymmärrä vieläkään. 

Televisio haastattelussa Aku pyysi anteeksi sitä että näyttelijät ovat pelänneet häntä eivätkä ole uskaltaneet kertoa murheitaan. 

Periaatteessa ei mitään syytä edes pyytää anteeksi. Ei ole Akun vika että naiset ovat ammattitaidottomia tunareita jotka pelkäävät vähän kaikkea.  

Ei vaan sä et ymmärrä! Jos Matleena sanoo puhuneensa asiasta niin Aku kieltää tämän sanomalla ettei hänelle MUKA edes olla sanottu, vaikka onkin!

Naurettava äijä! Mutta osasi hyvin kiertää vastuunsa ja vierittää sen muiden päälle! Pyytää anteeksi ettei osannut pitää työskentelytunnelmaa hyvänä ja ettei hänelle uskallettu sanoa asioista( vaikka siis on, mutta valehtelee, jotta saa syyn kiusaamiensa naisten päälle) ovela veto, kieltämättä!

32

Vierailija
266/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku myönsi tarvitsevansa terapiaa. Se kertoo kaiken.

Vierailija
267/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä kuulossa vikaa ollut kyllä nimenomaan Akulla itsellään ja näköjään myös sulla..

Matleenahan sanoi puhuneensa asiasta Akulle johon Aku toteaa että pyytää anteeksi sitä ettei hänelle olla tultu sanomaan... siis täh?!?!

Wau, sä et näköjään ymmärrä vieläkään. 

Televisio haastattelussa Aku pyysi anteeksi sitä että näyttelijät ovat pelänneet häntä eivätkä ole uskaltaneet kertoa murheitaan. 

Periaatteessa ei mitään syytä edes pyytää anteeksi. Ei ole Akun vika että naiset ovat ammattitaidottomia tunareita jotka pelkäävät vähän kaikkea.  

Pelkureita tässä ei taida nyt olla naiset:

” juttuun on kuultu myös kuvausryhmän jäseniä ja miesnäyttelijöitä. Kaikki näyttelijät eivät uskalla puhua asiasta julkisuudessa, vaikka he olisivat Louhimiehen otteista kärsineet.”

Ja tämä on suora lainaus siitä ylen tekemästä jutusta. Käy lukemassa, niin saat vähän perspektiiviä asioihin.

Vierailija
268/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mikään ei vois olla parempaa kuin näiden feministien rääkkääminen. Ovathan he maapallon syöpä. 

Vierailija
269/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mikään ei vois olla parempaa kuin näiden feministien rääkkääminen. Ovathan he maapallon syöpä. 

Sulla ei oo kyllä kaikki asiat kunnossa..

Vierailija
270/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä se sinulle kertoo?  

Tarvitsevatko myös lukuisat maailman arvostetuimmista ohjaajista terapiaa kun ovat käyttäneet samoja metodeja?  Ja mitä se heistä kertoo?   

Kerro nyt. 

Vierailija
271/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei oo kyllä kaikki asiat kunnossa..

ei olekaan, mutta onneksi en sentään ole feministiksi alkanut.  Teille nauraa kaikki.  

Vierailija
272/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovinhan tuo on hämmästynyt että "Apua..minäkö?! Ihan tosi..en oo kyllä tarkottanut mitenkään..en kai?!" Minä kyllä luetun ymmärrän. Sinusta en olis niinkään varma..

Sinähän et juurikaan ymmärtänyt kun tulit kyselemään että mitä hän oli anteeksi pyytänyt. Asia tuli hyvin selväksi haastattelussa.... muille paitsi sinulle.  

Niin joo. Olet oikeassa. Minä en ymmärrtänyt mitä hän pyysi anteeksi muuta kuin sitä että hänelle ei ole tultu suoraan sanomaan että hänen käytöksensä on perseestä. Sitäkö sää tarkoitit?

Mun mielestä sun käytös on perseestä. Pitäiskö sun pyytää siis anteeksi? 

sä et tosin mitään taidetta edes luo sä vaan räksytät feministista sontaa. 

Vierailija
273/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katy Perrystä ei kukaa sano mitään. Mitäs se teki. Vei ensisuudelman väkisin. Se on hyväksyttävää sit vissiin.

Mitä v****ttua tämä liittyy mitenkään tähän vi**tun keskusteluun? Katy Perry?

Vierailija
274/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se sinulle kertoo?  

Tarvitsevatko myös lukuisat maailman arvostetuimmista ohjaajista terapiaa kun ovat käyttäneet samoja metodeja?  Ja mitä se heistä kertoo?   

Kerro nyt. 

Kyllä. Jos on tarvetta pelotella lapsia ja käyttä omaa narsismiaan ja sadismiaan kanavoituna ”metodeiksi” - hoitoon. Kuten Aku itse myönsi. Hoitoon. Hän sairas. Syvästi häiriintynyt yksilö.

Vierailija
275/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se sinulle kertoo?  

Kerro nyt. 

Kyllä. Jos on tarvetta pelotella lapsia ja käyttä omaa narsismiaan ja sadismiaan kanavoituna ”metodeiksi” - hoitoon. Kuten Aku itse myönsi. Hoitoon. Hän sairas. Syvästi häiriintynyt yksilö.

Sitä kutsutaan taiteeksi. Hoitoon on hyvä mennä kun joutuu kaltaistesi sekopäisten feministien joukkoahdistelun kohteeksi.   Kuka on seuraava uhrisi?  

Vierailija
276/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se sinulle kertoo?  

Kerro nyt. 

Sitä kutsutaan taiteeksi. Hoitoon on hyvä mennä kun joutuu kaltaistesi sekopäisten feministien joukkoahdistelun kohteeksi.   Kuka on seuraava uhrisi?  

Ei ole mitään syytä jankata ja selitellä jos taiteilija itse ilmoitautuu hoitoon kypsäksi. Silloin on asia on juuri niin - ei taiteesta tietoakaan. Vain sairautta.

Vierailija
277/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käsitä sitä, että miksi joku menee ehdoin tahdoin pelkäämään ja ahdistumaan jonkun alaiseksi. En menisi, vaikka eläisin sitten tuilla. Jos perseen myyminen ei tunnu kivalta, sitä ei kannata tehdä. Jos töissä on pikkasen epämukavaa, sitä jaksaa, mutta jos se vie mielenterveyttä noin huomattavan paljon, niin äkkiä pois. 

Vierailija
278/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se sinulle kertoo?  

Kerro nyt. 

Ei ole mitään syytä jankata ja selitellä jos taiteilija itse ilmoitautuu hoitoon kypsäksi. Silloin on asia on juuri niin - ei taiteesta tietoakaan. Vain sairautta.

Kyllä kai sitä hoitoo tarvii kun joutuu ajojahdin kohteeksi.  Onkos joku näistä naikkosnäyttelijöistä muuten käynyt hoidossa? 

Vierailija
279/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se sinulle kertoo?  

Kerro nyt. 

Kuka on seuraava uhrisi? 

Vierailija
280/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se sinulle kertoo?  

Kerro nyt. 

Kyllä kai sitä hoitoo tarvii kun joutuu ajojahdin kohteeksi.  Onkos joku näistä naikkosnäyttelijöistä muuten käynyt hoidossa? 

Aku on ilmoittanut tarvitsevansa metodeihinsa terapiaa. Sairaus lähti käsistä.

Ikävää.