Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan lyhyessä ajassa alkanut rupsahtaa. Mikä avuksi?

Vierailija
19.03.2018 |

Naama on yhtäkkiä alkanut menettää kiinteyttään. Kolmekymppisetkin lähestyy. Olisi ehkä aika alkaa tehdä jotain. Onko teillä joitain vinkkejä, mikä toimii? Jokin tuote tai kosmetologin tekemä hoito? Tai jokin muu?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voevoe....

Rupsahtamista murehtiville tepsivä vinkki:

Vähemmän peiliin tujottelua, enemmän elämää! :)

Kaikki me ollaan joskus nuoria ja hehkeitä. Sitten, jos hyvin käy, vanhennutaan.

Ei kannata liikaa suostua markkinamiesten uhriksi. Totta kai meille toitotetaan kuinka pitäisi vanhanakin näyttää nuorelta, mutta miksi, itseasiassa? Että syydettäis mahdollisimman paljon rahaa kaikenlaiseen hömppään ja kriiseiltäisiin siitä, kun ulospäin näkyy, että ollaan saatu elää jo kauemmin kuin kakskymppiset?

t. rupsahtamassa oleva, joka tänäänkin peiliin tuijottamisen sijaan lähtee ulos tuijottamaan maailmaa

Vierailija
22/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ja alkoholi pois, paljon kuntoilua, vettä ja kasvoille  hyvää kosteusvoidetta.

Syö hyviä rasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinnin, ostin paljon parempaa kosmetiikkaa ja aloin käydä kosmetologilla säännöllisesti. Ei halpaa, mutta auttoi mulle! T. 29v

Vierailija
24/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä, että siis aiemmin olen näyttänyt ikäistäni nuoremmalta. Nyt olen äitiyden myötä noin vuodessa muuttunut ikäiseni näköiseksi. Eli ei onneksi ihan toivoton tapaus, mutta en tiennyt, että tällainen muutos voi tapahtua hetkessä.

Ap

Johtuu lähinnä väsymyksestä ja uupumuksesta. Kyllä se siitä, kun ja jos saat taas normaalisti unta. Voi toki olla, että siihen menee vuosia. Varsinkin jos aiot hankkia lisää lapsia.

Vierailija
25/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota kaikille lähellä oleville viinaa niin näytät paremmalta.

Vierailija
26/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt syömällä sileiksi.

Vierailija
27/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä, että siis aiemmin olen näyttänyt ikäistäni nuoremmalta. Nyt olen äitiyden myötä noin vuodessa muuttunut ikäiseni näköiseksi. Eli ei onneksi ihan toivoton tapaus, mutta en tiennyt, että tällainen muutos voi tapahtua hetkessä.

Ap

Sitä se uunokin sanoi että naisten helmasynti on just tää nopee rupsahtaminen.

Vierailija
28/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele hyväksymään itsesi ja sisäistä että vanhenemisen ainoa vaihtoehto on kuolema. 

Vierailija
29/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele hyväksymään itsesi ja sisäistä että vanhenemisen ainoa vaihtoehto on kuolema. 

Ei, kun nyt otat näistä vinkeistä opiksi. Oikeesti, elintavat kuntoon, kyllä sen muutoksen sitten huomaa. En osaa sanoa kosmetologikäynneistä, jos sulla on itellä hyvät tuotteet, niin voit tehdä paljon.

Vierailija
30/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin syömään kollageenia, juomaan enemmän vettä ja yritin nukkua niin paljon kun mahdollista.

Eiks tää kollageenin syöminen oo todettu jo vähän höpöhommaksi.. kuitenkin on proteiini joka pilkkoutuu täysin eri muotoon ruoansulatuksessa, joten ei päädy ihoon eikä mihinkään muuallekaan. Ennemmin kannattaa syödä ravintoaineita jotka tukevat ihon omaa kollageenintuotantoa.

Vierailija
31/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteet ym. höpö-höpö juttuja. Ainut mikä auttaa on veitsi. Plastiikkakirurgille aika konsultointiin ja hän kertoo mitä toimenpiteitä tekisi.

Vierailija
32/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri ja alkoholi pois, paljon kuntoilua, vettä ja kasvoille  hyvää kosteusvoidetta.

Syö hyviä rasvoja.

Ei nämä konstit valitettavasti rupsahtamiseen auta. Ainakin itsellä koko naama roikkuu vaikka ruokavaliossa on niin lohta kuin avokadoakin ja paljon kasviksia, lisäksi paljon vettä ja unta, päivittäistä ulkoliikuntaa ja ihonhoitoa aamuin illoin. Alkoholia en ole käyttänyt lainkaan pian viiteen vuoteen ja sokerikin on melko lailla nollissa.

N40

Vierailija
33/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan voisi hyväksyä asian. Tämä on vain tapahtunut niin nopeasti, että mieli ei ole ehtinyt mukaan tähän muutokseen. Joka kerta kun katson peiliin, yllätyn kun näen vanhemman naisen mihin olen tottunut. En oikeastaan ole aiemmin harrastanut ihonhoitoa muuten kuin kuorin ja käytän jotain perusvoidetta. Meikkiäkään en yleensä jaksa pestä päivän päätteeksi pois. Siksi vähän kyselen, että mistähän kannattaisi aloittaa.

Ap

Vierailija
34/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaan voisi hyväksyä asian. Tämä on vain tapahtunut niin nopeasti, että mieli ei ole ehtinyt mukaan tähän muutokseen. Joka kerta kun katson peiliin, yllätyn kun näen vanhemman naisen mihin olen tottunut. En oikeastaan ole aiemmin harrastanut ihonhoitoa muuten kuin kuorin ja käytän jotain perusvoidetta. Meikkiäkään en yleensä jaksa pestä päivän päätteeksi pois. Siksi vähän kyselen, että mistähän kannattaisi aloittaa.

Ap

Hyi hitto! No jospa vaikka alottaisit siitä meikkien pois pesemisestä?

Vierailija
35/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiteet ym. höpö-höpö juttuja. Ainut mikä auttaa on veitsi. Plastiikkakirurgille aika konsultointiin ja hän kertoo mitä toimenpiteitä tekisi.

Ei tod. oo. Näkee ihan selvästi, jos ihminen pitää itsestään huolta. Ei nyt varmaan mikään pelkkä voide auta, mutta jos on elintavat kunnossa, kyllä sen näkee. Tottakai vähän tapauskohtaista.