Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko näkö heiketä yhdessä yössä?

Vierailija
19.03.2018 |

Eilen kaikki oli vielä ookoo kuten ennenkin, mutta tänään kun heräsin kaikki on ollut sellaista utuista sivan kukn sumun peiyossa enkä pysty enää näkemään kunnolla. Silmälaseja minulla koskaan ole ollut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi, lähdeppäs lääkäriin ja lähete silmälääkäriin. Tuskin on tulehdusta kummepi, mutta hoidettava sekin on.

Vierailija
2/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Varaa lääkäriaika tai mene päivystykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi, lähdeppäs lääkäriin ja lähete silmälääkäriin. Tuskin on tulehdusta kummepi, mutta hoidettava sekin on.

Oon menossa lääkärille, mutta sain ajan vasta parin viikon päähän.

Vierailija
4/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kuoleekin ihan noin vaan yön aikana, joten mitäs tuo on siihen verrattuna?

Vierailija
5/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon menossa lääkärille, mutta sain ajan vasta parin viikon päähän.

Jos sulla on silmätulehdus se ei valitettavasti voi odottaa kahta viikkoa. Nyt joko yksityiselle tai terveyskeskukseen tai päivystykseen. 

Vierailija
6/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hoitaja voi todeta silmätulehduksen, soita uudestaan terveyskeskukseen ja kerro epäileväsi silmätulehdusta, silloin heidän pitää antaa sinulle vähintään aika hoitajalle täksi päiväksi. Hän sitten konsultoi lääkäriä, jos tarvitset silmätipat tmv.

Vierailija
7/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasiaisen irtauma?

Minulla oli sellainen, illalla näkyi salamointia näkökentän laidalla, aamulla näkö oli sumea. Tai tuntui, että piti koko ajan räpytellä ja tarkentaa. Oli heinäkuu ja kaikki silmälääkärit lomilla. Sitten onnistuin saamaan jonkun peruutusajan parin päivän päähän. Ei ollut mitään isompia vaurioita tullut, ei tehty mitään, kuukauden päästä kontrolli. Katsottiin, ettei ollut reikiä jossakin(?) Kallista lystiä oli.

Et kerro ikääsi, mutta tämä on ehkä vähän iäkkäämpien vaiva yleensä , 50+.

Vierailija
8/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikä on yli 50 kyseessä voi olla vakavakin silmäongelma. Lääkäriin siis heti.

Vierailija
9/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokalvo irtoamassa? Se voi tulla hetkessä.

Vierailija
10/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokalvon irtoaminen. Nyt on kiire tai vaurio on pysyvä. Itsellä korjattu vastaava oireesi täsmää. Toinen vaihtoehto on värikalvon tulehdus, mut silloin kaikki näkyy punertavana tai ruskeana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi