Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesboko?!

Vierailija
20.04.2006 |

Olen huomannut kiihottuneeni yhä useammin naisista...Elän kyllä miehen kanssa, mutta jostain syystä naiset saavat minut kiihottumaan:) onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis samanlaisia kokemuksia. Onhan tämä vähän outoa, mutta huomaan kyllä monesti ajattelevani jotakuta naista " sillä" tavalla. Ja joskus kun tyydytän itseäni, mietinkin naista miehen sijaan...

Että kohtalotovereita ollaan :o)

Vierailija
2/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pidä itseäni mitenkään lesbona, en esim. olisi valmis jättämään perhettäni naisen takia.

Joskus kännipäissään suudellut kyllä olen naisen kanssa.... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eriasia ajatella naista sängyssä(joskus näin itse myös teen) kuin olla naisen kanssa oikeasti.

Ei se välttämättä olekaan niin miellyttävä kokemus,

joskus fantasioin myös 2 miehestä mutta en usko että tositilanteessa olisi niin kiihottavaa:)

Vierailija
4/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ajattelen monesti masturboidessa naista ja erityisesti naisen rintoja ja katselen mielellään kuviakin.

Naisen kanssa olen ollut kerran sängyssä, oli ihan kivaa, mutta siellä kyllä kaipasin miehen kalua...

Ei sille vaan voi mitään, että naiset ovat kauniita :)

Vierailija
5/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet valitettavasti LESBO.

TosiNAINEN on kiinnostunut vain naisista, eikä etsi kokemuksia ja identiteettiään vastakkaisesta sukupuolesta.

Onneksi on vielä heteronaisia!

Vierailija
6/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on käsittämättömän kiihottavia ja kauniita. Näin sanoo ihan tavallinen heteronainen! ERityisesti naisen rinnat ovat puoleensävetäviä. Mutta fantasiat ovat fantasioita. En tiä miten se todellisuudessa toimis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme