Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni hankki pitbull-koiran muutamia kuukausia sitten.. en oikein uskalla enää antaa pienen lapseni olla samassa tilassa. Huolehdinko liikaa?

Vierailija
18.03.2018 |

Hän ei ole oikein kouluttanut koiraa, vaikka alusta asti monet sanoivat, että kouluttaa aitten ihan pienestä asti, mutta ei ole ottanut neuvoja vastaan. Koira on aika villi ja vaikka on vasta 5kk koira niin se on jotenkin todella voimakas. Sisko totta kai raahaa koiran mukaan joka paikkaan ja on paljon kylässä vanhemmillamme. Itse olen vähentänyt käyntejä jos tiedän, että sisko on tulossa koiransa kanssa. Pelottaa, että koira tekisi 1v lapselleni jotain jos selkäni käännän.

Olen kasvanut itsekkin koiraperheessä ja "tuntenut" useita kymmeniä koiria elämäni aikana enkä ole ikinä pelännyt ketään koiraa. En tätäkään koiraa pelkää, mutta jotenkin on vähän varuillaan aina kun tuo koira on paikalla.

Kommentit (302)

Vierailija
301/302 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koiraa ei ole pennusta asti koulutettu, niin on kyllä viisasta olla varuillaan sekä 1-7/8v:aan lapsen kanssa,että pitää myös huolen siitä ettäitselleen ei käy mitään pahaa, vaikka ei edes itse pelkääkään koiraa. 

Jos koiran omistaja ei ole koiran pentu ajasta asti, niin koira on silloin aika haastavaa hallita.

Vierailija
302/302 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi lastani samaan tilaan taostelukoiran kanssa.

Sama juttu. Olisin todellakin huolissani etkä ole yhtään huono ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme