Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymyiletkö hampailla?

Vierailija
18.03.2018 |

Mä en pysty, näytän ihan mielenterveyspotilaalta/sarjamurhaajalta/muuten vaan psykolta stalkkerilta jos hymyilen hampailla :D Mulle ei vaan ole suotu hammashymygeenejä. Mun hampaat on vaan liian isot ja epätasaiset (ylärivissä kulmahampaat, etuhampaat ja kakkoshampaat on kaikki eri kokoisia ja pituisia, ja alarivissä hampaat ei mahdu olemaan suorassa, mutta koska purennassa ei ole koskaan ollut mitään poikkeamia, mun alahampaita ei suoristettu/poistettu lapsena). Lisäksi mun huulet on oudon muotoiset joten hampailla hymyillessä se vähäinenkin kurvi ylähuulessa suoristuu ja näytän todella omituiselta :D Ja koska mun pää on iso ja pitkä, niin hymyn aiheuttamat isommat posket saa kokonaisuuden vaan näyttämään huvittavalta.

Mites teillä muilla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas - en!!!!

Vierailija
2/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hymyillessäni huulet refleksinomaisesti vääntyy alaspäin ja puristuu yhteen. On vaikea sanoa onko hymyni tällainen "rakenteellisista" vai henkisistä syistä. Vai sekä että. Hymyillessä tuntuu ujolta, mutta onkohan se syy siihen vai seuraus siitä, että hymyni vääntyy "peitteleväksi"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huomattavaa ylipurentaa joten en hymyile etuhampaillani.

Vierailija
4/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen kasvolihaksilla, en hampailla. Hampaat tulevat näkyviin ja ikenet myös, kun lihakset ovat kiristyneet sivuille päin.

Vierailija
5/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mulla on rumat ja keltaiset hampaat ollut aina joten aina hymyilen suu kiinni.

Vierailija
6/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei sovi hammashymy, tullu huomattua. :DD Multa on mm. oma isä kysynyt, kun oon hammashymyillyt, että "miks irvistät?"..

Vierailija
7/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hymyilen. Minulla on kauniit hampaat ja hymykuopatkin vielä.

Vierailija
8/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en osaa.

Vierailija
9/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmoa ikävä. 

Vierailija
10/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyni on paljon kauniimpi kun hymyilen suu kiinni. Mutta jos se tulee tosi spontaanisti, en ehdi vaikuttamaan siihen ja tulee hammashymy.

Vierailija
11/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjölk: Vaikka suuni hymyilee, niin sen takana hampaat itkee...

Vierailija
12/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! En vaan osaa enkä tykkää hammashymystäni, vaikka muuten olen ihan tyytyväinen itseeni.

Vierailija
13/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hymyile niin että hampaat näkyy. Hymyilen usein eläimillekin ja ne kokisi sen uhkaavana jos hymyilisin niin että hampaat näkyy

Vierailija
14/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, yritän aina peittää hampaani ylähuulellani

Vierailija
15/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo, vaikka en haluaisi. Tulee vaan luonnostaan. Vihaan vinoja hampaitani, tuntuu että ne oikein korostavat epäsymmetrisiä kasvojani.

16/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska keltaiset hampaat. Ihailen kyllä niitä kunnollisia hymyjä, kun ihminen hymyilee aidosti hampaillaan. En tiedä sopisiko mulle hammashymy, jos olisi valkoiset hampaat. Kokeilin peilin edessä ja näytin väkinäiseltä. Toki voi johtua siitäkin, että en ole tottunut asiaan.

17/17 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1849 kirjoitti:

En, koska keltaiset hampaat. Ihailen kyllä niitä kunnollisia hymyjä, kun ihminen hymyilee aidosti hampaillaan. En tiedä sopisiko mulle hammashymy, jos olisi valkoiset hampaat. Kokeilin peilin edessä ja näytin väkinäiseltä. Toki voi johtua siitäkin, että en ole tottunut asiaan.

Tästä tuli mieleen, että menin katsomaan yhteiskuvia, joita olen ottanut kavereiden kanssa. Muut hymyilevät hampaillaan ihan luonnollisesti ja näyttävät paljon iloisemmalta kuin minä. Itse näytän aika tylsistyneeltä, vaikka mulla oli kyllä hauskaa, mutta vaikea saada näyttämään sitä iloa ilman hammashymyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan