Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltaviihde

Vierailija
18.03.2018 |

Minua kiinnostaisi tietää, mikä väkivallassa kiehtoo?
Olen tutustunut mieheen, joka vaikuttaa fiksulta, kivalta kaikin puolin.

Mutta minua vähän mietityttää kun hän tykkää katsoa kaikkia Tarantinon ohjaamia elokuvia ja muita todella raakoja kuvia, ei tokikaan minun kanssani, vaan yksin(?).
Olen joistain elokuvista nähnyt pätkiä ja joskus muinoin Pulp Fictionin ihan kokonaan - joo en tykännyt. Mutta esim. joku Kill Bill on elokuva, jota en missään nimessä halua nähdä kokonaan, enkä muitakaan sen tyylisiä.

En nauti yhtään kivun, pelon ja kärsimyksen katsomisesta vaikka kuinka olisi näyteltyä. Kyllä, olen aika herkkä ihminen joussain asioissa.
Siksi kiinnostaa tietää, mikä niissä ns. normaalia ihmistä kiehtoo? Vai onko sellaiset jotain friikkejä, joilla on sairaita väkivaltafantasioita esimerkiksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua Tarantinon leffoista tykkääville XD Yliarvostetuinta hollywoodpaskaa ikinä

Huoohh..... osaakin kiinnostaa.

Vai luuletko että joku lopettaa nyt Tarantinon leffojen katsomisen koska "joku kirjoitti netissä että ne ovat yliarvostettuja"?  :)

Hanki elämä.

Tietenkin kaikki saavat katsoa mitä haluavat. Itse yliopiston käyneenä pidän hieman fiksummasta viihteestä. Amikset saavat kyllä ihan vapaasti katsoa tarantinojaan ja fast and furiousejaan

Vierailija
22/23 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reservoir Dogs on hirveätä pskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua Tarantinon leffoista tykkääville XD Yliarvostetuinta hollywoodpaskaa ikinä

Huoohh..... osaakin kiinnostaa.

Vai luuletko että joku lopettaa nyt Tarantinon leffojen katsomisen koska "joku kirjoitti netissä että ne ovat yliarvostettuja"?  :)

Hanki elämä.

Tietenkin kaikki saavat katsoa mitä haluavat. Itse yliopiston käyneenä pidän hieman fiksummasta viihteestä. Amikset saavat kyllä ihan vapaasti katsoa tarantinojaan ja fast and furiousejaan

Mä olen käynyt yliopiston. Olen siis parempi ihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi